|

خوشگذرونی لیلا بلوکات و آبجیایش تو دیزنی لند؛ داماد فرنگی با شلوارک زیر بارون

لیلا بلوکات بازیگر جذاب سینما و تلویزیون که حسابی هم عاشق خونواده اش است به تازگی با دو خواهر جذابش تو پاریس و کنار ایفل عکس انداخته است

لینک کوتاه کپی شد
6

لیلا بلوکات بازیگر جذاب سینما و تلویزیون که البته دیگه خیلی نقش های اصلی بهش نمی رسه و بیشتر نقش مکمل و درجه چند بازی میکنه. نمونه اش همین حضور خانوم بازیگر تو سریال ازسرنوشت که خانوم نقش زن بابای سهراب رو بازی کرده که خیلی نقش اصلی نیست.

لیلا بلوکات از هنرمندان بسیار مایه داری هستش که البته جز بازیگری و پولدار بودن یه کار دیگه هم بلده که از همه مهمتره و واقعا از دیگر هنرمندان متمایزش میکنه. لیلا بلوکات مدیریت خیریه مهر لیلا رو برعهده داره که کار آسونی هم نیست و در اون از بچه های معلول و بی سرپرست نگهداری میکنه. 

لیلا بلوکات جزو بازیگرانی است که از لحاظ مالی وضع خیلی خوبی داره و خیلی هم اهل سفر و گردش است. ایشان دو خواهر به نام های میترا و روشا دارد که شباهت عجیبی به لیلا دارند و تنها از فرم لب هایشان می توان آن ها را شناخت که کدام لیلا است و کدام نیست!

لیلا خانوم به تازگی هم به همراه دو خواهر جذابش به پاریس سفر کرده و در کنار برج ایفل عکس سه نفری انداختند.

5

165435463983ab

لیلا و خواهرانش و به پارک گردشگری جذاب دیزنی لند که در حومه شهر پاریس است هم سری زدند و حسابی خوش گذروندند.

خواهر لیلا بلوکات و شوهرش خفن خارجیش!

میترا خواهر کوچک لیلا بلوکات از ایران مهاجرت کرده و همسرش ایتالیایی است. ایشان گویا در زمینه عکاسی و مدلینگ فعالیت دارند.

حدود دو سال پیش بود که لیلا با انتشار تصاویر عروسی خواهر نوشت: من افتخار می کنم که شما دو نفر عشق، آرامش و خانه را در کنار هم پیدا کرده اید. دوستت دارم خواهر! آرزوی خوشبختی و آرامش در کنار هم براتون خواستارم

و ممنونم از همه همراهان در این سفر که از هر جایی خودشونو رسوندن به این مراسم که به علت همسر محترم خواهرم که ایرانی نیستن در ایتالیا برگزار شد و جای بسیاری از عزیزان و اقوام خالی بود.

whatsapp+image+2020-02-23+at+16_10_39

 لیلا خانوم یه مجرد شوخ طبع و البته مایه دار!

لیلا بلوکات که این شب ها در سریال "از سرنوشت" نقش مینو رو داره و مثلا خیلی خیلی پولداره، در واقعیت و زندگی خصوصی اش هم مرفه و مایه دار است و علاقه بسیاری هم به گشت و گذار و استایل های متفاوت و لاکچری دارد.

لیلا بلوکات که در فصل چهارم سریال ازسرنوشت حضور دارد به تازگی ویدیویی جالب از پشت صحنه این سریال منتشر کرد که شوخی باحال او با دارا پسر امین حیایی به شدت مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود وایرال شد.

لیلا بلوکات مدتی پیش در یک مصاحبه نسبت به اطرافیانش ابراز ناراحتی کرده بود. وی می گوید از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

تغییر فاز یهویی لیلا خانوم بلوکات

لیلا خانوم قدری دَم دمی است و هر از گاهی فاز عوض می کند. برای نمونه خانوم بازیگر قبلا بیشتر پست های مفهمی و با فاز دپرس می گذاشت اما به تازگی تغییر فاز داده و دم به دقیقه از تو آرایشگاه ها و آتلیه و مطب های زیبایی عکس و استوری منتشر می کند.

looxtarin_1_1637742517

ماجرای عکس خبرساز لیلا بلوکات!

به تازگی لیلا بلوکات تصاویری منتشر کرد که برای یک زوج کوتاه قامت عروسی گرفته بودن و خانوم بازیگر هم تیپ و استایلی خیلی خوشگل داشت. البته که وی در این استوری ها در کنار مردی جوان بود که با یه متن و توضیح شایعات رو خاتمه داد!

leilabolukat_2839368711137113698_532473594

leilabolukat_2839374675999547940_532473594

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • قاسمی ارسالی در

    خوشبحالتون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها