|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که شوهرِ خواننده تور کردن خفففن؛ پول و صدا چه حالی بده!

خیلی از بازیگرا هستن در سینما که ازدواج هایی عجیب داشتن اما باحال تر از اون یکسری از خانومای بازیگر هستن که با آقایون خواننده ازدواج کردن!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تو دنیای سینما گاهی یه اتفاقایی میوفته که شاید برای مردم عجیب باشه یا حداقل انگشت شمار باشه و براشون عادی نباشه. حالا ممکنه بگین اوووو چقدر نوشت باشه و نباشه! اما خوبیش اینه منظور رسید و حالا میریم سراغ اصل مطلب. یکی از این اتفاقات عجیب ازدواج هنرمندان هستش که انقدر همو گرفتن و طلاق دادن که دیگه هم برای خودشون و هم برای ما عادی شده.

 تو سینما انگار داره طوری جا میوفته که اگه تنها یک ازدواج داشتی یا با همون همسر اولت هنوز موندی و داری زندگی میکنی از عجایبه و در عوض اگر چند ازدواج داشتی جزء آپشنای خفنه! خیلی از این وصلت ها با همکار خودشون هستش، یعنی آقای بازیر میره خواستگاری خانوم بازیگر و در نهایت به هم میرسن! بَرخیشونم اینجوریه که با خانومای بلاگر ازدواج میکنن مثل آقای بهرام رادان و پژمان جمشیدی که البته این مورد جدیدا داره مد میشه و قبلا نبود! حالا یه مورد دیگه هم وجود داره و اینه که خانومای بازیگر با آقایونِ خواننده ازدواج میکنن که جالبه اما تعدادشون زیاد نیست. حالا ما در این مطلب میخوایم با مورد آخر آشنا بشیم و چند بازیگر خانومی که با خواننده ازدواج کردن رو نام ببریم.

Untitled (1)

سحر دولتشاهی با آقای جنتلمن

سحر دولتشاهی از بازیگرای معروف و خوشگلی هستش که تا به حال دو بار ازدواج کرده و بار اول همسر رامبد جوان بود و بار دوم همسر همایون شجریان! بله درسته منظور از آقای جنتلمن شجریان بود که علاوه بر صدا و هنر زیباش شخصیتی جذاب هم داره و خیلیی پرطرفداره. البته که سحر دولتشاهی نیز شخصیت به دور از حاشیه و دوست داشتنی داره اما برخی از مخاطبین بر این نظرند که برای همایون کمه و سطح پایین تری داره! به هر حال خانوم بازیگر به نظر میرسد در ازدواج دومش بُرد بیشتری داشته و مهم علاقه و خواسته طرفینه که همو خواستن. فاصله سنی این دو هنرمند 4 سال می باشد.

سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

sahardolatshahi_pics_1638987364_1

سحر قریشی با آقای آبرنگی 

سحر قریشی نیز از هنرمندان معروف و جذابی هستش که تو عرصه بازیگری ره صد ساله رو یک شبه رفت و به شهرتی عجیییب رسید! البته که تو کار خانوم بازیگر یه پارتی بازیایی هم بود که باعث شد سحر قریشی بشه پایه ثابت فیلما و حواشی، اما خب حاشیه سازی و جنجال از علایق خانوم بازیگر بوده و هست و به همین سبب هم تا به حال موارد مختلفی ازش دیده و شنیده شده است! سحر قریشی تا حالا با چهار نفر محرم شده که دوتاشون شوهرش بودن و دوتای دیگه هم کوتاه مدت بودن و به نتیجه نرسیدن! در حال حاضر سحر خانوووم با امیر تتلو ازدواج کرده و در ترکیه زندگی میکنه که یکی از موضوعات داغ در حواشی نیز هستند! این زوج پنج ماه با هم اختلاف سنی دارند.

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد.

Untitled (2)

ساره بیات آقای پیانیست خفن

ساره بیات رو قطعا میشناسید چرا که خانوم بازیگر تو سریال شبکه خانگی "عاشقانه" حسابی ترکوند! حالا درسته که نقشش کاملا منفی بود و دل خیلی از طرفدارای رضا گلزار رو هم سوزوند اما در عوض به شهرت خوبی رسید و معروف شد. ساره بیات سن کمی ندارد اما تا به حال ازدواج نکرده بود و اتفاقا خلق و خویی خشک و مغرور هم داشت تا اینکه مدتی میشه با آقای علیرضا افکاری ازدواج کرد و حالا هم اخلاقی و هم ظاهری خانوم بازیگر لطیف تر از پیش می باشد. اختلاف سنی این دو هنرمند دو سال است.

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد. خواهرش سروین بیات نیز همسر رضا قوچان نژاد است که در هلند زندگی می کنند.

Untitled (3)

سارا منجزی با آقای احساس

سارا منجزی بازیگر شناخته شده و خوش چهره ای می باشد که در این عرصه کم کاره اما شهرت خودش رو داره. خانوم بازیگر مدت ها پیش اخبار ازدواج و ارتباطش با محمد علیزاده زیاد بود و خیلی ها این دو هنرمند رو زن و شوهر میدونستن اما ظاهرا این موضوع به طور قطعی تایید نشده بلکه نشونه هایی وجود داره که میگه روابط آن ها تنها کاری نیست و بیش از اینهاست! این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد تا اینکه همکاران خودشون رابطه عاطفی این دو هنرمند رو تایید کردن اما خودشون خیر! فاصله سنی این هنرمند نیز یک سال می باشد.

سارا منجزی پور زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ - اهواز می باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد. او توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده‌است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها