|

"زنِ مهران غفوریان" دوباره با اداهاش سوژه شد؛ زنِ بازیگر باش، هر چه خواهی کن!

mehran ghafourian shayanews

مهران غفوریان از بازیگران حرفه ای و محبوبه که همسر او آرزو بعد از ازدواجشون جزو بلاگرای معروف شده و اخیرا پستی از میکاپ متفاوتش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهران غفوریان از بازیگران مطرح و محبوب ایرانی است که تنها نام او برای به یادآوردن کوهی از خاطرات طنز و کمدی کفایت میکه. آقای غفوریان بیشتر در سریال های مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته و به تازگی با تغییر ظاهری خیلی خفن یا بیماری قلبی که خیلی از ایرانی های طرفدار ایشون رو دل نگران کرد، گاه و بیگاه نامش سر زبون ها میفته.

مهران غفوریان سال 1393 با خانمی به اسم آرزو ازدواج کرد و از اون روز همسر ایشون هم به اندازه خود آقای غفوریان معروف شده، چطوری؟ جواب این سوال خیلی راحته. از همون راهی که خیلی از سلبریتی ها معروف شدن یعنی فضای مجازی. آرزو غفوریان به عنوان یک بلاگر مدت هاست مشغول فعالیت در پیج اینستاگرامش است و هر از گاهی عکس هایی هم از خانواده خوشبخت خود منتشر میکنه.

آرزو غفوریان چندین ساله که مشغول کار مدلینگه و به وفور عکس های مختلفی از میکاپ او با معرفی اشخاص مختلف دیده میشه. زن آقای غفوریان به تازگی پستی به همراه هانا، دخترش منتشر کرد و در اون با کپشنی ساده، به معرفی میکاپ آرتیست خودش پرداخت. به گفته کاربران، آرزو غفوریان از زمانی که فرزندش به دنیا اومده به بهانه های مختلف دنبال اینه که عکسی تو فضای مجازی بذاره تا بتونه معروف تر بشه و البته خوشگلیای خودش رو به رخ بکشه.

arezoo_ghafourian_1654429449_2

arezoo_ghafourian_1654429449_3

خانواده غفوریان، شیفته شهرت در فضای مجازی!

مهران غفوریان از زمانی که ازدواج کرده در برنامه های مختلف تلاش داره علاقه بی نهایتش رو به همسر و فرزندنش نشون بده و این قضیه تا جایی پیش رفته که تو اینستا هم عکس های بسیاری از خانواده اش به چشم میخوره. البته این موضوع انگا تو خانواده غفوریان ارثیه و آرزو خانوم هم با انتشار عکس های جورواجور از خودش و هانا دوست داره مدام دیده بشه.

در آخرین اتفاقی که اخیرا پیش آمد، تولد هانا بود که آرزو غفوریان با میکاپ خیلی چشم گیر تولد دخترش رو همراه با آقا مهران تبریک گفت. البته پایه بودن مهران غفوریان تو این قضیه هم بی تاثیر نیست و با انتشار پست های گوناگون این آقای بازیگر هم تلاش در نشون دادن خودش داره.

arezoo_ghafourian_1644095897

arezoo_ghafourian_1649463588

هر کاری کنین تا بیشتر به چشم بیاین!

یکی از کارایی که مهران غفوریان و همسرش انجام دادن تا بیشتر به چشم بیان و تو فضای مجازی اسمی در کنن، نگهداری از یه سگ خونگیه که این روزا حسابی تو اینستا مد شده و هر کی از راه میرسه از حیوون جدیدش رونمایی میکنه و البته کاربران هم استقبال زیادی میکنن. آرزو غفوریان هم به عنوان یک بلاگر و مدلینگ نخواسته از این غافله عقب بمونه و سه تا از پستای پیجش رو به این سگ کوچولوش اختصاص داده.

تفریحات و استایل های لاکچری زنِ مهران غفوریان!

به گزارش شایانیوز: مهران غفوریان به واسطه پرکار بودنش در سینما و تلویزیون تونسته شرایط مالی خوبی برای خانوادش فراهم کنه، ولی تو پستا و استوریای او و همسرش کمتر به این حاشیه پرداخته شده که آیا واقعا آقای غفوریان مایه دار هست یا نه؟ با این وجود بعضی اوقات شرایط از دست خانوم ایشون درمیره و پستایی خیلی لاکچری از تفریحات یا استایلای خیلی ترندش میذاره که باعث تعجب کاربران میشه.

59668_415

arezoo_ghafourian_1558113974

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها