|

تغییرات ظاهری "شبنم قلی خانی" تو استرالیا؛ خانوم با پول اینستا خوب خوش می گذرونه!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی از بازیگران محبوب و کم حاشیه سینما و تلویزیون است که این روزها با سفرهای پی در پی فضای مجازی رو ترکونده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شبنم قلی خانی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که تابحال نقش های ماندگار بسیاری رو بازی کرده است. شبنم خانوم از زمان بازی در سریال پرمخاطب "مریم مقدس" حسابی معروف شد و بعد از اون تا مدت ها اسم ایشون به عنوان پرکارترین بازیگران زن در صدر قرار داشت.

شبنم قلی خانی اخیرا سفری به شهر زیبای یزد داشته و عکس های جذابی رو از این سفر منتشر کرد. خانوم بازیگر با استایل خوشگل و مانتو گیپور تو فضای زیبای شهر یزد حسابی چشم گیر است و دل خیلی از طرفدارانش رو با این پست بُرده. 

shabnamgholikhani_1653493949_2

سفرهای پی در پی شبنم قلی خانی!

البته شبنم خانوم تو این مدت خیلی پی گشت و گذاره و تقریبا جایی نیست که نرفته باشد و بعضی از طرفدارانشون هم از این همه سفرهای متنوع خانوم بازیگر شوک شدند. نکته جالب این سفرها عکس ها و استوری های پی در پی است که شبنم قلی خانی تو پیجش میذاره و حسابی دل آدم واسه رفتن به این جور جاها غنج میره. خانوم خانوما علاوه بر اینه تقریبا همه ایران رو داره میگرده، خیلی هم به استایل ها و میکاپاش دقت می کند که با فضای عکاسی هماهنگ باشه و خلاصه این روزا حسابی داره خوش میگذرونه.

shabnamgholikhani_1651245059_2

زندگی مرفه خانوم بازیگر!

شبنم قلی خانی از بازیگران تحصیل کرده و لاکچری سینما محسوب می شود که مدتی برای زندگی به استرالیا رفته بود. البته خود شبنم خانوم دلیل این موضوع رو تحصیل در رشته کارگردانی بیان کرد، ولی بعدها متوجه شدیم که خانوم بازیگر تو استرالیا زندگی خیلی لاکچری رو شروع کرده و بعد از به دنیا اومدن بچه اش تصمیم گرفت به ایران برگرده.

shabnamgholikhani_1627639057_1

از اون زمان به بعد هم تغییرات زیادی در چهره خانوم قلی خانی دیده شد که اغلب طرفدارانش بخاطر از بین رفتن معصومیت صورت او گلایه های بسیاری کردند. علاوه بر این پس از برگشت از استرالیا هم شبنم خانوم خیلی کم کار شدن و انگاری محبوبیت خودشون رو کم کم دارن از دست میدهند که این موضوع به گفته برخی کاربران فضای مجازی به خاطر زندگی بی دغدغه و مرفه خانوم بازیگر است.

shabnamgholikhani_1644332920_2

شبنم خانوم، شیفته تبلیغات تو اینستا!

یکی از کارهایی که این روزها اغلب بازیگران خانوم دارن با انجامش فضای مجازی رو می ترکونن، تبلیغات پی در پی اونا در زمینه های مختلف است؛ از میکاپ و استایل گرفته تا اکسسوری که شبنم خانوم هم یکی از سلبریتی هایی است که تو این حوزه خیلی پرکاره و مدام از میکاپا و استایل های خاصش تبلیغ میکنه.

جالبه بدونین بعضی از میکاپ های شبنم قلی خانی به قدری خاص و عجیب غریبه که حسابی تو فضای مجازی دست به دست میچرخه و کلی هم نظرات متنوع درمورد ایشون داده می شود که البته بیشتر طرفدارنشون فکر میکنن از وقتی که شبنم خانوم از استرالیا برگشته حسابی خودشیفتگیشون زده بالا و میخواد از این طریق به شهرت بیشتری برسد.

shabnamgholikhani_1650908459_1

shabnamgholikhani_1635066456_2

عشقی که ناگهان شعله ور شد!

شبنم قلی خانی از اون دسته بازیگرانی است که همیشه عاشق تحصیل و کسب مدارج عالی بود. شبنم خانوم لیسانس طراحی صحنه داره و تو مدتی که دانشگاه مشغول درس خوندن بود از طریق خواهرش با همسر خود آشنا شده و ناگهان عشقی جذاب بین اون ها شروع می شود که حاصل این عشق دختر خانم خوشگلی به اسم شاناست.

23556

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها