|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که از شوهراشون پیرترن؛ ولی کسی نمیدونه از بس جذابن!

خیلی از خانومای بازیگر در سینما هستن که با آقایون کوچیکتر از خودشون ازدواج کردن اما زندگی نرمال و بهتری نسبت به خیلی از هنرمندان دارند!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- این روزا دیگه سینما معنا و مفهوم قبل رو نداره و بسیاری از بازیگران هستند که روابط زیادی باهم دارند و حالا برخی میرن و وارد رابطه جدی و ازدواج میشن و خیلییی هاشونم تو حد و حدود همون دوستی باقی میمونه! حالا منظورمون از قبل چیه؟ تا چند سال پیش در این حد ازدواج و طلاق تو سینما رایج نبود اما حالا به راحتیه آب خوردن شده و انگاری اگه بازیگری دو بار ازدواج نکرده باشه عجیبه!!

اما خب خیلی از هنرمندان هم هستند که بنا به دلایل خود تا سن بالایی هم رسیدن اما هنوز مجردن، اما این وسط برخی از خانوما در این عرصه هستن که همسرشون سن کمتری نسبت بهشون داره و خب این موضوع چندان تو جامعه ما جا افتاده نیست و خیلی از مردم بر این نظرند که اگه سن خانوم کمتر از آقا نباشه اون زندگی دوام نخواهد داشت.

ولی در این مطلب میخوایم چند نمونه در این مورد براتون مثال بزنیم که اتفاقا دوام خوبی هم در زندگی داشتن و خیلی بیشتر از بقیه زندگیشون استحکام داشته! اینجوری مشخص میشه که هیچ بایدی وجود نداره و در هر دو حالت خوب و بد وجود داره!

Untitled

رویا نونهالی و آقای مستند ساز

رویا نونهالی از خانومای بازیگری است که خیلییی کم حاشیه هستش و از اون طرف هوادارای بسیاری داره که دوستدارِ بازی و شخصیت او هستند. رویا نونهالی رو همیشه تو نقش هایی منفی دیدیم و واقعا هم اگه غیر این میبود چندان تو کَتمون نمیرفت، اما خانوم بازیگر این کاراکتر هارو هم دوست داشتنی بازی میکرد و در فصل پیش عصر جدید نیز از داوران بود.

رویا نونهالی 24 بهمن 1341 در تهران متولد شد. او با رامین فاروقی ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام خاتون می باشد. همسر رویا نونهالی در سال 1345 متولد شده و یکی از مستند سازان مطرح ایرانی است. خانم بازیگر 4 سال از همسر خود بزرگتر می باشد.

DFlYjZlOGRlN

شبنم مقدمی و آقای بازیگر

شبنم مقدمی یه هنرمند باحال و اسم و رسم داره که دیگه تو هررر نقشی دیدیمش و طنز و جدی رو به خوبی بازی میکنه. وی که ابتدا تو سریال های تلویزیونی دیده میشد حالا دیگه کلاس کاریشون بالا رفته و تنها در سینما و شبکه خانگی بازی می کنند. شبنم مقدمی همسرشون هم بازیگر هستن و اگه بخوایم آخرین بازی ایشون رو بگیم باید به نقش اسمائیل تو سریال از سرنوشت اشاره کنیم!

شبنم مقدمی سالها قبل با همسرش علیرضا آرا بازیگر و کارگردان کشورمان ازدواج کرد. این هنرمند متولد 3 فروردین سال 1351 در تهران و علیرضا آرا متولد سال 1354 می باشد. شبنم مقدمی با وجود اختلاف سنی 3 سال زندگی آرام و بی حاشیه ای ر تجربه میکنه.

Untitled

ریما رامین فر و آقای بازیگر معروف

ریما رامین فر رو خیلی ها هنوز با اسم هما زنِ نقی می شناسن چرا که این نقس خانوم بازیگر خیلییی تو ذهن همه هک شده مثل نرگس محمدی با نقش ستایش! ریما خانوم رامین فر که سالهاست تو سینما و تلویزیون فعاله و کارنامه کاری خوبیم داره زندگی خوبی هم با همسرش داره که تا به حال حاشیه ای ازشون دیده نشده! حالا آقای شوهر کیه؟ امیر جعفری بازیگر معروف و باحال که شهرت زیادی داره و ایشونم از بازیگرای دوست داشتنی سینماست.
 
ریما رامین فر 5 فروردین 1349 متولد شد. این بازیگر پس از سالها نامزدی با امیر جعفری با او ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام آئین می باشند. امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشومان متولد 10 شهریور 1353 و 4 سال کوچکتر از همسرش است.
 
Untitled

گلوریا هاردی و آقای بازیگر خفن

گلوریا هاردی رو قطعا می شناسید چرا که تو سریال جذاب کیمیا بازی داشت. این بازیگر جذاب و آروم یک دو رگه ایرانی فرانسوی می باشد که سالهاست با آقای بازیگر معروف یعنی ساعد سهیلی ازدواج کرده و پا به خاندانی هنری گذاشته که هر کدوم بالاخره دستی تو هنر و سینما دارن. این زوج جذاب از اون مدلایی نیستن که با رفتار ناشایست بخوان جلب توجه کنن و در کل باعث شدن تا مخاطب دوستشون داشته باشه.

ساعد سهیلی بازیگری که با فیلم گشت ارشاد به شهرت رسید 30 بهمن 1366 در مشهد متولد شد. این هنرمند در شهریور ماه 1393 با گلوریا هاردی ازدواج کرد.  خانم هاردی متولد 11 بهمن 1360 در فرانسه  و 6 سال از ساعد سهیلی بزرگتر است.

185921-Gahar-ir

فاطمه معتمدآریا و آقای نویسنده

فاطمه معتمدآریا که دیگه کارنامه ای بسیار پر بار در این عرصه داره اما از دسته خانومایی هستن که چند باری به دلیل پوشش نامتعارف حسابی رفتن تو حاشیه و حرف و حدیث! این نامتعارفی در حدی بوده که خانوم بازیگر با مانتو و دامن تا زانو بودند و در یکی از مراسمات سینمایی حضور داشتند!! فاطمه معتمدآریا اما همراه با همسرشون زندگی بی حاشیه ای رو دارند که در نوع خودش جالبه.

فاطمه معتمد آریا متولد 7 آبان 1340 است و در سال 1360 پس از خواستگاری از احمد حامد با او ازدواج کرد. همسر فاطمه معتمدآریا بازیگر، نویسنده سینما و تلویزیون است و در فیلمهایی همچون کارگران مشغول کارند، بهمن و نسل جادویی نقش آفرینی کرده است. خانم بازیگر از همسرش بزرگتر است و این زوج دارای یک پسر به نام نریمان می باشند.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها