|

ترفندای سِت کردن رو بلدی؟ همچی به گرون خریدن نیستا؛ با این رَوشا خوشگلیتو تموم کن

برای داشتن یک تیپ جذاب بهتره که چند نکته در نظر داشته باشید تا استایل شما آراسته و زیبا باشد حالا چه با لباس گرون و فاخر چه ارزون و معمولی.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از خانوما هستند که فکر میکنند شیک وخوشگل بودن به پوشیدن لباس های گرون و فاخر هستش اما بهتره بدونیم که انتخاب لباس های برند و با نرخ های بالا قطعا تاثیر خوبی در استایل ما دارند چرا که میتوان از خوش دوخت بودن و درست حسابی بودنشون اطمینان داشت اما این مورد تنها ملاک نیست و نکاتی وجود داره که اگه بهشون توجهی نداشته باشید نه تنها آراسته و جذاب به نظر نمیاید بلکه ممکنه بد شکل و ناهماهنگ هم دیده شوید!

یکی از مهم ترین نکات شیک پوشی خانوم ها این است که آنها متناسب با اندام خود لباس می پوشند. برخی از لباس ها برای اندام گلابی شکل و برخی دیگر برای اندام های سیبی شکل مناسب هستند. لباس انتخابی خانوم های کوتاه قد باید آنها را بلند تر و کشیده تر نشان دهد و خانوم های چاق و تو پر نباید طوری لباس بپوشند که اندامشان از آنچه که هست، چاق تر دیده شود.

استایل یک خانوم از آیتم های مختلفی مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و حتی اکسسوری و آرایش ساخته میشه که هر یک از آن ها باید به درستی انتخاب و ترکیب بشن هم از لحاظ رنگ و هم مدل! 

278579402_558558769225083_8494317564693662284_n

در این مطلب ما قراره با چند نکته کوچیک اما طلایی آشنا بشیم که شاید همه بهش دقت نداشته باشن اما تاثیر خاص و مثبتی داشته باشه.

آیتمای طرح دارو با هم سِت کن

در یک استایل جذاب و همخوان بهتر است تعادل ایجاد شود و همه موارد در کنار هم مکمل هم شوند نه اینکه یک آیتم زیبایی آیتم دیگر رو بگیره. مثلا همرو طرحدار انتخاب نکنید و یا به یکباره خیلی خیلی ساده و بی طرح نشوید و سعی داشته باشید تا نقطه قوتی در ظاهر خود ایجاد کنید و شلوغ هم دیده نشید! ترکیب و ست آیتم های طرح دار با هم زیبایی خاصی رو به ارمغان میارن و در کنارشون هم برخی از آیتم ها ساده انتخاب شوند باعث تعادلی زیبا خواهند شد.

Untitled

کُت اور سایز با شلوار جذب بپوش

از دیگر نکته های جذاب و اساسی در استایل یک خانوم آشفته نبودن هستش که با ترکیب برخی موارد این موضوع ایجاد میشه. کُت که دیگه خیلی ترند شده و علاقمندان خودش رو پیدا کرده اما کُت مدل اور سایز و گشاد هم جذابیت خوبی داره که برای خانوم های لاغر اندام هم میتونه مناسب باشه و پُر تر نشونشون بده. اما در نظر داشته باشید که کت های اور سایز رو همراه با شلوار جذب بپوشید تا هماهنگی خوبی ایجاد شود.

275276051_134175749138471_333406380691445401_n

روسری ساتن تو استایل رسمی بپوش

برای یک قرار رسمی بهتره که از پوشش هایی رسمی اما شیک استفاده کنید تا حرف و حدیثی نباشد بلکه همانند جواهری در مجلس بدرخشید چرا که شما همه موارد رو برای ظاهر خود در مراسم رعایت کرده اید و نگاهی پیش پا افتاده به آن نداشته اید. یکی از آیتم هایی که در استایل رسمی پیشنهاد میشه استفاده از روسری هستش به جای شال، به خصوص روسری ساتن هم که باشه دیگه همچی تمومه و جذابیت شما چند برابر خواهد شد.

Untitled (1)

اکسسوری هارو سِت که تک نیوفتن

همیشه شنیدیم که میگن کیف و کفش باید ست باشن اما در این موضوع هیچ بایدی وجود ندارد و برای زیباتر شدن این روش جذابیت بیشتری دارد اما اگر کیف و کفش خود را مختلف انتخاب کنید اما با هم هماهنگی داشته باشن نیز میتواند ظاهر خوبی را به شما هدیه دهد. حالا جدا از این ها سعی داشته باشید تا اکسسوری هارو سِت کنید تا تک نیوفتن و نقاطی قوت در استایل شما ایجاد کنند.

Untitled

رنگای خالص درخشان محشرررن

قطعا رنگای خنثی و یا نود برای هررر فضا و مکانی مناسب و جذاب هستن اما گاهی هم برای تنوع و هم برای بیشتر درخشان بودن از رنگ های اصلی و خالص مثل قرمز، زرد، آبی و...استفاده کنید تا چشمگیر تر بقیه شوید. این نکته باعث میشه تا به خصوص در فصل بهار و تابستون شاداب تر به نظر برسید و استایلتان جون دار دیده شود.

273413781_267676762168053_7677218314068378207_n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها