|

وقتی سحر قریشی جسم و روح تتلو رو خدشه دار کرد؛ نگرانی تتلتیا واسه خودکشی عجیب

amir tataloo and Sahar Ghoreyshi

امیر تتلو بعد از اینکه با سحر دچار مشکل شد و کلی هم تو فضای مجازی سروصدا کرد حالا به نظر افسرده شده و ممکنه کارهای عجیب و بعیدی ازش سر بزنه!

لینک کوتاه کپی شد
13

امیر تتلو این روزها درگیر حواشی عجیبی شده او بعد از اینکه کنسرتش را برگزار کرد و نتوانست از لحاظ مالی سود خوبی بدست بیاره بسیار تند خو و عصبی شده است و نه تنها با سحر خانوم و بلکه با اعضای بندش هم دچار اختلاف شده و به نظر دچار افسردگی هم شده است.

به گزارش «شایانیوز» تتلو بلافاصله بعد از کنسرت مجبور شد ویلایی که تو ترکیه ساکن بود رو هم عوض کنه و یه جای جدید با قیمتی بسیار بالا و شرایط شبیه به ترکمانچای اجاره کند. امیر تتلو برای اینکه بتواند از پس هزینه اجاره ویلای جدیدش بربیاید مجبور شد ماشینی لوکسی رو هم که با کلی هیاهو و سروصدا خریده بود چند هزار دلار ارزان تر بفروشد و توالی این اتفاقات باعث شد تتلو از مردم ترکیه کینه به دل بگیرد و حتی آن ها را دزد خطاب کند!

281327388_1028920104411630_7202246604536796188_n+(1)

به هر حال با همه این ماجراها و گرفتاری ها امیر تتلو انگار ویلای جدیدش رو تحویل گرفت و حالا قراره به زودی به اونجا نقل مکان کنه.

وقتی تتلو سحر رو رسوا کرد!

امیر تتلو تو گیر و دار اسباب کشی به منزل جدید بود که به یکباره در صفحه مجازی اش هر چه دلش خواست بار سحر کرد و حسابی آبرو ریزی کرد. امیر تتلو لو داد که سحر معتاد به کوکائین بوده و به شدت هم مشروبات الکلی مصرف می کند و سیگار هم از لبش نمی افتد. این افشاگری تتلو حسابی برای خانوم بازیگر گران تمام شد و به نوعی همه پل های پشت سر سحر را خراب کرد و دیگه به نظر سحر خانوم قریشی هیچ شانسی برای حضور دوباره در سینما و تلویزیون ایران نخواهد داشت. سحر هم که گویا از این موضوع مطلع بود حسابی به دست پای تتلو افتاد و به شدت خودش را خوار و خفیف کرد تا تتلو این بار هم او را ببخشد.

4

تتلو همه رابطه های سحر رو لو داد!

تتلو گویا به قدری از دست سحر قریشی عصبانی بود که هرچی درباره خانوم بازیگر می دونست رو ریخت روی دایره! تتلو نوشت:.به نظرم خانواده خانم قریشی باید ایشون رو تربیت کنن. نمیشه که من بد باشم. چهارتا قبلیها هم بد بودن! من که رابطه اول ایشون نیستم. یعنی من، مهدی طارمی، امید علوی و ...همه دیوانه بودیم؟ نخیر ایشون باید به خودش بیاد...

سحر حالا شده یه پارچه خانوم!

تتلو با انتشار توییتی اعلام کرده که سحر دیگه اون آدم سابق نیست و حسابی خانووم شده و بعد از اون همه غر زدناش و اعصاب خوردیایی که سحر براش به وجود آورده حالا دوباره این دو زوج عاشق! به هم برگشتن.  درواقع الان دیگه آقای امیر تتلو، سحر خانوم رو بخشیده و اوضاع بینشون دوباره گل و بلبل شده است.

ttaloo

فاز تازه و عجیب تتلو!

امیر تتلو بعد از این همه داستان و ماجرا که تو 10-15 روز برایش ایجاد شده بود حالا مشغول تولید کار جدیدی است. تتلو اما شب گذشته در پیج شخصی اش تو پست منتشر کرد که خیلی ها از او این طور تعبیر کردند که گویا تتلو از سحر خسته شده و داره شرایط رو طوری فراهم می کنه که سحر بهش دل نبنده و خودش بزار بره...

تتلو تو پست عجیبش نوشت: این زمین سرعتش خیلی پایین تر از چیزیه که من بتونم توش زندگی کنم! هرچه سریعتر منو از زمین خارج کنید......بیخودی درگیر من نشو اومدم که برم...

600

این پست تتلو خیلی از طرفداران و تتلیتی ها رو نگران کرد که نکنه امیر تو ذهنش به خودکشی فکر می کنه! موضوعی که باتوجه به روحیات عجیب تتلو شاید چندان هم دور از ذهن نباشد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها