|

"مریم معصومی" یِچی از زندگیش گفت که نباید میگفت؛ ماشین تشریفاتیِ خانوم و سگش!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی که این روزا فقط تو فکر زندگی و خوشگذرونی های خودشه حسابی از فضای بازیگری دور شده و مواردی هم در اینستا گفت که سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر جذاب و با استعداد ایرانی می باشد که هم در تلویزیون و هم در سینما و تئاتر فعالیت دارد و به غیر از این ها در اینستاگرام هم به دلیل تصاویر خاصی که از خود منتشر می کند به شهرتی دوبرابر رسیده.

مریم معصومی البته تو این چند وقته دیگه بیشتر سمته موضوع دومی که گفتیم کشیده شده و در فضای مجازی اکتیوه! وی هنرمندی مایه دار محسوب میشه که شرایط مالی بسیار خوبی داره و زندگی بر وفق مرادش میگذر اما تو صفحه اش دو وجه داره، از یکطرف عکسای زیادی از خوشگذرونی و سفر های داخلی و خارجیش میزاره و دائما با دوستاشه، از طرف دیگه هم بیشتر مواقع حالتی غمگین داره! مریم معصومی به تازگی هم از روی بی حوصلگی کوئسشن باکس گذاشت تا با فالووراش صحبت کنه  اما کاربران عزیز مثل همیشه سوالاتی پرسیدن که برخی موارد رو لو داد!

مثلا یکی درباره بازیگری و کمرنگ شدن او پرسیده بود که در ادامه جواب خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که انگاری چندان از جایگاهی که دارند راضی نیستند!

maryammasoumi__2854895082478869430_1251077275

مریم معصومی نامزدش چیشد؟!

اما از دیگر سوالات کاربران درباره ازدواج و مهاجرت بود که پاسخشون جالب بود چرا که مریم معصومی تا همنی چند وقت پیش در بیو اینستاگرامش استیکر حلقه گذاشته بود و حتی عکسی از خود در کنار یک آقا و در ماشینی گرون قیمت منتشر کرد که نشون میداد او نامزد و یا همسر خانوم بازیگر هستش اما ظاهرا این هم به هم خورده و مریم معصومی عکس رو از صفحه اینستاش محو کرد!

در دیگر سوال خانوم بازیگر این بود که از پشیمونی هاش نوشته که کاربران گفتن احتمال داره موضوع ازدواج هم از پشیمونی هاش باشه!

maryammasoumi__2854902639087988237_1251077275

شغل دوم و پر پولی که میگه چیه؟!

اما از اونجایی که همه خانوما و آقایون بازیگر به خصوص اونهایی که کمتر پیشنهاد کاری از سوی کارگردانان دارند، شغل دوم و سومی برای خود راه اندازی کرده اند تا هم درآمد باشد و هم پرستیژ کاری و از شهرت استفاده کرده کسب و کارشان رونق بیشتری پیدا می کند.

مریم معصومی نیز به تازگی برای پیج جدید و کاری اش در حال تبلیغات می باشد. خانم بازیگر زده تو کار فروش کفش های پاشنه دارد در کل خانومانه. نام این پیج "کفش مریم" هستش که قراره برند اختصاصی خانم بازیگر بشه و کفش های مورد علاقش در اون تولید و به فروش برسه.

Untitled

مریم معصومی خوشگل یا بیریخت؟!

اما مریم معصومی از هنرمندان اهل میکاپ و آرایش هستش که واقعا زیبایی خاصی هم پیدا میکنه و از اون دسته فِیس هایی داره که میکاپ رو صورتش به خوبی میخوابه نه مثل برخی که چندان تغییری ندارن!

مریم معصومی اما چهره نچرالی نداره و مدام هم در سالن های آرایشی عکس و فیلم میزاره که خب مشخصه زیاد به صورتش وَر میره

مریم-معصومی-بدون-آرایش-1

ماشین لوکس و شخصیه مریم و سگش!

مریم معصومی این روزها مشغول خوش گذرونی و دور دور با سگ نقلیش سیمباست و استوری های متفاوتی هم باهاش گذاشته که نشون می دهد رفیق تنهایی های خانوم بازیگر همین فرزند خونده ایشونه. مریم معصومی تو استوریاش یه تیپ لَش و باکلاس داره که تو یه ماشین باکلاااس هم نشسته و ژست های عکاسیش هم مثل همیشه خاص و باحاله. خلاصه که مریم خانوم نوشته بعد از کلی کار نیاز داره استراحت کند، اما اینکه منظورش دقیقا کدوم کاره معلوم نیست!

maryammasoumi__2850158720472290516_1251077275

maryammasoumi__2850159640266388936_1251077275

اما شوهر ایده آل از نظر خانم معصومی

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

maryammasoumi__1654598116_2

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

maryammasoumi__1647279861_3

maryam-masumi-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها