|

دامن پُف دار "ترانه علیدوستی" دردسر شد؛ خانوم تو کن با همه اوکی بود چه خانوما چه...!

taraneh alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی که این روزا خیلی حاشیه دار شده و لباس و حرف هاش مورد انتقاد قرار گرفت حالا ویدیویی نامتعارف منتشر و سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ترانه علیدوستی بازیگر مشهور و البته پررر حاشیه این روزهای سینما می باشد که همه جوره هم مورد انتقاد قرار گرفت و هم مورد تحسین! خانوم بازیگر این اولین باری نیست که به جشنواره کن رفته و یه جورایی پایه ثابت این مراسم می باشد که به عنوان یک ایرانی حضور دارد.

اما خیلی از کاربران بر این نظرند که بازیگران دیگری هم هستند که شایستگی زیادی دارند و میتونن به این مراسم دعوت بشن اما همیشه ترانه علیدوستی هستش که دیده میشه و به عنوان بانوی ایرانی در این عرصه حضور داره و این موضوع رو پارتی بازی میدونن! ترانه علیدوستی یکبار برای مدل لباسش مورد هجوم نظرات قرار گرفت و بار دیگر به دلیل خنده هایش در کن در شرایط نا مناسبی که آبادان داشت. حتی خیلی از بازیگران و همکاران وی صداشون دراومد و بهش اعتراض کردند اما ظاهرا خانوم ترانه علیدوستی تنها حرف است نه عمل!

اما به تازگی ویدیویی از ترانه علیدوستی منتشر شد که دامن خانوم تقریبا تا زانو بالا میره و سوژه میشه. قطعا در انتخاب این لباس باید این موارد هم در نظر گرفته میشد که ظاهرا نشده!

ترانه علیدوستی رفت که بمونه؟!

از دیگر حواشی عجیب ترانه علیدوستی مصاحبه او با بی بی سی بود که موارد یرو از ایران گفت. اینکه در ایران حرف ها سرکوب میشه! اینکه صحبت های ترانه علیدوستی حق یا نا حقه رو میزاریم کنار اما شایعه ای شده بود مبنی بر اینکه ترانه علیدوستی با این صحبت ها قصد مهاجرت داره؟ 

ظاهرا خانوم بازیگر یه کن رفت تا با کوله باری از جنجالات برگرده!

خوشگذرونی ترانه خانوم در کن و واکنش ناجور همکارانش!

نام ترانه علیدوستی این روزها با اخبار تازه ای از جشنواره کن دوباره سر زبونا افتاده و با استایل های متفاوتش نسبت به سال های قبل جنجال بیشتری رو به وجود آورد. البته بعد از مصاحبه ای که با شبکه بی بی سی انجام داد، به راحتی میشه متوجه شد که دل پُری از سینما داره و ترس و ابایی هم از صحبت کردن صریح درباره مشکلات سینما ندارد.

حتی این نترس بودن رو در پوشش امسالش تو کن به خوبی نشون داد و به گفته بسیاری از کاربران خنده ها و خوشحالی او در تصاویر منتشر شده از جشنواره، بی تفاوتی این بازیگر رو نسبت به مشکلات اخیر  بیان میکنه. البته که این رفتار های خانوم بازیگر همانطور که گفتیم با واکنش همکارانش نیز همراه بود که به تازگی آزیتا ترکاشوند حسابی از خجالت ترانه دراومد!

Untitled

بیوگرافی جالب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، بازیگر است. دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر انی عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است.

283664061_731928794476414_1405338855662237449_n

علاوه بر انگلیسی ترانه خانوم به دلیل اینکه سه سال دوران کودکیش رو در آلمان گذرانده، این زبان رو هم میداند و در مصاحبه ای اعلام کرد که علاقه زیادی به فیلمنامه نویسی داشته اما تابحال این کار رو تجربه نکرده است. او در سال 1390 با علی منصور ازدواج کرد که او هم تجربه اندکی در بازیگری سینما داره و حاصل این ازدواج دختر خانوم خوشگلی به اسم حناست. البته که رابطه این زوج در شک شبه هایی رفته که آیا طلاق گرفتن یا خیر؟!

WhatsApp+Image+2019-11-12+at+10.01.37+AM

mantomoderouz_1653569813_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها