|

تیپ سرکوچه ای "فریبا نادری" با یه وایدِ کوتاه؛ خانوم خانوما قرمز بهش اومدااا

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که در کا علاقه بسیااار زیادی به انتشار عکس های خودش داره اینبار تو آینه آسانسور با یه تیپ سرکوچه ای بقول کاربران اومد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر جذاب و مشهور ایرانی می باشد که در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما خفن ترینشون حضور خانوم بازیگر در نقش زن دوم صابر در سریال ستایش می باشد که با وجود اینکه منفی بود اما اونقدری جذاب و دقیق این نقش رو بازی کرد که حسابی تو ذهن مخاطب فرو رفته بود.

فریبا نادری بیشتر در سریال های تلویزیونی دیده شد تا اینکه به تازگی فیلمی در راه دارد به نام " خائن کشی" که البته هنوز به اکران نرسیده اما فریبا خانوم نادری برخلاف شخصیت واقعی اش که در اینستاگرام نشون میده اغلب نقش هایی خشن رو ایفا میکنه!

حالا از این ها که بگذریم فریبا نادری تصاویر زیادی از خود منتشر می کند و خیلی هم علاقمند به آینه آسانسور هستش و به تازگی نیز چنین عکسی از خود استوری گذاشت که استایل راحت و باحالش به چشم اومد.

Untitled

فریبا و نفیسه مقابل و متضادِ هم!

فریبا نادری از هنرمندان دوست داشتنی در اینستاگرام می باشد که هواداران خود را هم دارد و خانومی آرام و کم حاشیه است. البته که این به این معنی نیست که حواشی خاص خود را نداشته باشد چرا که امکان نداره شما معروف باشی و تو اینستا هم حسابی فعال، بعد هیچ حرف و حدیثی برای زندگیت یا خودت درنیاد.

اما فریبا خانوم نادری ارتباط صمیمانه ای با دنبال کنندگانش دارد و روزانه استوری صبح بخیر منتشر می کند اما اینبار با تصویر خودش این صبح به بخیر شد و از اونجایی که عاشقانه فیلتر های اینستایی رو دوست داره این تصویر نیز چنین بود.

ناگفته نمونه این در حالیست که مثلا خانوم نفیسه روشن چندان رابطه خوبی با مخاطب ندارد و حتی توهین نیز میکند!

ac-image-Fx1653364891kQ

فریبا نادری ثروتمندی که بی پوله؟!

حالا نکته دیگه ای که وجود داره اینه که فریبا نادری از دسته خانومایی هستش در سینما که شوهری پولدار داره و وضع مالی و خونه زندگی لاکچریش حتی همکاراش رو هم متعجب ساخته!

Untitled

خانوم بازیگر خود نیز هم فعالیت بازیگری داره و هم در اینستاگرام تبلیغات زیادی میکنه و هممم رستورانی شریکی با آقای شوهر دارن. خب همه اینارو گفتیم که متوجه ثروت این خانواده بشید اما فریبا نادری ظاهرا این چند وقته یه شال خرسی عروسکی خریده که مدااام سرش دیده میشه و خیلی از فالوور هاش این سوال رو دارند که مگه شال دیگه ای نداره؟!

در ادامه مشاهده می کنید که هم دو عین کُپ هم منتشر کرده و هم دقیقا با یک شال. البته که زیاد از این شال استفاده میشه!

Untitled

وقتی کک و مک های صورت خانم بازیگر سوژه شد!

فریبا نادری چندی پیش برای کاربران خود لایو گذاشت و چون آرایش نداشت به خواست فالوور ها فیلتر را از روی صورتش برداشت، اما این وسط برخی مخاطبین همیشه در صحنه او را مسخره کردند و کک و مک های صورتش را سوژه قرار دادند.

البته خیلی از خانم ها هم چون از مشکلات پوستی در سنین مختلف آگاه هستند، پوست فریبا نادری را خیلی هم خوب دانستند و او را بابت این حرکت تحسین کردند زیرا خیلی از بازیگران خانم هستند که امکان ندارد چنین کاری را کنند و همیشه خود را در بهترین حالت نشان می دهند.

فریبا+نادری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها