|

حضور "بهاره رهنما" به عنوان ملکه ایرانی تو افتتاحیه؛ خانوم مرد اینروزاشو رونمایی کرد!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بعد از برگشت ز آلمان حالا برای افتتاحیه یک سالن در آمل رفت و جوری وارد شد که انگار یکی از زنان برتر ایرانی تشریف فرما شده!!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر سابق و بلاگر و شلوغ کُنه حال حاضر می باشد! بهاره خانوم از وقتی که طلاق اول رو گرفت و با شوهر دومش یعنی آقای امیرخسرو عباسی وارد خونه و زندگی جدید شد، مشغله هایش نیز تغییر کرد که البته ابتدا با تبلیغ و مدلینگ محصولات برند سلتون بود و بعد کم کم بلاگری و شاخ شدن تو اینستا!!

حالا بهاره رهنما زمین تا آسمون با بازیگری که سالها پیش می شناختیم تفاوت داره و خانوم خانوما رو به عنوان یک زن معروف و شاخ در سالن های خود دعوت می کنند تا حضورش تبلیغی بزرگ براشون بشه! البته که کار بهاره رهنما تنها به سالن های آرایشی ختم نمیشه و خانوم بازیگر رو در هرررر شغلی که فکرشو کنید دیدیم که با ژستی بلدانه ایستاده اند و نظر میدن، که خب سوال اینجاست واقعا در تمام این موارد واقعا بلد هستند؟ یا اگه نیستن پس قیافش رو هم نگیرن!!

بهاره رهنما که مدتی آلمان در کنار دخترش بود حالا به ایران برگشته و در آمل برای افتتاح سالن زیبایی رفت که با استقبال بسیار خوبی همراه بود جوری که انگاری یکی از زنان برتر ایران داره وارد میشه!! در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

وقتی بهاره خاله شادونه میشه!

اما رفتار بهاره رهنما تنها به همین موارد تموم شدنی نبود و خانوم بازیگر در استوری های خود برای معرفی این سالن هم ویدیویی منتشر کردن که انگاری وسط برنامه کودک هستیم و خاله شادونه داره با بچها حرف میزنه و جیغ میزنه!!

ظاهرا بهاره رهنما برای جلب توجه نه تنها ظاهر بلکه باطنش رو هم تغییر میده و روزانه کلییی تبلیغ میزاره که قطعا میدونید بابت هر یک معرفی چه مبلغ بالا و هنگفتی رو دریافت میکنه! صفحه بهاره رهنما تبدیل شده به حجم زیادی از تبالیغ و تصاویر خودش و یکمم پند و نصیحت هایی که برای خانوما داره!

چرا بهاره با دو کیلو آرایش باحجاب شده؟!

بهاره رهنما به تازگی با حجاب شده و روسری و شالش رو تا جلوی جلو میاره البته که با دو کیلو آرایش و پیرسینگی که به تازگی زده! اما برای خیلی ها سوال بود که چرا دیگه خانوم بازیگر موهاش رو افشون نمیکنه و این مدلی شده و اینکه آیا این هم شروعی برای دیده شدن هستش؟! یا دلی و قلبا این کار انجام شده که خب با اینهمممه میکاپ واقعا تناقض داره. به همین دلیل پست جدیدی که منتشر کرد یکی از کاربران در اینباره ازش سوال پرسید و برخی اومدن و مواردی ناجور نوشتند و برخی از هوادرانش هم لاپوشی کردند که به نظر میرسه هر دو طرف اشتباه بوده! اما بهاره رهنما خودش این کانمنت رو پاسخ داد که در ادامه مشاهده می کنید! اما انگاری مشکل خانوم بازیگر تنها دو شاخه موهاشون بوده و بقیه رفتار و ظاهرشون مشکلی نیست!!

Untitled

مرد زندگی این روزهای بهاره رهنما!

بهاره رهنما که این روزا انگاری بی مرد شده و فقط با دخترش در ارتباطه تصویری به تازگی همراه با آقایی سن و سال دار منتشر کرد که در آغوش وی بود. اولین چیزی که به فکر همه رفت شوهر سوم بود اما با خوندن متنی که بهاره رهنما برای عکس نوشته بود مشخص شد که ایشون برارشون هستن که بعد کلی مدت هم رو دیدن! البته که بهاره رهنما در هر تصویری که از ایشون منتشر کرد تاکیییید داشت که دکتررر رهام رهنما هستن و ظاهرا دکتر بودنه برادرشون بسیار مهم بود!

Untitled

بهاره رهنما سال گذشته پدرشون رو از دست دادن و ناراحتی بسیاری هم کرد. خانوم بازیگر همیشه میگن پدرم اعتماد به نفس بالایی بمن میدادن و هر کسی رو هم در حد من نمیدیدن و زیبایی من رو همیشه همه جا میگفتن! در ادامه صحبت های خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید برای روز دختر!

285345863_338199621798968_4605036097535660647_n

نظر عجیب کاربران درباره پریا و بهاره!

خیلی از کاربران تو این شک و شبه هستن که پریا تنها فرزند و تک دختر بهاره رهنما تغییر جنمسیت داده چرا که شکل و شمال وی اصلا به دخترا نمیخوره! البته که این تنها حرف و نظر کاربران هستش و سندیتی نداره اما حالا جز پریا خانوم، بهاره رهنما تو این چند وقته تقریبا بعد از علنی شدن طلاقش تغییر ظاهر داده و دائما بین ایران و آلمان تو رفت و آمده! شایدم رفته که خیلی ریز و مجلسی بمونه و دیگه نیاد!

بهاره رهنما حتی برای ابروهاش هم پیرسینگ زده و با عمل بلفا و تتو و ژل لب دیگه گَنگ خانوم بازیگر حسابی رفته بالا، البته از نظر خود!

campec.ir_2849019446448147858_1315567878

b.rahnama_2851063875221229444_30916040

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها