|

کتایون ریاحی راز سر به مُهرشو لو داد؛ "سعید پورصمیمی 25 سال پیش به من تعرض کرد"

کتایون ریاحی با انتشار تصویری مدعی شد 25 سال پیش سعید پورصمیمی در خانه سینما به او تعرض کرده بود.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها ایام جشنواره کن است و برادران لیلا حسابی سوژه شده اند و عوامل این فیلم که در جشنواره حضور دارند حسابی تو فضای مجازی با عکس ها و تصاویرشان خبر ساز شده اند.

به گزارش «شایانیوز» بعد از اینکه ماجرای بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فر قرمز جشنواره کن خبرساز شد حالا سعید پورصمیمی بازیگر پیشکسوت این فیلم که گویا حضور بسیار درخشانی هم داشت و کلی هم از بازی اش تعریف شده بود و حضورش در فتوکال هم با استقبال اهالی رسانه مواجه شده بود خبر ساز شده است.

ماجرا از این قرار بود که در حالی که همه رسانه از سعید پورصمیمی تعرف و تمجید می کردند به یکباره کتایون ریاحی استوری عجیب منتشر کرد که توجه ها را به خود جلب کرد.

6290b8e643b34-169x300

این تصویر بدون هیچ توضیحی در صفحه خانم ریاحی منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی به همراه داشت. این در حالی است که سعید پورصمیمی این روزها در کنار ترانه علیدوستی، یکی از پنج زن سینماگری که نمایندگی جنبش زنان علیه تجاوز و آزار در سینمای ایران را بر عهده گرفته است، برای بازی در فیلم برادران لیلا در جشنواره کن حضور دارند. از طرفی فرهاد اصلانی، یکی دیگر از بازیگران این فیلم نیز از متهمان به آزار جنسی است.

البته کتایون ریاحی چند ساعت بعد در توضیح ماجرای تعرض پورصمیمی پستی منتشر کرد و نوشت: این عکس مربوط به 25 سال پیش است. آن سال ها آقای داود رشیدی ریاست هیئت مدیره خانه سینما و آقای پورصمیمی دستیار یا معاون ایشان بودند. من توسط همکاران خودم به اتهامات واهی در خانه سینما بازجویی و ماخذه شدم. آقای پورصمیمی که در نقش بازجو وارد شده بود با سواستفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد.

کتایون+ریاحی

انتقاد تند کتایون ریاحی از 800 زن!

کتایون ریاحی با انتشار عکسی از بازیگران و کارگردان فیلم «برادران لیلی» در جشنواره کن که سعید پورصمیمی و ترانه علیدوستی نیز در میان آن ها بودند نوشته است: «بعد از ۲۵ سال سکوتم را شکستم واکنش های زیادی دریافت کردم، اما گویا مصلحت اندیشی در کن باعث شده ۸۰۰ زن نسبت استوری ام بی عکس العمل باشند».

photo_2022-05-28_11-15-09

سعید پورصمیمی که همواره در نقش های مکمل سینمایی خوش می‌درخشد، برای بازی در فیلم «برادران لیلا» آخرین ساخته سعید روستایی، در جشنواره کن حاضر شده و هنوز واکنشی به این اتهام نشان نداده است.

این در حالی است که ترانه علیدوستی یکی دو روز پیش ترانه علیدوستی در جریان اکران فیلم برادران لیلا در جشنواره کن تصویری از صفحه فرهاد اصلانی را در استوری اینستاگرامش بازنشر کرد که با واکنش‌های منفی از سوی کاربران مواجه شد. علیدوستی سپس پستی در صفحه‌اش منتشر کرد و به خاطر این عکس از راویان، فعالان و مخاطبین این جنبش عذرخواهی کرد.

 ترانهعلیدوستیبهخاطرانتشارعکسفرهاداصلانیعذرخواهیکرد-1024x588

بیوگرافی سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی متولد اسفند ۱۳۲۲ در تهران، بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر است. او در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده و از سال ۱۳۴۰ وارد عرصه بازیگری شد. پورصمیمی به استاد بازی در نقش دوم معروف است و به باور بسیاری از منتقدان بازی او در این نقش‌ها چنان درخشان است که گاها بازی نقش اول فیلم را هم تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. او همچنین به عنوان پیشکسوت سینمای کمدی شناخته می‌شود.

سعید پورصمیمی تاکنون برای بازی در فیلم‌ های ناخدا خورشید، پرده آخر و تحفه ها موفق به کسب سه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

سعیدپورصمیمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها