|

استایل جین و کیف کوکِ "نفیسه روشن" لب آب؛ خانوم بازیگر همرو بخیلِ زندگیش میدونه!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر معروف ایرانی می باشد که ظاهرا همه رو حسود و بخیل در رابطه با زندگی خود می داند و به تازگی هم پستی در این مورد گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر معروف و باحال ایرانی می باشد که سالهاست در سینما و تلویزیون ایفای نقش کرده است و کارنامه کاری خوبی هم به خصوص در سریال های تلویزیونی دارد. اما خانوم بازیگر چند صباحی می شود که ظاهرا از این حرفه دور شده و به سمت مشاغل و مواردی دیگر رفته است.

نفیسه روشن تا همین چند سال پیش محبوبیت خوبی داشت اما با جَو سازی هایی که در فضای اینستاگرام شد باعث شد تا نفیسه خانوم طاقت نیاورد و خود را وارد جنجالات و حواشی کند و از طرفی هم که در مجازی، حرف و نظرات گوناگونی وجود دارد باعث درگیری هایی میان خانوم بازیگر و کاربران شد تا اینکه دیگر نفیسه روشن مثل قبل دوست دار ندارد و حتی خیلی ها رفتار و اخلاق او را دائما مورد انتقاد نیز قرار میدهند!!

از این ها که بگذریم نفیسه روشن این روزها مدیریت کلینیک را به دست دارد و عکس و فیلم هایی نیز در اینباره منتشر می کند که خب برخی به مذاقشان خوش میاد و برخی هم نه! وی به تازگی هم با انتشار تصاویری از خود در کنار یک دریاچه با هشتگ شکر گذاری کپشنی باز هم توهیناتی کرد که اینبار در غالب شعر و نوشته ادبی بود!! (انگار همه وایسادن فقط به خانوم روشن حسادت کنن و واسش حرف دربیارن!!)

283614191_1170084000477810_3596745700120454649_n

نفیسه روشن در کپشن پستش نوشت:

گاهی دلت میخواهد از دید بعضی آدم ها پنهان بمانی

آدم هایی که مدام توی زندگیت سرک می کشند

و با ژست صمیمیت

داشته هایت را می شمرند

احساساتت را خط کشی می کنند

اشتباهاتت را سرزنش می کنند

به چیزهایی که خود ندارند حسادت می کنند

دست می گذارند روی نقطه ضعف هایت و آن را بزرگ و بزرگتر می کنند

و هر کاری که لازم باشد می کنند

تا تو را کوچک و بی رنگ و کدر نشان دهند.

فریب ظاهرشان را نخور

این آدم ها " آینه " نیستند، " شیشه خرده " اند

279189185_1807175572811150_4536715573072652648_n

نفیسه روشن پشت نقابش یه دخترِ مثبته!

نفیسه روشن را در فیلم و سریال های بسیاری دیده ایم و همیشه هم نقش دخترا و یا همسری مثبت و خوب را داشته و تقریبا هیچگاه نقش منفی به او داده نشده. حالا چرا میگیم منفی چون یکسری بازیگران هستند مثل خانم رویا نونهالی که همیشه نقش هایی منفی به آن ها داده میشه چون به خوبی می تونن اون کاراکتر رو بازی کنند و به چهرشون میاد اما برخی همانند نفیسه روشن هستند که چهره ای مثبت دارند و همیشه هم شخصیت هایی مثبت به آن داده میشه، اما در واقعیت کاملا برعکس این قضیه هستش و خانم روشن هم شیطونی های خاص خود را دارد و اتفاقا خیلی هم پر حاشیس!

به گزارش«شایانیوز» حالا از حواشی نفیسه خانم چه مواردی می باشد! این بازیگر معروف به ازدواج و طلاق و عشق و عاشقی اش معروف است و هر چند وقت یکبار با این موضوعات خود را بر سر زبان ها می اندازد. نفیسه روشن بعد از طلاق از همسر خلبانش چن ماهیست که از عشقی جدید می گوید اما هیچگاه از آقای همسر رونمایی نکرده است

نفیسه+روشن+(1)

توهین نفیسه روشن و شفاف سازی شغل همسر سن بالا!

نفیسه روشن از همان زمان همسر خلبانش سوژه زیادی به دست کاربران داده بود طوری که نگار میخواهد همیشه تو چشم باشد و بجنگد با مردم! به همین دلیل کاربران همیشه در صحنه هم که کم نمیارن و نظرات زیادی برش میزارن. اما در این میان یکی از کامنت ها کاملا شفاف مسخره کرده بود که خانم بازیگر از شغل همسرش شفاف تر رونمایی کرد!!!

البته که این رفتار احتمالا برای سوزاندن همسر قبلی هم میتونه باشه اما از اونجایی که خیلی از کاربران با او و این رفتار ها مخالف هستند نظرات زیاد نه چندان جالبی هم گذاشتند که بینشون یکی هم گفته بود: ایشون وزیر نیست و قبلی حداقل جوان بود این پنجاه و هفت سالشه

Untitled

شوهری که خانومو مدیر کرد!

اما میرسیم سر موضوع کلینیک و مدیر شدن خانوم بازیگر که برخی میگن شوهر جدید او را به چنین جایی رسانده و و برخی هم معتقدن خانوم خانوما خودشون این کار رو انجام دادن فقط چرا دقیقا بعد از اومدنه آقای مقام دار به زندگی نفیسه روشن این اتفاق افتاد!!

ezgif.com-gif-maker+(22)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها