|

میخوای ناخناتو خوشگل دیزاین کنی ولی بلد نیستییی؟ عزیزم خودم بهت طرح میدم مامااان!

لاک ناخن از آیتمای خوشگل و مهم تو استایل هستش که توجه بهش میتونه شمارو جذاب تر از بقیه نشون بده اما انتخاب طرحش مهمه که ما بهتون کمک میکنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانوما تو هررر سن و سالی که باشن دوست دارند تا آراسته و البته خوشگل به نظر بیان اما این خوشگلی هم وقت لازم داره و هم پول! اما بعضی از این خوشگلیام هستن که ریزه میزه اند اما بازم وقت و پول زیادی نیاز دارن مثل لاک ناخن!

بله همین کوچولوهای تاثیرگذار هم به این دو مورد نیاز دارن و اتفاقاااا بیشتر از آیتمای دیگه!! دیگه الان مانیکور و پدیکور و کاشت و لمینت و ژلیش همه چی هست تا شما ناخن هایی آراسته و خوشگل داشته باشین. البته که برخی از خانوما هم خودکفا هستن و ناخنای جذابی به صورت خدادادی دارن خب در این حالت انقدر خودشون سوهان میزنن که سوهان کشیدنم یاد میگیرن اما میرسه به لاک و طراحی های خوشگل که سخته و یا باید آموزش پیدا کنی و یا تو خونه انقدر با فیلمای اموزشی تمرین کنی تا یاد بگیری.

اما در کل سبک دیزاین ناخن برمیگرده به سلیقه و رنگ پوست شما که جذاب بشه نه بیریخت! پس در ادامه متن نمونه هایی از چند مدل خوشگل و ترند دیدن میکنیم و یه کوچولو هم آموزش می بینیم.

Untitled+(1)

درست لاک بزنیم

اما یه کلیاتی برای لاک زدن وجود داره تا لاکمون شیک و پیک بشه نه شلخته. برای اینکه بهتر لاک بزنیم و تمیز از آب در بیاد چند تا نکته وجود داره که اگه انجام بدین و تمرین کنید مطمئن باشید خودتون به راحتی و به خوشگلی میتونین ناخن هاتون رو مثل ناخن کار ها شکیل و تمیز لاک بزنید.

اول ناخن های خود را مانیکور کنید تا پوسته های اضافه دور ناخن برداشته بشن و جلوه ای یکدست به شما بدن. بعد بلندی و کوتاهی ناخن و یا فرمش که دوست دارین مستطیلی باشه یا نوک تیز و یا سر گرد و...باشه رو سوهان بکشید تا به ظاهر دلخواهتون برسید.

لاک-ناخن

حالا ناخن های شما آماده لاک زدن هستند!

ابتدا قبل از لاک زدن برق ناخن بزنی تا لاک اصلی ماندگاری بیشتری داشته باشد و یا در آخر از لاک تاپ کت استفاده کنید که راه حلی آسان است. لاک خود را که سفت هم نیست، در یک جهت روی ناخن بزنید و توجه داشته باشید تا گوشه های ناخن جا نمونن! در آخر لبه ی ناخن ها در هر مدلی که هستند نیز لاک بزنی تا لبه ها بی لاک نمونن. این ترفند باع میشه تا هم سفیدی ناخن دیده نشه و هم در لب پَر و تیکه تیکه شدن لاک تا حدود خوبی جلوگیری میکنه.

در آخر اگر لاکتون کمرنگ بود و خواستین تا پر رنگ تر بشه یک دست دیگر هم بر روی لاک خشک شده قبلی بزنید تا هم ایرادان و خط و خطوت برطرف بشه و هم لاکتون غلیظ تر بشه.

mEzZGQwM2YyY

طرح مینیمال کُن

مینیمال همونطور که از اسمش مشخصه به معنیه حداقل هستش که ساده بودن و ساده گرایی رو نشون میده. طرح های مینیمال تو ناخن طرفدارای زیادی دارن که خب چون یه کاره خنثی و شیکه برای همه فضا و همه جور فصلی کاربرد داره.

Untitled (3)

طرح پاستلی کُن

احتمالا تا حالا متوجه شده اید که رنگ‌های پاستلی رنگ‌هایی از یک خانواده پریده‌رنگ هستند. به عبارت دقیق تر؛ هر رنگی که با مقادیری از رنگ سفید ترکیب شود و حالتی ملایم و پریده‌رنگ پیدا کند، رنگی پاستلی محسوب می‌شود. از جمله معروف‌ترین رنگ‌های پاستلی باید به صورتی کم‌ رنگ، کرم روشن، لاجوردی ملایم، گلبهی و زرد روشن اشاره کرد. لاک پاستلی از جمله جذابای روزگاره که میتونه برای تابستونم خیلی خوب باشه.

Untitled

طرح فرنچ کُن

فرنچ ناخن لایه ای از لاکِ که در قسمت بالای ناخن شما زده میشه و رنگش با رنگ لاکی که بر روی کل ناخنتون زده شده متفاوتِ. فرقی نمیکنه که فرنچ چه رنگی باشه اما بیشتر اوقات سفیده. بسیاری از ناخن کارها از رنگ های هلویی و نود برای زدن لاک به کل ناخن استفاده می کنند. این فرنچ جان جذاب طرفدار زیادی هم داره و مدل رنگی رنگیش خیلی ترند شده.

Untitled

سبز ترندی کُن

رنگ سبز ترمندی تو سال 2022 از ذنگای جذابی بود که تو همه آیتمای استایل و حتی لوازم خونه و... حسابی مد شد و البته پر طرفدار. سبز میتونه انتخابی ایده ال برای لاک ساده ناخن و یا دیزاین ناخن باشه که با وجود جیغ بودنش اما جذابیت خاصی داره و تو چشم نمیزنه. 

Untitled

طرح فلورال کُن

شاید بگین طرحای گل منگولی از مد افتادن یا اصلا زشتن و این حرفا! ولی بهتره بدونین که اتفاقااا ناخن با دیزاین فلورا و گل دار مخصوصا برای بهار و تابستون پیشنهادهایی عالی هستن که بخاطر مدل و رنگشون میتونن خیلی جذاب بشن و خب چون یه طرحه خنثی هم هستش و از چیز خاصی پیروی نمیکنه میتونه با هررر مدل و رنگ لباسی هم به راحتی ست بشه!

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها