|

تفریح "سپهر حیدری و زنش" وقتی بچه هارو قال گذاشتن؛ رونمایی از ویلای سوپر لاکچری!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری برای جذب فالوور و کسب درآمدش ویدیو هایی منتشر کرد که اولیش عاشقانه با همسرش بود و دومی خونه لاکچریشون!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که به واسطه آقای شوهر دیده شد و بعد هم با انتشار تصاویر نامتعارف خود حسااابی مشهور شد رفت! نمیدونم چرا خانومای بازیکنا مثل آقای مهدی قائدی یا سپهر حیدری فکر میکنند اگر لباسشون باز و برهنه نباشه اما در عوض جذذذب و تو چشم باشه مشکلی نیست چرا که هر دو هم همسرانی تو پُر دارند که علاقه خاصی به این روش پیدا کرده اند!

اما سپهر حیدری مدتی میشه که به همراه همسر و دو تا پسرای نازش به کلی از ایران رفته و امارات زندگی می کنن و زندگی مرفه و خفنی هم دارند اما آرام جوینده خب از اونجایی که علاقه داره تا کسب و کار خودش رو داشته باشه هم در ایران سالن آرایشی داشت و هم الان اونجا درآمد مستقل خودش رو داره. البته که آرایشگاه خانوم خانوما در ایران با شکست مواجه شد و آنلاین شاپی هم که به تازگی راه انداخته چندین کالا رو فروش داره و به یکی دو قلم قانع نیست!

اما آرام جوینده همانند بسیاری از بلاگر ها و از روی علاقه قبلی خود نسبت به دیده شدن، فیلم و عکس های بسیاری در روز منتشر میکنه تا حوصله کاربر سر نره و خب مخاطب هم که عاااشقه دیدنه موارد نامتعارف و لاکچری بازیه این جور آدمهاست! به همین جهت استوری های جدید آرام خانوم رو مشاهده می کنید که با سپهر رفتن دور دور و از شهر دبی مواردی به اشتراک گذاشت که کلاس کاری هم حفظ بشه!!

خونه زندگی لاکچری که به رُخ کشیده شد!!

از این ها که بگذریم همونطور که گفتیم خانواده حیدری زار و زندگی مرفهی دارند و دبی هم که شهری جذاب برای زندگی هستش با آسمان خراش هایی لوکس و بلند و خلاصه فضایی مناااسب برای فیلم گرفتن بلاگرا و افرادی که میخوان کلاس بزارن . آرام جوینده نیز ویدیویی منتشر کرد که ابتدا از داخل خونشون میگیره و خوشگلی خونه رو نشون میده و بعد هم وارد فضای بیرون و ویوی ناب ویلا میشه و همرو استوری میکنه.

aram.jouyandeh_1651765169

عواقب ناجور شغلی که آرام جوینده داره

آرام جوینده در این مدتی که آنلاین شاپ خودش رو داره میاره بالا ویدیو های بسیااار زیادی میزاره و افاده های ناتموم صحبت میکنه که بار ها و بار ها مورد هجوم نظرات کاربران قرار گرفته و بیشتر هم سپهرخان ناسزا شنیده! البته که لایف استایل و نوع پوشش هر کسی به خودش مربوطه اما افراد مشهور که میخوان از این طریق از مردم پول دربیارن پس بای در انتظار نظرات خوب و بد هم باشند.

البته که شغل اصلی و پر درآمد سپهر حیدری مورد دیگریست!  سپهر حیدری در امارات یک موسسه مهاجرتی باز کرده که کارهای اقامت و مهاجرت به دبی را انجام می دهد. سپهر برای تبلیغ کسب و کار جدیدش از همسرش خوشگل و پرطرفدارش هم کمک گرفته و در اینستاگرام آرام کلی پست و استوری تبلیغاتی منتشر کرد.

aram.jouyandeh_1610982758

اصلا آرام جوینده کیست؟

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ است که البته سال تولد خود را در صفحه اجتماعی اش قید نکرده است. این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است.

راه اندازی اینستاگرام پسرش دیاکو که فالورهای قابل توجهی دارد نشان میدهد که خانواده حیدری قصد دارند تا حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشند. آرام جوینده در حال حاضر 232 k  فالوور دارد.

ورزش ، حضور در فضای مجازی و تفریحات خانوادگی از علایق آرام جوینده است.

aram.jouyandeh_1609004957

aram.jouyandeh_1590842781

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها