|

هوا گرم شده خوراااکه خوشگذرونیِ؛ پس بدو بیا کلی تیپ جذاب اونم با مانتوهای جذاب ببین

هوا گرم شده و تابستون داره کم کم از راه میرسه و چه خوبه که ترندهای مناسب این فصل رو بشناسی تا بتونی یه استایل مناسب و خنک انتخاب کنی

لینک کوتاه کپی شد

شاید برایتان پیش آمده باشد که در گرمای تابستان از همه‌ی لباس‌هایتان خسته شده باشید و توان پوشیدن و بیرون رفتن با آن‌ها را نداشته باشید. بله؛ تابستان می‌تواند فصل سختی برای لباس پوشیدن باشد اما چند راهکار ساده وجود دارد که به شما کمک می‌کند در برابر گرما و رطوبت، احساس خیلی بدی نداشته باشید. 

به گزارش«شایانیوز» تابستان در راه است و وقت آن رسیده تا کم کم خود را برای آن آماده کنید و کمد لباس‌هایتان را برای تابستان آماده کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، برای اینکه جذابیت خود را در گرم‌ترین ماه‌های سال حفظ کنید، بهتر است از تمامی ترندها از رنگ و سبک گرفته تا مدل‌های لباس و اکسسوری باخبر باشید تا بتوانید بهترین خرید را برای فصل تابستان داشته باشید.

1-1

-مانتو و لباس رنگ روشن بپوشید

رنگ‌های روشن، به خصوص مانتوهای سفید بهترین گزینه برای تابستان هستند. این رنگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا به جای جذب کردن نور خورشید، آن را منعکس کنید و از گرما در امان بمانید. 

با مانتو سفید چجوری تیپ بزنیم؟

مهم ترین سوالی که احتمالا از اول تا به الان ذهن شما رو به خودش مشغول کرده اینه که چطور می تونیم از این رنگ مانتو تو استایلمون استفاده کنی تا جلوه ی خوبی داشته باشه؟! خب همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم سفید یک رنگ خنثی است و به همین دلیل هم شما می تویند اون رو با تمامی رنگ هیا موجود در چرخه رنگ ها ست کنید بدون هیچ محدودیتی. چیزی که باید بهش توجه داشته باشید اینه که آیتم های دیگه رو هم راستا و هم خوان انتخاب کنید و انقدر گزینه هاتون رو شلوغ انتخاب نکیند تا زیبایی و سادگی مانتو سفید رنگتون به چشم نیاد.

اصول+ست+کردن+با+مانتو+سفید (1)

پارچه های قابل تنفس انتخاب کنید

شاید این موضوع در فصل‌های دیگر سال خیلی اهمیت نداشته باشد، اما فرق بین یک پارچه‌ی قابل تنفس و پارچه‌ای که گرما و رطوبت را جذب می‌کند را در تابستان متوجه خواهید شد. مواد مصنوعی معمولا تنفس پذیر نیستند و با جذب رطوبت، باعث می‌شوند تا گرمای بیشتری را حس کنید و همچنین بیشتر عرق کنید؛ بنابراین در حین خرید به مارک لباس توجه کنید تا ساخته شده از ۱۰۰درصد کتان، پنبه یا ابریشم باشد. در ادامه چند مدل پارچه که برای دوخت مانتوهای تابستانه مناسب هستند و بهتون معرفی می کنیم.

- پارچه یاخما؛ مناسب مانتوهای مجلسی بهار و تابستون

پارچه‌ی یاخما، پارچه‌ای بسیار سبک و لطیف است و در بافت آن، پارچه‌ی ارگانزا به کار می‌رود؛ بنابراین به آن یاخمای ارگانزا نیز گفته می‌شود. کلمه‌ی یاخما یک کلمه‌ی ترکی است و این پارچه اصالتا مربوط به کشور ترکیه است و در آن‌جا تولید می‌شود. سبک بودن و نرمی، از ویژگی‌های این پارچه است و به عنوان نوعی حریر نیز شناخته می‌شود. پارچه‌ی یاخما معمولا گلدوزی شده و یا توسط منجوق و سنگ‌های ریز تزئین شده است. پارچه‌ی یاخما بهترین گزینه برای دوخت مانتوهای بهاری و تابستانی مجلسی و شیک است.

a3bf84464c594aeca995cc2cb92672c9

- پارچه حریر مناسب روزمرگی های تابستانه

پارچه‌ حریر یکی از پارچه‌های محبوب و پرطرفدار برای فصل‌های بهار و تابستان است. این پارچه بسیار نرم و لطیف بوده و رنگ‌بندی و طرح‌های متنوعی دارد. از این پارچه برای دوخت مانتو، شومیز، شال، دامن، شلوار و… استفاده می‌شود. نازکی، ظرافت، براقیت، تنوع زیاد و شفاف بودن از ویژگی‌های پارچه‌ی حریر است.

48082bfea1837d1b0b6e1b9bf38b3fc2

مانتوهای مدل آستین گشاد بپوشید؟

وقتی صحبت از تابستان باشد، مهم‌ترین نکته این است که لباستان مدلی داشته باشد که به اندازه‌ی کافی هوا در آن جریان پیدا کند. برای این کار می‌توانید مانتو و لباس‌هایی را انتخاب کنید که آستین گشاد یا پفی دارند یا اصلا آستین ندارند!

چه مدل مانتوهایی آستین گشاد هستند؟

اولین پیشنهاد برای یک مانتوی آستین گشاد که بشه تو تابستون بپوشیم مانتوهای آستین کیمونو هستند. آستین‌های کیمونو از لباس سنتی ژاپنی به همین نام الهام گرفته شده‌ است. آستینی پهن، بلند و گشاد که با بدنه‌ی لباس یک پارچه است و به طور جداگانه دوخته نمی‌شود.

پیشنهاد دیگه پوشیدن مانتوهای آستین زنگوله ای هستش.آستین زنگوله‌ای در قسمت حلقه‌ی آستین درز دارد و به بدنه‌ی لباس متصل می‌شود. در بالای آستین نزدیک به درز حلقه، آستین راسته است و هرچه به سمت پایین آستین می‌رویم گشادتر می‌شود و حالت زنگوله‌ای به خود می‌گیرد. این مدل آستین را هم می‌توان در قسمت آرنج یا مقداری بالاتر از آرنج درزی ایجاد کرد و ادامه‌ی آستین را به صورت کلوش برش زد و به آن متصل کرد و هم می‌توان بدون درز آن را طراحی کرد.

22fee0f5410b9863b36c6e8f510b7ccc

با اکسسوری های تابستانه جذاب ترین خودت شو!

اکسسوری‌ها یک قدرت جادویی برای تکمیل کردن استایل شما دارند. اضافه کردن یک اکسسوری مناسب، می‌تواند شما را شیک‌تر از چیزی که هستید نشان دهند. اما کدام اکسسوری‌ها مناسب تابستان امسال هستند؟ در ادامه چند مورد از اکسسوری‌های ترند را می‌بینید:

-کمربندهای زنجیری: کمربندها می‌توانند زرق و برق جذابی به استایل شما بدهند و همچنین اگر اندام متناسبی داشته باشید، انحنای کمرتان را به نمایش خواهند گذاشت.

-کفش‌های پاشنه‌دار پلتفرم: این کفش‌ها یکی از ترندهای جذاب و محبوب برای بهار و تابستان ۲۰۲۲ هستند و علاوه بر بلند کردن قدتان، جذابیت بیشتری به استایل شما می‌دهند. اگر راه رفتن با کفش‌های پاشنه بلند برایتان سخت است، کفشی را انتخاب کنید که پاشنه‌ی کلفت‌تری داشته باشد. 

-کیف‌های دوشی: وقتی صحبت از اکسسوری باشد، کیف‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند. کیف‌های کمری یکی از ترندهای امسال هستند که در رنگ‌های متنوع می‌توانید تهیه کنید و با لباس‌هایتان ست کنید. 

-کفش‌های لوفر: اگر از علاقه‌مندان به کفش‌های راحت هستید و رابطه‌ی خوبی با کفش‌های پاشنه بلند ندارید، لوفرها کاملا مناسب شما خواهند بود. از این کفش‌ها می‌توانید برای هر نوع استایلی استفاده کنید. 

-عینک‌های اسپرت: عینک‌ها یک تکمیل کننده‌ی عالی برای استایل شما به خصوص در فصل تابستان هستند. عینک‌های اسپرت با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف امسال سروصدای زیادی کرده و همچنین طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. 

12

-مینی اسکارف: یک روسری ابریشمی می‌تواند تبدیل به یکی از ضروری‌ترین آیتم‌های کمد لباس شما شود. اگر به دنبال یک استایل شیک و خانمانه باشید، مینی اسکارف‌ها قطعا جذابیت استایل شما را بیشتر خواهند کرد.

-گردنبند و دستبند زنجیری: این مدل زیورآلات برای تقریبا مدتی طولانی است که جز ترندها هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. این گردنبندها (یا دستبندها) به سادگی می‌توانند یک استایل معمولی و خسته کننده را به یک استایل جذاب تبدیل کنند.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها