|

عکس تند و تیز و لعابدار "هلیا امامی"؛ شلوار سنبادی و بانداناشو با درختِ همسایه ست کرده!

helia emami shayanews

هلیا امامی از بازیگران نوپای تلویزیونه که اصولا کم کار ولی بسیار حرفه ای بازی میکند. او اخیرا استوری با نمای عجیب غریب در پیج شخصیش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هلیا امامی از بازیگران نوپا و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با سریال "از یادها رفته" معروف شد و پس از اون در سریال های دیگه مثل "دادستان" به کارگردانی مسعود ده نمکی به ایفای نقش پرداخت. این بازیگر خوش استایل علاقه زیادی به بازیگری داره، ولی به دلایلی کلا کم کار است.

هلیا امامی اخیرا استوری منتشر کرد که تو اون عکسی بسیار جالب با رنگ های شاد گذاشته بود که البته در نگاه اول رنگ های عکس حسابی چشم رو میزنه، ولی این جور عکسا از هلیا خانوم که گاه و بیگاه عکسای خفنی از خودش منتشر میکنه، چندان بعید نیست. سبک پوشش خانوم بازیگر تو این عکس خیلی بهاری و لَش طراحی شده و خانووم طبق معمول میخواد تیپ و لوکس بودنش رو به رخ بقیه بکشه!

heliaemami_2854815382289931871_409178725

heliaemami_2854816721455573724_409178725

خانوم بازیگر حسابی گنگش بالاست!

یکی از تفریحات فوق لاکچری هلیا امامی که در مصاحبه ای اون رو برای اولین بار بیان کرد، علاقه بسیارش به گشت و گذار و سفرهای خارجه است که اغلب هم پست هایی با استایل های خارجکی و خیلی شیک و پیک تو پیج اینستاش میذاره. این خانوم بازیگر بعضی اوقات به قدری میره تو فاز عکس گرفتن که آدم فکر میکنه هلیا خانوم سالیان سال تو هالیوود بازی میکرده و دوره های مدلینگی رو هم با بهترین نمره گذرونده.

heliaemami_1654107578_1

heliaemami_1641386553

هلیا خانوم تو هر کاری دستی بر آتش داره!

البته بهتره بدونین بازیگری تنها راه درآمد هلیا امامی نیست و مدت ها قبل با برند حجاب استایل همکاری میکرد و از این راه هم حسابی پول به دست آورد. علاوه بر این هلیا خانوم بعضی اوقات کارای هنری دیگه مثل نقاشی هم انجام میده و از هوشش تو هر کاری استفاده کرده.

درواقع اوایل با بازی تو سریال هایی که نقش جدی داشت مثل نقشش تو سریال "از یادها رفته" تونست به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کنه و پارتنر بسیار جذابی برای حسین یاری بود و بازی فوق العاده روما و ژولیت طورشون در قاب تلویزیون خوش درخشید و بعدش هم تو لژیونر که کاری کمدی و پرمخاطب بود با یک نقش متفاوت ظاهر شد و توانایی فوق العاده خودش رو تو هر ژانری به رخ کشید.

heliaemami_1637514205_2

تفاوت بین نقش و واقعیت از زمین تا آسمون !

هلیا امامی ابتدا با نقش های با حجاب خودش رو محبوب دل های مردم کرد و بعد از شهرت پیدا کردن در فضای مجازی به ناگاه عکس هایی با استایل های خیلی متفاوت از خودش منتشر کرد که خیلی از کاربران این کار او رو از سر خودشیفتگی و مایه داری بیش از حد دونستن و باعث شد کم کم از فضای فیلم و سینما فاصله بگیره.

البته واقعیت اینه که هلیا خانوم از ابتدا با فاز یه زندگی لوکس و لاکچری وارد فضای بازیگری شد و به همین واسطه وابستگی خاصی به رفتن جلوی لنز دوربین نداره و گویا صرفا برای وقت گذرانی به ایفای نقش میپردازه.

510025_3320

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها