|

"نوید محمدزاده و فرشته" با استایلِ عجیب در کن؛ خوش و بش آقا و خانوم بازیگر سوژه شد!

نوید محمدزاده از ستارگان سینمای ایران است که این روزها با سفر به جشنواره کن برای اکران فیلمش دوباره سر زبان ها افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگران محبوب و خوش آتیه سینماست که به تازگی با نوید محمدزاده زندگی عاشقانه ای رو شروع کردند. نوید محمدزاده نیز یکی از سلبریتی های فوق العاده محبوب و حرفه ای در حوزه بازیگریه که در ایران تقریبا حاشیه سازه و یکی از دلایل محبوبیتش استایل های خاص و متفاوتی است که نام او را بیشتر سر زبونا انداخته است. 

این روزها عکس هایی از نوید محمدزاده و همسرش در جشنواره کن منتشر شد که بازتاب های بسیاری داشت. از پوشش های عجیب غریب آقا نوید تا استایل های فرشته حسینی که کاملا مشخصه داره از آقاشون خط میگیره و خنده های بامزه اش خلاصه همه و همه به شدت در فضای مجازی وایرال شد. درواقع نوید محمدزاده به خاطر فیلم "برادارن لیلا" راهی سفر به فرانسه برای شرکت در جشنواره کن شد که در این سفر فرشته خانوم هم همراهیش کرد.

5699961

یکی دیگر از حواشی که پس از رسیدن نوید محمدزاده به جشنواره اتفاق افتاد، برخورد او با پیمان معادی از دیگر بازیگران به نام سینمای ایران بود که او هم مثل آقا نوید تو آخرین فیلم سعید روستایی به ایفای نقش پرداخت. خوش و بش بسیار صمیمانه این دو بازیگر سوژه بسیاری از رسانه ها شد و جالب بود که نوید محمدزاده برای این مراسم با تیپ مشکی خیلی ساده حاضر شد و طرفدارانش رو متعجب کرد.

نوید

نوید+محمد+زاده

4680426

شروع عاشقانه های جذاب نوید محمدزاده و فرشته خانوم

یکی از زوج های بسیار دوست داشتنی در فضای مجازی بی شک نوید محمدزاده و همسرش است. این دو بازیگر خوب سینما ابتدا در سریال قورباغه با هم آشنا می شوند و بازخوردهای بسیار خوبی از این سریال دریافت می کنند. بعد از اتمام قورباغه خبر نامزدی نوید و فرشته فضای مجازی رو ترکوند و خلاصه طرفداران آن ها با کلی آرزوهای خوب این دو کبوتر عشق رو بدرقه راه خوشبختی کردند. 

_fereshtehosseini_1639037667

اما هر از چندگاهی عکس یا فیلم های حاشیه ساز از این تازه عروس و داماد در اینستا منتشر می شود و البته فرشته خانوم در طی مدت ازدواجش با آقا نوید تغییرات زیادی کرده و اولین تغییری که خیلی به چشم میاد نوع پوشش این دو نفر و ست کردن های عجیب و غریبشون است که همیشه نظرات متفاوتی رو در پی دارد.

فرشته+حسینی

 عطر شخصی آقا نوید با برندی خاص!

این روز ها برخی هنرمندان به جز بازیگری در بیزینس های مختلف هم فعالیت دارند. مهران مدیری و محمدرضا گلزار برند عطر خود را راه اندازی کرده اند. نوید محمدزاده نیز به تازگی از برند عطر خود رونمایی کرده است.

وی عطری مردانه به نام Navid و برندی همنام خودش را تولید و عرضه بازار کرده است. بسته‌بندی و شیشه‌ی عطر ، با دقت و ظرافت شکیلی طراحی شده و به نوعی یادآور عطرهای برند Olfactive Studio هستند. بر روی شیشه و جعبه عطر نیز لوگوی سر ببر حک شده، چرا که ببر حیوان مورد علاقه این هنرپیشه محبوب است.

Untitled

آغاز رفتارهای قُلدری نوید خان در سینما!

نوید محمدزاده از اولین روز ورودش به سینما رفتارهایی از خودش نشون میداد که همه رو یاد قیصر می انداخت، به طوری که خیلی از مردم از او خرده می گرفتند که چرا شخصیت جداگانه ای برای خودش انتخاب نمیکنه و همش داره ادا درمیاره. اما طولی نکشید که این رفتار و سبک بازی محبوب دل خیلی از عاشقان سینما شد و دیگه تو هر فیلمی همه علاقه داشتن نوید محمدزاده رو با این نوع بای ببینند. 

اما این علاقه به بازیگری و خصوصا این سبک بازی از زمان بچگی سراغ آقا نوید اومد، درواقع وقتی که او برای تماشای فیلم قیصر به سینما رفت متوجه عشقی درونش شد که تا مدت ها این عشق به بازی و بازیگری و مدل رفتاری بهروز وثوقی در این فیلم در ذهن و روح نوید ادامه داشت و به جایی رسید که الان او تنها سردمدار این سبک بازی کردن در سینماست.

navidmohammadzadeh_1640525854

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها