|

عکس بدون میکاپ "مینا وحید" با تنها مرد زندگیش؛ خانوم همیشه کله اش بو قورمه سبزی میده!

mina vahid shayanews

مینا وحید از بازیگران جوان و پرکار سینما و تلویزیون است که بارها در اینستا حاشیه ساز شد. این بازیگر اخیرا عکسی متفاوت با برادرش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مینا وحید از بازیگران جوان و پرحاشیه سینما و تلویزیون بوده که این روزها با بازی در سریال "ساخت ایران" مهمان خانه های مردم است. خانوم بازیگر اولین بار با بازی در فیلم سینمایی "دوران عاشقی" به محبوبیت رسید و پس از آن سریال نمایش خانگی "شهرزاد" بر محبوبیت او افزود. خانوم وحید تقریبا 172 هزار فالوور دارد.

مینا وحید اخیرا پستی منتشر کرد که در آن عکسی مشترک همراه با برادرش رو نشون میداد و آنچه از استوری های قبلی مینا خانوم که در پیج اینستاگرامش گذاشته بود، به نظر می رسد تنها مرد زندگی او فعلا فقط برادرش است که رابطه فوق العاده صمیمی با هم دارند. مینا وحید تو این عکس ظاهر خیلی ساده ای داره و برخلاف سریال ها و فیلم هاش که خیلی به خودش میرسه، تو حالت واقعی خیلی ساده و بدون میکاپ عکس از خودش عکس میذاره.

minavahid_official_1654434747_1

مینا خانوم، ژست بگیر اعظم!

مینا وحید از اون دسته بازیگراییه که خیلی به ژست گرفتن تو موقعیت های مختلف علاقه داره و حتی تو بازی هاش هم یه مدل خاصی از بیان و حرکات دیده میشه که واسه خیلی از مردم ناشناخته است، اما از اونجایی که خانوم بازیگر خیلی علاقه داره با کوچکترین اتفاقی خودش رو به رخ بقیه بکشه، به گفته کاربران  این هم جزو یکی از خودشیفتگی های مینا وحید به حساب میاد.

minavahid_official_1625501261_2

حجاب مینا وحید حساب و کتاب نداره!

مینا خانوم برخلاف بازی هاش که همیشه نقش یه خانوم متین و خیلی با وقار رو داره، تو واقعیت خیلی متفاوته و کلا جوری رفتار میکنه که انگار همیشه دو قورت و نیمش باقیه. این خانوم بازیگر با رفتارهاش نشون داده که هیچ علاقه ای به رعایت حجاب و قانونای اسلامی نداره و هر طوری دلش میخواد میگرده.

مثلا تو کنسرت ماکان بند که همین چند وقت پیش رفته بود و به واسطه سریال جزیره حسابی با امیر مقاره گرم گرفته بود، خیلی رفتارهای عجیب و غریبی از خودش بروز داد و وقتی میخواست از سِن پایین بره، بخشی از بدنش پیدا شد که حسابی جنجال به پا کرد.

کله خانوم بازیگر بو قورمه سبزی میده!

مینا وحید یک سلبریتی فوق العاده پیش فعاله که دوست داره تو هر زمینه ای خودی نشون بده. واسه همین هم تا یه اتفاقی تو هر جای کشور میفته سریع دست به ار میشه تا ببینه چطوری میشه خودش رو یه جورایی سر زبونا بندازه و البته معمولا هم این اتفاق ها با بازیگرای دیگه میفته.

همونطوری که میدونین مینا خانوم تو سریال بانوی عمارت با مریم مومن همبازی بود و همه فکر میکردن رابطه این دو نفر خیلی خوبه. اما بعد از اتمام سریال و مصاحبه ای که مریم مومن کرد، مینا وحید واکنشی غیر منتظره نسبت به حرفه های این خانوم بازیگر نشون داد که سبب جنجالی دیگه تو فضای مجازی شد.

عشق بی نهایت به بازیگری!

مینا وحید همچون اغلب بازیگران با تئاتر وارد این حرفه شد، ولی او از ابتدا مدرک کارشناسی ارشد تئاتر داشت که نشان میدهد در حوزه تئاتر و سینما تنها به تجربه اکتفا نکرد و دلیل درخشش و البته پرکار بودن مینا خانوم تو این حوزه تحصیلات او نیز هست. او در مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز هم دوست داره چیزای بیشتری راجع به بازیگری یاد بگیرد و عاشق رفتن به کلاس های زبان بدن و فن بیان است.

minavahid_official_1626194260

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها