|

استایل جذاب "لیلا بلوکات" با سگِ نُقلیش؛ خانوم بازیگر چقدررر با باندانا خاصه!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر محبوب که علاقه وافری به انتشار تصاویر لاکچری طور خود دارد اینبار لب در دریا با سگ بامزش استوری گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر جذاب و دوست داشتنی می باشد که سن و سال کمی ندارد اما هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. البته این موضوع به خواسته خود خانوم بازیگر است و می گوید شاید همسر آیندم جلوی فعالیت هایی که الان دارم رو بخواد بگیره و من به این دلیل تا به حال قصد ازدواج نداشته ام!

لیلا بلوکات که این شب ها در سریال "از سرنوشت" نقش مینو رو داره و مثلا خیلی خیلی پولداره، در واقعیت و زندگی خصوصی اش هم مرفه و مایه دار است و علاقه بسیاری هم به گشت و گذار و استایل های متفاوت و لاکچری دارد. اما شاید براتون سوال شه اون فعالیتی که لیلا خانوم به خاطرش بیخیال ازدواج شده چی که در ادامه مطلب با فیلم و عکس توضیح خواهیم داد.

اما لیلا بلوکات از اونجایی که عکس های زیادی از خود در صفحه اینستاگرام منتشر می کند و اکتیو است اینبار هم در ساحل دریا همراه با سگ بانمکش یع عکس خوشگل گذاشت که مورد توجه کاربران قرار گرفت. انگاری داشتن سگ و یا گربه میان خانومای بازیگر مثل وسیله ای شده که اگه کسی نداشته باشه از قافله عقبه!!

284136227_552932269577503_2268327987353014805_n (1)

فعالیت جذاب خانوم و شوهر نکردنش

لیلا بلوکات خیریه ای به نام مهرلیلا دارد که هر چند وقت یکبار هم از هنرمندان دعوت میکنه تا به خیریه کمک کنند. خانوم بازیگر به این دلیل که در این کار بسیار فعال است و درگیر، از ازدواج دور شده چرا که از نظرش اکه شوهرش همراه او در این راه نباشه و خوشش نیاد باعث مشکل برای آن ها خواهد شد!

لیلا بلوکات که هفته گذشته برای یک زوج کوتاه قامت و با کمک خیلی ها عروسی گرفته بود سر و صدای زیادی کرد و این حرکت جذاب خانوم بازیگر باعث شد تا خیلی ها ذوق کنند و نظراتی مثبت و انرژی بخش برای وی بگذراند. اما لیلا بلوکات چند روز پیش تنها تصاویری از این جشن منتشر کرد و اینبار ویدیویی باحال از اون شب گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

لیلا بلوکات که در فصل چهارم سریال ازسرنوشت حضور دارد به تازگی ویدیویی جالب از پشت صحنه این سریال منتشر کرد که شوخی باحال او با دارا پسر امین حیایی به شدت مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود وایرال شد.

خودنمایی با بیرون ریختن پا؟!!

اما از حواشی خانم بازیگر بخوایم بگیم! تو سینما همانطور که میدونید و احتمالا زیاد هم دیدن برخی خانم های بازیگر هستند مثل مینا وحید یا مهراوه شریفی نیا علاقه زیادی به نشون دادن پاهاشون دارن و حالا یا شلوار خیلی خیلی جذب با اندام تو پر میپوشن و یا شلوار خیلی کوتاه در حدی که ساق پاهاشون کاملا مشخص باشه!

حالا لیلا بلوکات هم یکی از همین خانم هاست که تازه زده رو دست بقیه. وی خیلی اهل پوشیدن مانتو ها جلو باز بیرون ریختن ران پا نیست اما در عوض شلواراش به قدری کوتاه که گاهی شبیه به شلوارک میشه و نظرات ناجور و افکار مریضیه که روانه خانم بازیگر میشه!

bazigarane_zan_style_1629181693

bazigarane_zan_style_1630173673

یکمم از لیلا خانوم بدونیم که چه باحاله

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد که از 14 سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید. البته که ابتدا قرار بود خانوم بازیگر در نقش زلیخا یباشد اما به گفته خود یهو نظرها تغییر کرد.

خواهر بزرگش نوشا مهندس برق و خواهر کوچکش میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده و تنها برادرش در رشته نقشه کشی صنعتی تحصیل کرده است.

Untitled

عشق خانوم بازیگر از بچگی

از دوران دبیرستان عشق بازیگری داشتم برای همین تصمیم گرفتم حرفه بازیگری را دنبال کنم اما از شانس ام مهلت ثبت نام در هنرستان صدا و سیما تمام شده بود. در نهایت مجبور شدم در رشته فرش که متقاضی کم داشت ادامه تحصیل بدم.

به دلیل علاقه اش به هنرپیشگی دوره های بازیگری را نزد امین تارخ و میکائیل شهرستانی گذراند سپس در ورکشاپ بازیگری حمید سمندریان نیز حضور داشت. کم کم از سال 1377 وقتی 14 ساله بود با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد.

280577662_1054333281839766_8497486598262967787_n

به شدت در ورزش فعال هستم ، از اعضای ثابت تیم والیبال هنرمندانم و سوارکاری را به طور حرفه ای انجام می دهم ، البته والیبال را از نوجوانی دنبال می کردم.

leilabolukat20_1638535798

جراحی زیبایی

من بارها به خاطر بینی کوچک و گونه برجسته ام مورد قضاوت قرار گرفتم ، حتی اغلب کارگردان ها فکر می کنند هیچ جای صورتم مال خودم نیست. اما قسم میخورم حتی یک بار جراحی یا تزریق ژل نداشته ام.

looxtarin_1_1637742517

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها