|

میخوای جیغ بپوشی ولی درست حسابی؟ مانتو قرمز عالیه رو اصولش برو شبیه عمو نوروز نَشی

واسه تابستون بیا و مانتو قرمز بپوش اما قبل از اون حتمااا با اصول ست کردنش آشنا شو تا جذاب و دیدنی شی نه مثل عمو نوروز قرررمز!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- الان که دیگه تو فصل بهار و تابستون هستیم خیلی از خانوما به خصوص جَوونن تر ها دوست دارند تا رنگای شاد بپشون که خب برخی علاقمند تا کمتر تو چشم باشن و میرن سراغ رنگای پاستیلی و نود، برخی هم اصلا عاشق دیده شدن هستن و میخوان از رنگای غلیظ و تند مثل قرررمز استفاده کنند که واقعا هم جذابه!

 از لحاظ روانشناسی رنگ قرمز نماد عشق و اشتیاقه که البته باید نکاتی رو رعایت کنید تا یه استایل قرمز مثل عمو نوروز نداشته باشید بلکه زیبایی و همخونی خوبی ایجاد کنید. پوشیدن مانتو قرمز همه چشم ها را به شما خیره می کند و خواه ناخواه توجه همه در جمع به شما جلب می شود و موجب برانگیخته شدن احساست دیگران نسبت به شما میشه. اصلا به همین دلیله که هدایا مثلا در روز ولنیتاین با تم قرمز انتخاب میشه!

panizsalehii_1649005242_1

در استایل یک خانوم آیتم های بیشتری به نسبت یک آقا داره. مثلا مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری، حتی اکسسوری و آرایش هم اهمیت بالایی داره تا در نهایت شما به جذابیت دلخواه خود برسید و در عین حال آراسته.

حالا در این مطلب میخوایم بدونیم رنگ قرمز اگه برای مانتو باشه با چه اصول و مواردی خاصیت سِت شدن داره.

با مانتو قرمز چی بپوشیم؟

رنگ های مناسب برای ست شدن با مانتو سرخابی عبارت اند از: سفید ، مشکی ، زرد ، کرم ، آبی ، سبز و … 

در ادامه چند نمونه زیبا از استایل  مانتو قرمز رو بررسی می کنیم. این به شما کمک میکنه تا بدونید مانتو قرمز با چه شال و روسری، شلوار و یا کفشی ست میشه.

Untitled

شلوار

مانتوی قرمز با شلوار مشکی به خوبی ست می‌شود و نمادی از قدرت و شکوه رو در شما ایجاد خواهد کرد؛ مخصوصا اگر مانتوی شما مجلسی باشد، می‌توانید از شلوار‌های مشکی غواصی و براق استفاده کنید. شلوار‌های جین آبی، شلوار‌های خاکستری، سفید و کرمی روشن نیز گزینه‌های خوبی برای ست کردن مانتو قرمز هستند.

شال و روسری

برای انتخاب رنگ شال و روسری در هر رنگ لباس بهتره ابتدا به تن پوستی خودتون توجه داشته باشید که چی بهتون میاد و چی نمیاد.  از بین رنگ‌ها پیشنهاد ما به شما سفید، طرحدار، طوسی، مشکی، سبز، زرد، بنفش، شتری و آبی می باشد که همراه با مانتو قرمز ظاهری خواستنی و دردانه به شما میده!

Untitled

آرایش

از اونجایی که لباس قرمزتون توجهات را جلب میکنه باید یک نقطه جذاب دیگه ایجاد کنید. اگر تمام نکات آرایشی رو انجام دهید چهره تون مسخره میشه. اگر توجه داشته باشید، سلبریتی هایی که در فرش قرمز  لباس قرمز می پوشن آرایش کمی دارند. با این کار پوست طبیعی تون توجه رو به خود جلب می کنه. برای این کار به جای کرم پودر از مرطوب کننده استفاده کنید. چرا که کرم پودر حالت طبیعی چهره را از بین می بره. کمی پودر بزنید. برای داشتن گونه های زیبا، رژگونه روشن را با کمی پودر برنزه کننده روی گونه بمالید نه زیر استخوان گونه. سایه چشم مات طبیعی، کمی مداد چشم و ریمل برای چشم هاتون کافیه، کمی برق لب یا رژلب کمرنگ چهره تون رو کامل و در خشان می کنه.

Capture

رژ لب قرمز با لباس قرمز بسیار وسوسه کننده ست اما به موقعیت های مختلف بستگی داره. می تونید این آرایش رو برای شب به کار ببرید. از کرم پودر و رژگونه کمرنگ استفاده کنید. می تونید از خط چشم ضخیم استفاده نمایید. خط چشمی کمانی و مژه مصنوعی پرپشت با این آرایش همخونی داره و زیبا میشه. اما از سایه تیره نزنید!

 یا از سایه استفاده نکنید یا سایه کمرنگ به کار ببرید. از رژ لب سرخ یا رنگی نزدیکش بزنید. استفاده از رنگ قرمز در قسمت های دیگه میتونه چهره تون رو خراب کنه و در نهایت از برق لبم میشه استفاده کرد.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی