|

تابستون دیوونه کننده گرمه بپا آبپز نشی؛ من همچی دونم و استایلتو میسازم از صندل تا مانتو

یکی از چالش هایی که در فصل گرما انتخاب لباس هایی است که تابستانی و خنک باشند. با ما همراه باشید تا این چالش رو براتون آسون کنیم

لینک کوتاه کپی شد

در فصل تابستان دغدغه دیگری جز خوش پوشی نیز وجود دارد و اونم اینه که چه بپوشیم که بیش از این گرما اذیتمان نکند. برخی لباس ها شاید در ظاهر پارامترهای اولیه یک آیتم تابستانی را داشته باشند اما در باطنشان اژدهای آتشین تابستانی نهفته باشد.

به گزارش «شایانیوز» در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا رنگ‌هایی که به تعادل بخشیدن حرارت بدن کمک می‌کنند مناسب‌تر هستند این رنگ‌ها که بیشتر رنگ‌های روشن را شامل می‌شوند.

مانتوی تابستانه رو حتماً روشن بپوشید

به عنوان یک زن، برای ما اولین و مهمترین لباس اجتماع مانتو است؛ آیتمی که با هر فصل تغییر میکند و استایل اصلی ما را میسازد. اگر در این فصل به دنبال خرید یک مانتوی تابستانه هستید، حتما رنگ روشن‌ را انتخاب کنید. رنگ‌های روشن رسمی‌تر که شما می‌توانید در محل کارتان هم از آنها استفاده کنید، مانتوهای کرم، سفید و قهوه‌ای روشن هستند. فراموش نکنید که بدن شما گرما تولید می‌کند که درجه حرارت این گرما از درجه حرارت هوای محیط کمتر است. در نتیجه اگر در تابستان لباس‌ها و مانتوهای روشن بپوشید، این گرما راحت‌تر به بیرون بدن منتقل می‌شود.

سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که از پارچه‌های نازک دوخته شده‌اند و بدون چین و لایه هستند. جنس مانتو هم خیلی‌خیلی مهم است. الیاف مصنوعی (پلاستیکی) که در بافت پارچه مانتو به کار می‌روند برای این فصل مناسب نیستند، ولی الیاف نخی، پنبه‌ای و کتانی، مانتوهای خوبی برای این فصل هستند.

1619504310_K9iR9

حواستان به برش مانتو باشد

در گرما هرچیزی که به تنمان بچسبد مارا کلافه میکند! این موضوع را دست کم نگیرید زیرا یک مانتوی تنگ در فصل تابستان میتواند اذیت کننده تر از چیزی باشد که فکرش را میکنید.

بدون شک شما هم این اتفاق را تجربه کرده اید؛ فکر کنید در ساعات ظهر یک کار اداری دارید و مانتویی که انتخاب میکنید یک لباس تنگ و چسبان است! مطمئن باشید بیشتر از یک ساعت نمیتوانید آن را تحمل کنید و همان یک مانتوی ساده میتواند کل روز شمارا خراب کند.

در روزهای گرم تابستان بهترین مدل مانتو برای شما انواع آزاد و جلوباز هستند.لباس های گشاد باعث میشوند بدنتان کمی هوا بخورد و همین مساله کمی از شدت گرما میکاهد.

پانچوی نخی و مانتو کیمونو از پرطرفدارترین مدل های مانتوی تابستانی هستند.پس اگر خواستید یک مانتوی خنک داشته باشید حتما یک مانتوی گشاد با رنگ روشن انتخاب کنید.

InShot_۲۰۲۱۰۵۱۹_۲۱۱۰۱۴۶۷۴

تابستان مانتو کمردار هرگز نپوشید!

همانطور که فهمیدیم آزادی مانتو تابستانی از اصول مهم انتخاب یک مانتوی مخصوص تابستان است.شما میتوانید یک مانتوی گشاد جلو بسته داشته باشد اما یک مانتوی کمر دار هرگز! مانتوهای کمردار برای ما یاد آور پاییز و باران و بارانی هستند تا یک لباس تابستانی و خنک و راحت. علاوه بر این بستن کمر روی مانتو باعث عرق کردن ناحیه ای میشود که کمربند روی آن قرار دارد و همین باعث تشدید گرما در شما میشود.پس اگر میخواهید با کمربند جلوی مانتوی خود را ببندید بهتر است از این تصمیم صرف نظر کنید و دنبال یک مانتوی آزاد جلوبسته باشید.

1280x1280_IzeMEauy_2009503_1632860144909957852

مانتوهای کمردار خیلی مناسب فصل گرما نیستند

تو تابستون حواستون به یقه مانتو باشه!

هرچیزی اضافه در مانتو تابستانی باعث گرما میشود، حال میخواهد کمربند باشد یا یقه! یکی دیگر از اصولی که هنگام انتخاب و خرید یک مانتوی تابستانی باید به آن توجه داشت مدل یقه یک مانتو است. مانتوهایی با یقه بزرگ میتوانند اشتباه ترین انتخاب شما باشند، زیرا یقه آنها روی گردنتان قرار گرفته و گرما را تشدید میکنند. از این رو مانتوهای فاقد یقه یا انواعی که یقه های کوچک دارند میتوانند انتخاب های مناسبتری برای فصل گرما باشند.

درسته که مانتو پوشش اصلی خانوم ها است و لازمه که بهش توجه بشه اما به جز مانتو خوبه که باقی آیتم های استایل تون رو هم با توجه به گرم شدن هوا درست و صحیح انتخاب کنید. در ادامه مختصراً نکاتی رو راجب سایر آیتم های یه استایل تابستانه خدمت تون ارائه می کنیم.

Untitled-9-780x470

کفش عروسکی و صندل خوراکه تابستونه

تابستان فصل کفش‌های عروسکی و صندل برای بانوان است که از پشت ویترین فروشگاه‌ها چشمک می‌زنند. در کفش‌های عروسکی روباز به خصوص اگر با جنس پارچه‌ای انتخاب شوند، پاهایتان در تابستان کمتر عرق می‌کند. صندل روباز که در آن پا به آسانی هوا می‌خورد، انتخاب‌ مناسبی برای یک مهمانی عصرانه زنانه است.

984D9C11-5400-4B6F-97ED-B808A71124C2

شال روسری شرمن و ابریشمی ممنوع!

در این فصل باید روسری‌های شرمن، ابریشمی و لیز را کنار بگذارید و به سراغ شال‌ها و روسری‌های نخی بروید. تنوع رنگ این شال‌ها و روسری‌ها در تابستان فوق‌العاده است.

30-مدل-شال-و-روسری-جدید-که-برای-تابستان-1400-مد-شده-است (1)

تابستون لباس تو خونه ای چی بپوشیم؟

در فصل تابستان، پوشیدن پیراهن نخی گشاد در منزل، حسابی شما را خنک می‌کند. فراموش نکنید که به سراغ پارچه‌های شاد با نقش گل‌ها و یا طرح‌های هندسی رنگارنگ بروید که برای این فصل مناسب‌ترند. رنگ‌های زرد، صورتی و نارنجی و حتی فسفری جلوه تابستانی به شما در منزل می‌بخشند. یقه گرد ساده و یقه هفت برای لباس های تابستانی مناسب‌اند.

لباس-راحتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها