|

"ساناز سعیدی" بی عمل بی فیلتر انقدر با حال و جذابه؛ خانومِ گندمگون با نقش چه فرق داره!

sanaz saeedi shayanews

سانازسعیدی که در حال حاضر تو سریال از سرنوشت ایفای نقش داره تصاویر جذابی از خود برای فالوور های طرفدارش منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ساناز سعیدی بازیگر جذاب و باحال ایرانی می باشد که این شبها او را در سریال پر بیننده "از سرنوشت" در نقش آرام می بینیم. ساناز خانوم البته که قبلا هم نقش مامان صدیقه رو تو سریال "بچه مهندس" داشت که خیلی از کاربران با دیدن عکسای اینستاییش حسابی جا خوردن که این همون مامان صدیقس؟!

ساناز خانوم سعیدی استعداد بازیگری رو داره اما هنوز کارنامه کاریش خیلی مونده تا پررر محتوا و خفن بشه. این بازیگر جوان پله پله با پیشرفت و تلاش خودش داره بالا میاد و همانند بازیگرانی مثل خانوم سحر قریشی نیست که تنها با یک سریال و حاشیه سازی خودشو در این عرصه جا کرد و بعد هم از همسرش طلاق گرفت تا برای جنجالات بعدی راحت باشه!!

حالا از این ها که بگذریم و برگردیم سراغ ساناز سعیدی باید بگیم که وی در صفحه اینستاگرامش هواداران بسیاری زیادی پیدا کرده و حالا بیش از 107 هزار دنبال کننده داره با کلی کامنت مثبت! در ادامه استوری جدید خانوم خانومارو مشاهده می کنید که با استایلی راحت هستش و حسابی دل فالووراشو برده!

284496601_702223057499720_1669351341792810473_n

خانوم بازیگر یجا خانوووم یجا گَنننگ!

ساناز سعیدی عاشق استایل های خاصه و تو پیجش هم پر از عکساییه که معلوم نیست هدف از این سبک ژست گرفتناش چیه. مثلا بعضی اوقات خانوم خیلی متین و باوقار میشه و بعضی وقتا هم خیلی خشن و قُلدر عکس می گیره. این ضد و نقیض بودن حتی توی سبک پوشش ساناز خانوم هم خیلی چشم گیره و بعضی از فالوورهای ساناز سعیدی معتقدن ایشون خیلی خودشیفته اس و به هر طریقی میخواد خودش رو خفن نشون بده.

Untitled

سورپرایز ساناز سعیدی واسه تولد خودش

ساناز سعیدی بازیگری دهه شصتی می باشد که چهره جذابی هم دارد اما تا به حال وارد حواشی نشده و در اینستاگرام فعالیت به نسبت زیادی دارد. خانوم بازیگر به تازگی 33 ساله شد و به مناسبت تولد خود سوشی پزون داشت و عکس و بومرنگی بانمک از خود منتشر کرد!

ناگفته نماند که ساناز خانوم سعیدی انگاری هنوز اونقدر ها شهرت پیدا نکرده اما هواداران بسیااار زیادی داره که حسابی تو کامنتا قربون صدقش میرن!

ساناز سعیدی نُ فیلتر؟!

اما این روز دیگه بین خانومای بازیگر استفاده از فیلتر اینستایی خیلی زیاد شده که با کلی عمل و ارایش تازه به سراغ فیلتر و افکت میرن و بعد عکسی از خود به اشتراک میزارن. ساناز سعیدی نیز همانطور که گفتیم تصاویر زیادی با ژست های مختلف از خود منتشر می کند که معلومه همشونم با دوربین گوشیه مثل کاربران عادی و به دنبال دنگ و فنگ آتلیه نیست اما جالبه بدونید که هم پست و هم استوری از فیلتر های پلنگ کن و صاف کننده استفاده نمی کنه که هیچ!

تازه اگه عکسی هم به ندرت با این آپشنم اینستا ازش پیدا کنین متوجه خواهید شد که اصلااا بهش نمیاد و چهره خودش هرچند با ارایش کم جذاب تره و خواهان بیشتری هم داره. مثل عکس پایینی که با فیلتر و بی فیلتره!

Untitled (1)

وقتی از سرنوشت میزنه شبکه هارو میترکونه

اما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، از میان سه سریال خوشنام، از سرنوشت ۴ و نجلا به ترتیب با عدد ۳ میلیون و ۹۶۰ هزار، ۹ میلیون و ۵ هزار و ۸ میلیون و ۲۳۱ بازدید تا لحظه تنظیم این خبر سریال شبکه دو بیشترین آمار بازدید را در سامانه تلوبیون به دست آورده است.

گفتنی است در فصل چهارم این سریال برای اولین بار در سیما موضوع تولید دانش‌بنیان دستمایه سریال‌سازی قرار گرفته است‌.

از-سرنوشت-10-1366x2048

بیوگرافی جالب ساناز سعیدی

ساناز سعیدی متولد 24 فروردین 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که از 25 سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت و با سریال «بچه مهندس» به اوج شهرت رسید.

بعد از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر امین تارخ در سال 1393 بصورت حرفه ای در نمایشی بنام «گمشده» و در نقش عمه ای 40 ساله بروی صحنه رفت.

در سال 1396 برای اولین بار با سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان در نقش ناهید از قاب شبکه سه بازی در تلویزیون را تجربه کرد.در این مجموعه علیرضا کمالی ، ژاله صامتی ، داریوش فرهنگ و بهناز جعفری هم حضور داشتند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها