|

(فیلم) سکانس عادت ماهانه در سریال جیران اینستا رو ترکوند؛ جنجالی که مسخره شد!

parinaz izadyar shayanews

در سکانسی از سریال جیران عادت ماهانه جیران با بازی پریناز ایزدیار به نمایش دراومد که با حواشی و پچ پچ های بسیاری همراه بود!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سریال جیران که از هر نظر سر و صدای زیادی داشت اینبار جوری دیگر همرو متعجب کرد! در این سریال سکانسی وجود دارد که عادت ماهانه جیران با بازی پریناز ایزدیار به نمایش درآمده است.

این موضوع چیزی نیست که به تمسخر گرفته بشه و یا بی شرمی باشه عنوان کردنش، اما این قسمت از سریال با حواشی و نظرات بسیار مختلفی همراه بود.

سازنده سریال «منم دوستت دارم» در مطلبی نوشت: نمی‌دانم باید خوشحال باشم به سبب استقبال مردم از این حرکت فرهنگ ساز و یا غمگین باشم که موضوعات مربوط به روح و جسم بانوان سال هاست نادیده گرفته شده و پخش این چند دقیقه، به این میزان ذوق زدگی و واکنش به همراه داشته است.

به گزارش شایانیوز به نقل از صبا؛ مجید پرکار سازنده سریال «منم دوستت دارم» نوشت: «نمیدانم باید خوشحال باشم به سبب استقبال مردم از این حرکت فرهنگ ساز و یا غمگین باشم که موضوعات مربوط به روح و جسم بانوان سال هاست نادیده گرفته شده و پخش این چند دقیقه، به این میزان ذوق زدگی و واکنش به همراه داشته است.

امروز در حالی که سرشار از امید و خرسندی بابت ابراز محبت بیشمار شما مردم عزیز و رفقای رسانه‌ایم هستم، بر خود لازم می‌دانم تأکید کنم که طرحِ ساخت قسمت عادت ماهیانه با پیشنهاد، حمایت و اعتماد مدیران شبکه سلامت به ثمر رسید و این نوید بخش رویکردی تازه در رسانه ملی است.

باور دارم که در تلویزیون (پرمخاطب‌ترین رسانه کشور) به شأن و ادب میتوان در مورد بسیاری از موضوعات سخن گفت و فرهنگسازی کرد. به عشق و امید مردم عزیزم، با تلاش مضاعف، تمام توانم را برای قدم‌های موثر بعدی بر خواهم داشت.

در پایان از حمایت مرد باتجربه تلویزیون مهران رسام بزرگوار و حمایت جناب اقای دکتر قاسمی مدیر شبکه سلامت، دکتر پورحسین مشاور محترم سریال و تیم پرتلاش «منم دوستت دارم» عمیقاً سپاسگزارم.

17156663-13dc8f9637b5caa4c983a8590294d2c1-a

اصلا قصه جیران چی بود؟

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه (بهرام رادان) چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌ خانم تجریشی (پریناز ایزدیار) که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

جیران فیلمی و جیران واقعی جیران فیلمی و جیران واقعی

اما نحوه ملاقات واقعیِ ناصرالدین‌شاه با جیران در کتاب اعلم‌السطلنه (تقی‌ دانشور) اینگونه ذکر شده است:

«شاه روزی در اطراف شمیران و تجریش سواره به شکار بلدرچین رفته بود. غفلتاً چند بلدرچین روی درخت توتی پریدند و شاه برای زدن آنها زیر درخت توت رفت. دختری دهاتی بالای درخت رفته و مشغول خوردن توت بود. دخترک اعتنایی به شاه نکرد.

ولی شاه فریفته جمال دختر دهاتی شد و بر سبیل مزاح خطاب به وی گفت:دختر! زن من می‌شی؟ دخترک شانه‌هایش را بالا انداخت و بدون آنکه بداند طرف صحبتش شاه مملکت است، گفت:تو که داخل آدم نیستی.

من زن شاه می‌شم! و بعد با لفظ برو گم شو! مکالمه را تمام شده حساب کرده بود. اما وقتی ملازمان شاه ترسان و لرزان او را شیرفهم کردند که این مرد با این لباس و این خدم و حشم شاه مملکت است، جیران از درخت پایین پرید و با رفتاری مؤدب و شرمسار، عذرخواهی کرده بود. شاه جوان که از همان ابتدا شیفته سکنات و وجنات او شده بود، او را به ارگ سلطنتی دعوت کرد و از او خواست تا با شاه ازدواج کند.»

جیران-واقعی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها