|

"ساناز سعیدی" عجیب فاز افسردگی برداشته؛ خااانوم خیلی تند میری، وایسا بقیه هم بهت برسن!

sanaz saeedi shayanews

ساناز سعیدی از بازیگران نوپای تلویزیونه که در طی این سالها طرفداران زیادی پیدا کرد. این بازیگر به تازگی عکسی با استایل متفاوت منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساناز سعیدی از بازیگران محبوب و خوش استایل تلویزیونه که این روزها با مجموعه پرطرفدار "از سرنوشت" مهمون خونه های مردم است. ساناز خانوم با سریال "نفس" برای اولین بار به صورت حرفه ای وارد قاب تلویزیون شد و پس از اون با مجموعه "بچه مهندس" بیش از پیش به دل مردم نشست. خانوم بازیگر با بیش از 107 هزار فالوور تونسته به جایگاه خوبی در محبوبیت بین فیلم دوستان برسه و طرفداران بسیاری رو در طی این مدت برای خودش جمع کنه.

ساناز سعیدی اخیرا پستی منتشر کرد که تو اون استایل خاصش رو به رخ بقیه کشید و با یه تیپ خیلی خفن از مردم میخواد که خودشون رو بیشتر دوست داشته باشن. اما نکته جالب توجه اینه که آیا برای اینکه اینُ از مردم بخوایم باید اینقدر عجیب غریب به نظر بیایم، که انگار یه بازیگر ایرانی نیستیم؟ ساناز خانوم رو مثل اینکه خیلی جو گرفته که یهو این عکس چشم گیرش رو با کپشنی که هیچ ربطی به اون نداره پست کرده.

sanazsaeedi_official_1654512360

بی حاشیه اما پر جنب و جوش!

ساناز سعیدی این روزا درگیر فیلم و سریال های زیادیه و اسمش بیشتر از قبل سر زبونا افتاده، اما مثل اینکه خانوم بازیگر به این میزان توجه قانع نیست و میخواد بیشتر از اینا به چشم بیاد. واسه همین هم از زمانی که شهرتش زیاد شده، تو اینستا مشغول عکس گذاشتن های جوواجور از خودشه که باعث شده طرفدارانش از قبل هم بیشتر بشن.

ولی برخلاف بازیگرای دیگه ساناز سعیدی از تبلیغات و این حرفا خوشش نمیاد و فقط به عکس و فیلمای شیک و پیک گذاشتن بسنده میکنه و به گفته طرفداراش میخواد بگه: "من خیلی متفاوتم و هر کی هر کاری بکنه، من که نباید انجامش بدم."

sanazsaeedi_official_1642690395

تفاوت زمین تا آسمون خانوم بازیگر!

ساناز سعیدی از اولین سریالی که در اون بازی کرد و دیده شد تابحال هیچ نقش عجیب و غریبی رو به عهده نگرفته و به نظر کاربران دلیلش ترسی است که تو دل خیلی از بازیگرا برای جدایی از شهرت و خارج شدن از ناحیه امن حرفه خودشون دارن. واسه همین هم معمولا نقش هایی که خانومانه و خیلی شیک و رسمی هستن رو به ساناز سعیدی میدن و اغلب مردم هم فکر میکنن که این نقش ها برآمده از شخصیت واقعی ایشونه که اینقدر خوب به دلشون میشینه، اما واقعیت اینطور نیست.

به گزارش شایانیوز ساناز سعیدی شخصیتی فوق العاده شیطون و خفن داره که با دیدن بعضی از عکسای پیج اینستاگرامش میشه به راحتی فهمید چقدر نسبت به نقش هایی که بازی میکنه فرق داره و به قولی تفاوت بین اونا از زمین تا آسمونه! مثلا همین چند وقت پیش به مناسبت تولدش عکسای خیلی باحالی از خودش منتشر کرد که او رو بیشتر شبیه بلاگرا کرده بود تا یه بازیگر!

sanazsaeedi_official_1649961382_3

تسلط ساناز سعیدی بر نقش های مختلف!

ساناز سعیدی علاقه زیادی به مصاحبه درباره نوع و سبک بازیگریش نداره، ولی چیزی که با دیدن نقش هاش خیلی درباره او به چشم میخوره، هماهنگی و درک بالای کاراکترهایی است که بازی می کند و باعث شده مخاطب به خوبی بتواند او را درک کند. ساناز سعیدی زمانی که برای نقش ناهید در سریال نفس انتخاب شد، گفت: "کارگردان برای اینکه بتونم نقش رو بهتر بازی کنم، 100 سوال از من پرسید و بعد فیلمبرداری رو شروع کرد."

sanazsaeedi_official_1634747147

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها