|

تزریق ژلی که از عکس"ترلان پروانه" بیرون زد؛ حال خراب و نفرین خانوم با دَک و پز خاصش!

tarlan parvane shayanews

ترلان پروانه از بازیگران خوش آتیه و تقریبا پرحاشیه سینماست که هر از چند گاهی با انتشار عکس از خودش با میکاپی متفاوت اینستا رو میترکونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه از بازیگران جوان و خوش استایل سینما و تلویزیون بوده که از سنین کودکی در این حرفه مشغول فعالیت است. ترلان خانوم طرفدارای بسیار زیادی داره و به خاطر شیک پوشی ها و چهره خاصش روز به روز هم به تعداد علاقه مندانش افزوده می شود. این خانوم بازیگر معتقده خیلی برای رسیدن به جایگاه فعلی تلاش کرد و به کلاس های مختلف برای یادگیری زبان بدن، نحوه بیان و ... رفت و این موضوع باعث پیشرفتش شد.

ترلان پروانه جزو بازیگرانی است که نسبت به اتفاقات اخیر ساکت ننشست و او هم مانند دیگر هم صنفی هاش استوری رو اخیرا منتشر کرد و در اون آرزو کرد اتفاقات بد هر چه زودتر به پایان برسه. ترلان پروانه تو این استوری خیلی ژست دپرسی گرفت و درسته که عکس سیاه سفید است، اما باعث نمیشه میکاپ جذابش رو بپوشونه و تزریق لبی که با یه نگاه خیلی تو ذوق میزنه رو ندید گرفت.

tarlan_parvanee_2845449867334061037_1317736181

خانوم بازیگر شیفته ژست گرفتن تو طبیعت!

یکی از بارزترین ویژگی های پیج اینستا ترلان پروانه، عکس های جورواجوریه که تو طبیعت از خودش گرفته است و در هر کدام هم میکاپ متفاوتی دارد. اینجوری که معلومه ترلان خانوم حسابی عاشق طبیعته و دوست داره مدام با گل و گیاه عکس داشته باشه و نکته جالب تر پست های شبیه هم از یک منظره اس که کمتر سلبریتی تو این سن و سال عکس های تکراری از خودش میذاره. شاید هم خانوم پروانه میخواد نشون بده با بقیه فرق دارد و زیاد دنبال گشت و گذار نیست و یک فضای بکر و جذاب برای هزار تا عکس اون کفایت می کند!

tarlan_parvanee_1648896708 tarlan_parvanee_1651670631

عمل های زیبایی در خانواده ترلان پروانه!

از اولین سریالی که نام ترلان پروانه سر زبون ها افتاد تا الان تغییرات زیادی در چهره این خانوم بازیگر دیده شد و مثل اینکه خوشگل خانوم به زیبایی که داره قانع نیست و دنبال عمل هایی افتاد که این روزها بازیگران زیادی را از این رو به اون رو کرده است. اغلب طرفداران ایشون کنجکاو شدند که ترلان خانوم چطوری با این سن کمش تونست تزریقات مختلف انجام بده تا اینکه عکس خانوم بازیگر با مادرشون منتشر شد و همه فهمیدن اینجور عمل ها تو خانواده پروانه موروثی است.

tarlan-parvaneh33-vaghtesobh

البته ترلان پروانه تو این چند سال اخیر با بازی در سریال های پرمخاطب علاوه بر جایگاه خیلی موفقی که در سینما به دست آورد، پول زیادی هم به جیب زد و معمولا هم عکس از ماشین باکلاسش میذاره. خانوم خانوما تو پستا و استوری هایی که از خودش منتشر می کند حسابی به خودش می رسه و میکاپ های جورواجورش تو فضای مجازی خیلی وایرال می شود و از استایل های ترندش هم که دیگه نگم براتون!

tarlan_parvanee_1645887711

ترلان خانوم، شیفته سبزیجات و ورزش!

یکی از موضوعات جالب تو زندگی ترلان پروانه عشق زیادش به سبزیجات خصوصا کلم است که خیلی از طرفداراش بعد مصاحبه ترلان خانوم در مورد حسش نسبت به سبزیجات، دلیل خوش استایلی این خانوم بازیگر رو متوجه شدند. علاوه بر این ترلان پروانه علاقه بسیار زیادی به ورزش های هوازی مثل دوچرخه سواری و اسب سواری داره و رقص باله در آب رو به صورت حرفه ای یاد گرفت، اما به دلیل مشغله های کاری زیاد مجبور به ترک این ورزش مفرح شده است.

اسب-ترلان-پروانه

استایل جنجالی ترلان پروانه!

ترلان پروانه به رپرهای زیادی علاقه دارد و میشه گفت استایل های خاص و عجیب غریبش هم زبانزد خیلی از کاربران فضای مجازی است، تا جایی که خیلی از طرفداراش میگن ترلان خانوم زیادی خودش رو دست بالا میگیره و با تیپ های خفنش میخواد تو اینستا خودی نشون بدهد.

tarlan_parvanee_1620046781

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها