|

ریزه و میزه هستی و قد یه جاسوئیچی؟ پس با این اکسسوری و مانتوها همه رو گول بزن

خانوم های قد کوتاه و ریز نقش برای انتخاب مانتو و لباس باید یکسری نکات رو مدنظرداشته باشند با ما همراه باشید تا این رمز و رازها را بدونید

لینک کوتاه کپی شد
6

خرید لباس برای خانم هایی که سایز خیلی بزرگ و یا کوچکی دارند همواره چالش برانگیز است چرا که پاچه های بلند شلوارها، سرشانه های افتاده، لباس های اور سایز و یا لباس های چسبان همه و همه می‌توانند تیپ افراد درشت اندام یا ریز نقش را نابود کنند.

به گزارش «شایانیوز» قانون اول و آخر در انتخاب هر یک از آیتم های لباس برای افراد با سایز خیلی بزرگ یا کوچک این است که سعی کنند بر خلاف جریان سایزشان حرکت کنند.

 مثلا اگر شما ظاهری ریز نقش و قد کوتاه دارید باید همیشه به این نکته دقت کنید که از هیچ جزیی در استایل خودتان استفاده نکنید که قد شما را کوتاه تر و یا جثه شما را لاغرتر نشان بدهند. هر انتخابی که باعث بزرگ نمایی لاغری و یا قد شوند باید کنار گذاشته شوند. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی چند باید و نباید در انتخاب لباس برای خانم های ریزنقش بپردازیم.

چه+مانتویی+بپوشم+تا+قد+بلند+تر+دیده+شم؟

- در انتخاب رنگ دست و دل باز باشید!

در انتخاب رنگ برای مانتو و لباس خودتون دست و دل بازی کنید. با توجه به فصل و رنگ پوست، شما قادر هستید با هر رنگی ست شیک و جذابی بسازید، اما باید سعی کنید رنگ بندی استایلتان را مونوکروم انتخاب کنید. حتی اگر تعداد اجزا استایل شما بیش از دو آیتم باشد، بهتر است هارمونی رنگی را حفظ کنید و تا حد امکان یک رنگ بپوشید.

sabaRico-com-252-1797

- پایین تنه تان را گول زننده انتخاب کنید!

در استفاده از بخش هایی از لباس که برای پایین تنه استفاده می‌شوند، مثل شلوار یا دامن باید دقت کنید که از جنس یا طرحی استفاده کنید که توهم بلندی را تقویت کنند؛ الگو های راه راه عمودی از دیرباز تا امروز این کارکرد را به همه دوست داران فشن و مد هدیه کرده‌اند . قدرت این طرح در این است که می‌تواند تصوری از بلندی قد شما ایجاد کند.

هر چقدر که پایین تنه را بلند انتخاب کردید به همان اندازه پایین تنه را کوتاه کننده بپوشید مثلاً برای انتخاب بلوز با قد بلند و یا شومیز حتما تردید کنید!

مدل شومیز جدید (32)

اما برسیم به مانتو که آیتم اصلی پوشش خانم های ایرانی است. موقع خرید مانتو یک سری نکاتی وجود داره که شما با رعایت اونها می تونید قد بلند تر به نظر برسید.

 مثلاً به سراغ مانتو با آستین سه ربع بروید

مانتوهایی که آستین های کوتاه و سه ربع دارند می تونند کوتاهی قد شما رو کاور کنند اما اگر مانتوهایی دارید که آستینشون کوتاه نیست خودتون می تونید خیلی راحت اون ها رو تا بزنید. در کل خوبه که حواستون به آستین مانتوهاتون باشه!

مانتو-پاییزه-آستین-سه-ربع-mg-1562001101

قد کوتاهی؛ مانتو کمربنددار فراموشت نشه!

بهترین مدل کمربندی که میتوانید برای افراد قد کوتاه استفاده کنید، کمربندهای باریک و ظریف همرنگ مانتو است. این مدل کمربندها باعث میشود که پاهای شما بلندتر و کشیده تر دیده شود. اگر مانتو جلو باز میپوشید میتوانید از این نوع کمربند روی شلوار، دامن یا پیراهن خود استفاده کنید. ضمن این که هر چه کمربند را بالاتر ببندید، پاهای شما بلندتر به نظر میرسد و در نتیجه قد شما بلندتر دیده خواهد شد.

کمربند+در+استایل+زنانه

تا حد ممکن به هیچ عنوان از کمربندهای عریض و کلفت برای مانتوهای بلند استفاده نکنید زیرا تمام تلاش شما برای بلندتر به نظر رسیدن را از بین خواهد برد.

قد کوتاه ها چه شال و روسری با مانتوشون ست کنن؟

استفاده از شال و روسری بلند در کنار مانتو بلند مناسب استایل شماست. روسری های بلند با ایجاد تعادل بین بالاتنه و پایین تنه شما را بلندتر نشان میدهند. بهتر است آیتمی انتخاب کنید که همرنگ و ست رنگ چشمانتان باشد تا این ویژگی را در صورتتان برجسته کند.

Shawls7-914x1024

جادوی کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید!

کمد لباس خانم های ریزنقش پر از کفش های پاشنه بلند و لژدار است. چرا که جادوی کفش پاشنه بلند در این است که به سرعت می‌توانید چند سانت اندازه قد خودتان را افزایش دهید. اما فراموش نکنید که این راه حل ساده اگر با چند ترفند کوچک همراه شود شما نتیجه بهتری می‌گیرید.

ست کردن لباس شما با کفش های پاشنه دار قطعا می‌تواند تاثیر بهتری بر پوشش شما بگذارد و باعث افزایش جذابیت شما شوند، اما اگر ریز نقش هستید باید به سراغ کفش های نوک تیز بروید. استایل شلوار راسته و یا دامن کوتاه با کفش نوک تیز راه حلی عالی برای خانم های ریز نقش است. این ترفند به شما آزادی عمل بیشتری می‌دهد تا بتوانید حتی کفش هایی با پاشنه کوتاه تر انتخاب کنید و همچنان قد بلند به نظر برسید.

IMG_20220306_113629

اکسسوری را اشتباه انتخاب نکنید!

کیف های بلند و بزرگ جثه شما را ریزتر نشان می‌دهند و این نکته باعث می‌شود استایل کلی شما نامناسب و بد جلوه کند. همچنین شما در انبوهی از اکسسوری های درشت مثل دستنبد و ساعت های سایز بزرگ گم می‌شوید. نباید بگذارید انتخاب اکسسوری با سایز اشتباه به تیپ کلی شما آسیب وارد کند.

در آخر می‌توان گفت شما با عنوان یک خانم ریزنقش در عین حال که می‌توانید کمدی پر از لباس های رنگارنگ و متنوع داشته باشید یا با انتخاب هوشمندانه هر آیتم از نظر سایز و قد و جنس بسیار به تیپ دلخواهتان نزدیک تر شوید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها