|

غُرغرای راه و بی راه "الناز شاکردوست" تو اینستا؛ همش رو موده تغییره اونم چه تغییررری!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست بازیگری فعال در حوزه های مختلفه که نسبت به هر چیز واکنشی دارد. او اخیرا استوری درباره ریزش پی در پی ساختمان ها تو پیجش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز شاکردوست از سلبریتی های محبوب و هنرمنده که در زمینه های مختلف مشغول فعالیته و از اونجایی که حرفه اصلی او بازیگری است، حوزه های دیگر هنر رو هم به این واسطه دنبال کرد و با به اشتراک گذاشتن نقاشی ها و عکس هایی از طبیعت دوستی و همچنین حمایت از حاشیه های گاه و بی گاه که در فضای مجازی منتشر میشه، سعی میکنه نامی از خودش حتی در زمانی که کمتر بازی میکنه برجا بذاره.

الناز شاکردوست اخیرا استوری منتشر کرد که در اون از شهرداری تهران به دلیل اتفاقات اخیر در زمینه ساخت ساختمان های غیرمجاز و بدون زیرساخت مناسب گلایه کرد. این خانوم بازیگر در استوری خود به طور صریح یکی از بلندترین ساختمان های شهر تهران رو سوژه خود قرار داد و با اعتراض به ساخت سازه های بسیار بلند اعتراض خود رو به گوش شهرداری منطقه یک رساند.

276045071654450154

با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه!

البته این اولین باری نیست که الناز شاکردوست نسبت به اتفاقاتی که در کشور میفته، واکنش نشون میده. به گفته کاربران او چندان دنبال حاشیه نیست، اما نمیتونه نسبت به اتفاقات ناگواری که در کشور میفته هم بی تفاوت باشه. این ضد و نقیض بودن به وفور بین بازیگرا وجود داره و داره فضای مجازی رو از این حاشیه هایی که گفته میشه از سر توجه به مسائل مردمه، پُر میکنه، ولی هیچ کس حواسش نیست که با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه!

به عنوان مثال الناز خانوم یه بار پستی از پسر خوزستانی که به قتل رسیده بود رو در پیج اینستاگرامش گذاشت که در اون سعی داشت این موضوع رو از دست نده و به اظهارنظر کوتاهی در این باره بسنده کرد، اما پس از مدت کوتاهی مجبور به پاک کردن این پست شد.

elnazshakerdoost_1630746902

علاوه بر این الناز شاکردوست پس از برد کیمیا علیزاده در برابر رقیب ایرانی خود هم بیکار ننشست و با تبریک به خانوم علیزاده از او به نحوی حمایت کرد. کیمیا علیزاده از تکواندوکاران اسبق تیم ملی ایران است که هم اکنون در تیم پناهجویان مشغول به مسابقه دادنه.

elnazshakerdoost_1622190108_5

ژست هایی برآمده از خودشیفتگی!

به گزارش شایانیوز: الناز شاکردوست طرفداران زیادی در فضای مجازی و همچنین میان مردم داره که یکی از علل اون، جدا از بازی جذابش در قاب دوربین، چهره و استایل اوست. چیزی که کاربران به اون اذعان دارند، تاثیر این علاقه بر نوع پوشش و حرکات خانوم بازیگره که حسابی از پست های پیجش مشخصه و بعضی اوقات با تغییرات عجیب و غریب و ناگهانیش یهو کل اینستا رو به هم میریزه.

مثلا در طول مدتی که موهای خودش رو به رنگی خاص و متفاوت درآورده بود، به طرز ناگهانی موهاش رو مشکی کرد و با بازخوردهای مختلفی از سمت طرفدارانش روبه رو شد.

elnazshakerdoost_1643473328

elnazshakerdoost_1622813192_1

الناز شاکردوست، پرچمش بالاست!

الناز خانوم علاقه زیادی داره که در فضاها و شرایط مختلف یه جوری خودش رو به چشم بیاره، ولی برخلاف بازیگرای دیگه این کار رو با میکاپ یا مدلینگ شدن انجام نمیده و سعی میکنه با واکنش هایی که نسبت به محیط زیست یا اتفاقاتی که هر روز برای مردم میفته، نشون بده که این موضوع به مذاق خیلی از مردم خوش میاد و طرفدارای پر و پا قرص الناز شاکردوست معتقدن با این کارا پرچم این بازیگر جلوی خیلی از سلبریتیای دیگه بالاست!

elnazshakerdoost_1647850908

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها