|

بازیگران زن ایرانی که قد و قامت کوتاه دارن؛ اینا کوچیکن اما کارشون عالیه!

آرایش چیزیه که خانوما دوستش دارن اما خانومای بازیگر چون دیده میشن بیشتر میکاپ های لاکچری انجام میدن که در این مطلب باحال تریناشون رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
7

تو سینما و تلویزیون بازیگران زن زیادی هستند که خوش قد و قامت و رعنا هستند اما هستند خانوم های بازیگری که خیلی قد و قواره بلندی ندارن و به اصطلاح ریزه میزه و جاسوئیجی هستند.

حالا خیلی از خانومای بازیگر هستند که ما تنها از تلویزیون و یا سینما می بینیمشون و فکر می کنیم قدی متعادل دارند اما اگر در مشخصات آن ها نگاهی بی اندازیم می بینیم که مثلا خانوم بازیگر ایکس قدی کمتر 165 داره و خب قطعا کوتاه قامت حساب میشه. حالا از این ها که بیایم بیرون و برسیم به یکسری از خانومای بازیگر سینما که هم ریزه هستند و هم خوشگل، به ترتیب چند موردی نام می بریم تا باهاشون و حواشی که داشتن و یا نداشتن آشنا بشیم.

- الناز خانوم حبیبی کوچولوی جذاب سینما

الناز خانم حبیبی جزو بازیگران جذاب سینماست که خیلی قد بلند و جثه بزرگی نداره و کاملاً جاسوئیجی طوره. الناز خانوم حبیبی قدش 152 سانت هستش و حدود 50 کیلو هم وزن داره.

الناز حبیبی هم مثل خیلی از خانوما و آقایون بازیگر از همسرش مدتی میشه که طلاق گرفته اما ظاهرا جدایی در سینما نه تنها آدم هارو ناراحت نمیکنه بلکه بسیاری از اون ها مثال الناز حبیبی شادتر از پیش شدند و رفتار ها و پوشش هایی نشون دادند که قبل چندان چنین نبودند!

الناز در اینستاگرام یک ژست و فیگور همیشگی دارد و آن هم این است که کلاه خود را تا روز چشم هایش پایین می کشد. مشخص نیست منظور الناز از این کار چیه اما خود خانم بازیگر در کپشن این عکس ها می نویسد: نمیخوام چشمام دنیارو ببینه!

elnazhabibi67_1639846484

- نازنین بیاتی کوچولوی پولساز سینما

نازنین بیاتی این روزها جزو پولساز ترین بازیگرای زن سینما و تلویزیون به حساب میاد. خانوم بازیگر که اتفاقاً دوستی و رفاقت زیادی هم با الناز حبیبی داره یه ده سانتی از الناز بلندتره و حدود 163 سانت قدشه.

 

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی و شیطونیه این شخصیت خانم تو برخی از نقش هاش هم کاملاً مشخص است. خانم بازیگر جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد.
 
bayati__nazanin_1501000388

نازنین بیاتی با اینکه تو اینستاگرام خیلی فالوور نداره (حدود یک میلیون 200) اما به نظر عاشق و طرفدار تو فضای مجازیش کم نیستن به تازگی هم برای خانم بازیگر ویدیویی درست کردن که ادیت جالبی از نقش های نازنین تو این یکی دو ساله و خانم بازیگر با دیدنش کلی کیف کرد وسریع تو اینستاگرام پست کرد برای تشکر استوری هم گذاشت.

 
 
 

Play Video

 
 

البته ناگفته نماند که خانم بازیگر یک پیج شخصی هم دارن که private و فقط دوستان و آشنایان اجازه دارن ایشون رو فالوو کنن و احتمالاً عکس های شخصی و جذاب نازنین خانم اونجا منتشر میشه.

5

نفیسه روشن کوچولویی که زود و تند عاشق میشه!

نفیسه روشن هم جزو بازیگران زن قد کوتاه سینما و تلویزیون است. خانوم قدش حدود 160 سانت میشه وزنش هم 55 کیلو است

نفیسه روشن تا همین چند سال پیش از هنرمندای دوست داشتنی بود که همیشه تو نقش دخترای معصوم دیده میشد و واقعا هم نقش منفی بیهش نمیومد و اتفاقا خیلی هم هوادار داشت اما تو دو سه سال اخی خانوم بازیگر رویی دیگر از خود هم در ظاهر و هم در رفتار نشون داد جوری که حالا دیگه چندان جزو بازیگرای محبوب حساب نمیشه.  وی علاقه بسیار زیادی به لباساس زرق و برق دار داره اما اعتماد به نفش خوبش باعث شده تا از فیلتر مثل خیلی ها اتسفاده نکنه و با چهره نچرالش تو اینستا باشه اما خب استایل هایی که داره همیشه ازون مدل تو چشمی هاست!

از اینها که بگذریم نفیسه روشن به تازگی بعد ماجرای عشق و عاشقی اش با آقای مقام دار مدیریت کلینیک زیبایی رو بدست داره و چندی پیش هم افتتاحیه ای تجملاتی برای خود گرفته بود که حسابی سر و صدا کرد.

نفیسه+روشن+

-بهنوش بختیاری؛ خانوم کوچولویی که از بازیگری رسید به شاخ اینستا

بهنوش بختیاری هم از اون بازیگران قد کوتاه سینما و تلویزیون است که البته حاشیه هم زیاد دارد. خانوم بازیگر قدش 157 سانتی متر میشه و البته یکمی هم تپل هستش! بهنوش خانوم خیلی دیگه تو سینما نقش های درست و حسابی بهش پیشنهاد نمی شه اما تو تلویزیون هنوز هستند کارگردان هایی که به سراغ بهنوش می رن.

بهنوش بختیاری از چهره های جنجالی مجازی است که روزانه پست و استوری های زیادی میزاره و تبلیغات بسیار زیادی هم داره به طور که صدای کاربران رو دراورده و وقتی که تبلیغات خیلی زیاد میشه معمولا تو جهت و راستای خاصی نیست.

از این ها که بگذریم بهنوش بختیاری بسیاااار علاقه مند به فتوشاپه و دیگر شور هرچی فیلتر اینستایی درآورده! اما خانم بازیگر جدا از اینها ظاهرا خیلی هم علاقمند به بی حجابی و زندگی خارجی طور است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها