|

خانومی بهاره بیا و رنگی باش اما نه جیغ؛ کلی مانتو با رنگای ملیح اما پُرررشور

یکی از جذابیت‌های تابستان گرم و پرشوق، لباس‌های خوش‌رنگ و شادش هستند و شما می تونید با این لباس های رنگی حسابی خوشگل بشید

لینک کوتاه کپی شد
1

اگر از کسانی هستید که عادت دارند، همیشه و همه‌جا مانتو و لباس‌های تیره بپوشند، باید کمی در این زمینه تجدیدنظر کنید. چرا که تابستان است و لباس‌های روشن و رنگارنگ آن. دست‌تان در انتخاب رنگ‌های روشن و شاد در این فصل باز است. چه چیزی از این بهتر؟

به گزارش «شایانیوز» تابستان پرشور، تابستان پرنشاط؛ شما هم این فصل را با چنین صفت‌هایی در ذهن دارید؟ یکی از جذابیت‌های تابستان گرم و پرشوق، لباس‌های خوش‌رنگ و شادش هستند. در این مقاله از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل تابستانی می‌گوییم.

- صورتی درخشان؛ پرشورِ دوست‌داشتنی

نخستین چیزی که با دیدن صورتی درخشان و پررنگ به یادتان می‌آید چیست؟ به‌احتمال زیاد باربی. عروسک‌های باربی با زندگی صورتی‌شان تا سال‌ها جذاب‌ترین عنصر کمد هر دخترکی بودند. این روزها، همه‌چیز عوض شده است. صورتی دیگر فقط رنگی دخترانه و در انحصار خانم‌ها نیست.

مانتو، شومیز، شلوار، کت و هر بخشی از استایلتان را که از این رنگ انتخاب کنید، نشان از خوش‌سلیقگی‌تان خواهد داشت. یکی از جذابیت‌های صورتی درخشان، هماهنگی‌اش با انواع طیف رنگ پوست است.

1009f123e255977da40562ce29300053

- سبز کاهی؛ آرام پرشیطنت!

آرام پرشیطنت تناقض جالبی است، نه؟ سبز کاهی دقیقاً همین ویژگی‌ها را دارد. این رنگ بسیار ملیح است اما چنان شور و نشاطی در بافت‌های خودش دارد که تماشای استایلی به این رنگ هم می‌تواند شادی‌بخش باشد.

برای استفاده از سبز کاهی در استایلی تابستانی، گزینه‌های مختلفی پیش رویتان است. با این حال، اگر برای باقیِ بخش‌ها هم به‌سراغ رنگ‌های روشن بروید، عالی می‌شود. برای مثال، تصویر پایین را نگاه کنید؛ ترکیب سبز کاهی با مشکی جذاب نیست؟

288e4e05d4291552e05d0767c661b6a6

- با سبز زمردی سنگین و رنگین شین!

این رنگ هم مدتی است که به‌شدت در دنیای مدوفشن مورد توجه است. سبز زمردی هم برای لباس‌های اسپرت انتخاب خوبی است و هم برای لباس‌های رسمی. هم سنگین و آرام است و هم رنگین و شاد.

در استایل‌های بهاری و تابستانی‌تان جایی برای این رنگ باز کنید. هر بخش از لباستان را که از این رنگ انتخاب کنید، روی کل تیپتان اثر مثبت می‌گذارد. حتی دستمال گردنی باریک از این رنگ هم نشاطی جالب‌توجه به استایلتان تقدیم خواهد کرد.

رنگ‌های مختلفی در کنار سبز زمردی ترکیب خوبی می‌سازند. قهوه‌ای، طلایی، سفید، صورتی کم‌رنگ، سرمه‌ای. شما چه رنگ‌هایی را برای پوشیدن با این سبز دوست‌داشتنی پیشنهاد می‌کنید؟

sabaRico-com-890-4253-1

- با آبی آسمانی یه استایل آرامش بخش بسازید!

در روزهای طولانی و پرنشاط تابستان، به سراغ استایلی آرامش‌ بخش بروید. تعادل هم لازم است، نه؟ آرامش رنگ آبی و خنک‌بودن پارچه‌ای به این رنگ می‌تواند تیپ راحت و در عین‌حال شیکی برایتان درست کند.

آبی آسمانی در استایل‌های رسمی و غیررسمی انتخاب خوبی است. حتی اگر بخواهید، تدارک‌دیدن تیپی مونوکروم با آن هم خوب از کار درمی‌آید. منظور چیست؟ یعنی تمام بخش‌های استایلتان را هم که از این رنگ انتخاب کنید، باز هارمونی و هماهنگی از آن دور نمی‌شود.

037184

- زرد البته کم رنگش؛ ساده و درخشان!

ساده‌بودن ویژگی خوبی است اما نه هر نوع سادگی. بعضی از ساده‌‌ها آن‌قدر عمیق و درخشان‌‌اند که پیچیدگی را به شکلی قابل‌درک ترجمه می‌کنند. خیلی فلسفی شد، نه؟ در هر حال، منظورمان این است که زرد کم‌رنگ از آن رنگ‌های ساده اما درخشانی است که در عین کم‌رنگی و سادگی بسیار جذاب است و چشمگیر.

یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استایل تابستانی هم همین زرد است. اگر رنگ پوست‌تان سفید است، می‌توانید مانتو زرد کم‌رنگ را بی‌دغدغه بپوشید. در صورتی که رنگ پوست‌تان کمی تیره است، پیشنهاد می‌شود که رنگ زردی را انتخاب کنید که مایه‌های عسلی و زمینه قهوه‌ای در خود دارند.

مانتو-مانتو-تابستانه-ER-جنس-برنوتی-شیک-830055-2126331_b

- و سرانجام سفید؛ پاکِ خنک

سفید نماد پاکی است. آرامش بی‌نظیری دارد و به‌سادگی شیکتان می‌کند. اگر نمی‌دانید که چطور خاص شوید و حرفی در استایل و تیپتان نماند، حتماً به انتخاب مانتو سفید فکر کنید. تابستان هم که جان می‌دهد برای پوشیدن این رنگ.

داشتن شومیز سفید به شما کمک می‌کند که هم در تابستان و هم در فصول دیگر، لباسی بسیار مناسب داشته باشید. این شومیز در کنار لباس‌های متعددی برایتان استایل‌های جذاب و متنوع می‌سازد. تاپ سفید، دامن یا شلوار هم انتخاب‌های خوبی هستند.

278019644_352169116882961_9181734213368954825_n

از میان رنگ‌هایی که گفته شد از کدام‌ یک بیشتر خوشتان می‌آید؟ دوست دارید که کمدتان رنگی‌رنگی باشد یا به رنگ خاصی تعلق‌خاطر دارید؟ به نظرتان چه رنگ‌های دیگری برای استفاده در استایل‌های تابستانی خوشایند و شیک هستند؟ نظراتتان را با ما و خوانندگان شایانیوز درمیان بگذارید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها