|

وقتی "مریم معصومی" همممش میخواد جلوی صف وایسته؛ بازیگوشی های دست و پا بشکون خانوم!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون بوده که این روزها مشغول تفریح با سگ خونگیش است و با استوریای جورواجورش آرامشش رو به رخ میکشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگران خوش استایل و پرحاشیه سینما و تلویزیونه که مدت زیادی کم کاره و اخیرا بیشتر به خاطر فعالیت هاش تو اینستا معروف شد تا کارهایی که به حرفه اصلیش یعنی بازیگری برمیگرده. خانوم معصومی بیشتر وقتش رو صرف گشت و گذار با دوستان یا حیوون خونگیش میکنه و اینستاش رو پر از عکس های مربوط به سفرهای مختلفش کرده است.

مریم معصومی این روزها مشغول خوش گذرونی و دور دور با سگ نقلیش سیمباست و استوری های متفاوتی هم باهاش گذاشته که نشون می دهد رفیق تنهایی های خانوم بازیگر همین فرزند خونده ایشونه. مریم معصومی تو استوریاش یه تیپ لَش و باکلاسی داره و ژست های عکاسیش هم مثل همیشه خاص و باحال است. خلاصه که مریم خانوم نوشته بعد از کلی کار نیاز داره استراحت کند، اما اینکه منظورش دقیقا کدوم کاره معلوم نیست!

maryammasoumi__2850158720472290516_1251077275

maryammasoumi__2850159640266388936_1251077275

خودشیفتگی های مریم خانوم تمومی نداره!

از نگاه طرفداران مریم معصومی، این خانوم بازیگر شخصیت خیلی متفاوتی نسبت به بازیگران دیگر دارد و کلا از حاشیه دار بودن خیلی خوشش میاد و همش دوست داره در معرض توجه دیگران باشه. واسه همین هم از ژست های جورواجور گرفته تا رفتن به جاهای کوه و دشت و دَمن رو تو پیجش عکس منتشر میکنه و با عروسک کوچولوش همیشه سوژه کاربران فضای مجازی می شود.

نکته جالبی که درباره زندگی این بازیگر وجود داره همین پِت خونگیشه مریم خانوم خیلی باکلاس رفتن براش شناسنامه گرفتن اونم با فامیل خودشون! درواقع خانوم خانوما الان یه حیوون خونگی رو عین فرزند خودش داره بزرگ میکنه و از دید کاربران مریم معصومی با این کار داره نشون میده که قصد بچه دار شدن ندارد.

maryammasoumi__1646813133_1

simba_masoumi_1651504959_4

خانوم بازیگر از هیچ غافله ای عقب نمیمونه!

یکی از کارهایی که این روزها اغلب بازیگران مشغول انجام دادنش هستن، مدلینگ شدنه که با سر زدن به پیج اونا میشه به راحتی این موضوع رو متوجه شد. خب یه درصد فک کنید مریم خانوم که حسابی تو اینستا داره واسه خودش میتازونه از این غافله عقب بمونه. 

مریم معصومی با سبک خودش و میکاپ هایی که بعضی اوقات خیلی جذاب و بعضی وقتا هم خیلی عجیب غریب میشه کار مدلینگی و تبلیغ رو برای میکاپ آرتیستش انجام میدهد و خلاصه به قول طرفداراش مدتیه که جدایِ از کار بازیگری درآمد خوبی رو داره از این راه به جیب میزنه.

maryammasoumi__1647782230_1

maryammasoumi__1651150570_2

خوشگذرونی ها و رفقای ناب مریم معصومی!

اگه سری به پیج مریم معصومی بزنید، اولین چیزی که به چشم میاد علاقه بسیار زیاد ایشون به گشت و گذاره. مریم خانوم کلی رفیق فاب داره و انگاری میخواد به بهونه های مختلف اونا رو به ما بشناسونه. حالا این بهونه میتونه تولد دوستاش باشه یا رفتن به سفرهای مختلف که به قول خانوم معصومی برای دریافت یک حس خوبه!

شیطنت های دست و پا بشکون مریم خانوم!

شیطونیا و عشق دیده شدن در مریم معصومی مربوط به الان نمیشه و از بچگی این حس همراه او بوده است. درواقع از وقت یکم سن و سال بود دردسرهایی زیادی برای خودش درست می کرد و باعث میشد خیلی اوقات آسیب های بدی ببیند. همونطور که می دونین مریم معصومی عاشق خوانندگی و شهرت از هر طریقی است، تو بچگی هم یه بار با یه شیشه عطر میره بالای چهارپایه تا مثلا فاز خوانندگی بگیره که یهو چهارپایه زیر پاش میشکنه و بعدشم دستش خرد و خمیر میشه.

maryammasoumi__1625918604_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی