|

"الهام حمیدی" با اینهمه بَزک همش میگه نچرالِ نچرالم؛ گریه زاری واسه حرف مردم!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که خیلی اهل میکاپ و اینجور چیزاست اما اینبار فتوشاپی که هوادارش انجام داد سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگر همیشه نقش مثبته تلویزیون هستش که بسیااار به ندرت نقشش منفی بهش دادن چرا که برخی از بازیگران هستند که میمیک صورتشون به هر دو کاراکتر میاد اما برخی هم هستند مثل الهام حمیدی که اصلا اگه منفیم بازی کنن مخاطب باورش نمیشه و منتشره تا بالاخره آخر داستان تغییر رویه بده!

الهام حمیدی یه مدتی بود که صدر جدول حواشی قرار داشت اما یه چند وقتیه میشه که خانوم بازیگر آرام و منطقی تر از پیش جلو میره چرا که الهام حمیدی از طرفداران پوشش های عجیب با گفته های عجیب است و اینگونه جلب توجه میکرد! البته که باید این رو هم در نظر داشت که کلااا چهره های معروف در این عرصه و بیشتر هم خانوما، دوست دارند تا تو چشم باشند و خب چه چیزی بهتر از لباس و استایل!

الهام حمیدی فعالیت زیادی در صفحه اینستاگرام خود ندارد اما عکس های بسیااار زیادی از او در فضای مجازی هستش که در ادامه یکی از پر کامنت تریناش رو مشاهده می کنید.

Untitled

برای این تصویری خیلی از کاربران مسخره کرده بودن که چهرش طبیعی نیست و این حرفا. که خب مشخصه اصلا یکی از فن پیج هاش این شیطنت رو کرده و صورت سلبریتی مورد علاقش رو این مدلی کرده! این دیگه واااضحه و جایی برای تمسخر الهام حمیدی نیست!

اما مورد دیگه اینکه الهام حمیدی مدعی هستش که هیچ کار زیبایی و عمل و بوتاکسی نداشته اما تو بیشتر عکس هایی که خانوم بازیگر از خودش منتشر کرده و میکنه ابروهایی بسیار بالا رفته داره که خب قطعا چنین غلیظ نمیتونه خدادادی و طبیعی باشه!

272391282_962275904388691_7348234964585673810_n

در صورتی که تصویری که در ادامه مشاهده می کنید طبیعیه نه اون بالایی!

Untitled

ابروهای الهام خانوم طبیعی یا فوقِ بوتاکس شده؟!

الهام حمیدی مدتی پیش هم تصویری آسانسوری از خودش منتشر کرد که مدل چشم و ابروی خانم بازیگر مورد توجه قرار گرفت. الهام در عکس نوشت چه جمعه ای زیبایی خواهد بود وقتی بهترین ها را برای دیگران بخواهید.

از این تصویر می توان دو تا برداشت متفاوت داشت. برداشت او که احتمالاً مدنظر خانوم بازیگر هم بوده این است که از چهره‌ی الهام حمیدی در این عکس مشخص است که در حال خواستن تمام خوبی‌ها برای دیگران از اعماق وجودش است.

اما برداشت دوم که کمی شوخی و طنز داره:

اگر قصد بوتاکس کردن دارید و مقدار بالا رفتن ابروهایتان برایتان مهم است به شما پیشنهاد می‌کنیم، این عکس الهام حمیدی را به عنوان مثال نقض به دکتر خود نشان دهید!

 2797175_442+(1)

گریه و ناراحتی الهام حمیدی از شهرت!

الهام حمیدی در کل هنرمندی آرام اما شیطون و جینگول پوش هستش. البته که زندگی شخصی و ظاهر و نوع رفتار هر شخصی تنها به خود و خانواده اش ربط دارد و تا جایی که به دیگران صدمه ای نزند و با فرهنگ جامعه مغایرت نداشته باشد به هیچکس مربوط نیست اما خب بازیگران و افراد معروف چنین نیستند و به دلیل شرایط متفاوتی که دارند خیلی زیاد زیر ذره بین میروند و شاید لحظه به لحظه و کوچیکترین کارشونم بزرگ دیده بشه و از کاه کوهی ساخته شود که این چندان برای شخص جالب نیست! 

Untitled (2)

البته که بازیگرانی هم هستند که چون عشقِ شهرت دارند مثل سحر قریشی این موضوعات رو هم زیاد توجه نمی کنند و براشون مهم نیست اما خب برای هنرمندانی مثل الهام حمیدی این موارد انگاری تبدیل به مشکل براش شده چرا که به تازگی الهام حمیدی در برنامه "رخ به رخ" حضور پیدا کرد و جلوی آینه وقتی که با خود صحبت میکرد از انی موضوع ناراحت بود. وی حتی برای دل نازکی که دارد گریه اش گرفت و همین شد که سوژه ای به دست کاربران افتاد. خیلی ها از این حال خانوم بازیگر ناراحت شدند و برخی هم گفتند مقصر خود الهام حمیدی است و نباید به این میزان حاشیه سازی کند!

الهام حمیدی در چند سال اخیر با تیپ و استایل هایی که از خود نشان داد و میکاپ های بسیااار غلیظی که داتش خیلی تو چشم ها رفت . تصاویرش مدام پخش شد که خب با خواست خود خانوم بازیگر منتشر شده بودند اما خب...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها