|

تضاد عجیبی که دو عکس آخره "فریبا نادری" تو اینستاش داره؛ خانوم به کجا چنین شتابان!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که همیییشه یه عکسی واسه گذاشتن و نشون دادنه آنلاینیش داره که انتشار بده اینبار بین دو تصویر تضادی عجیب ایجاد کرد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر جوان و مشهور ایرانی می باشد که احتمالا تا همین چند وقت دیگه دوباره نقشش رو در سریال ستایش می بینیم، البته از شبکه آی فیلم! شاید بگین کی دیگه آی فیلم میبینه ولی ستایش از اون دسته سریال هایی بود که خیلی بیننده داشت و شاید باورتون نشه ولی همچنان بعد از اینهمه سال و اینهمه پخش بیننده خودش رو داره!

فریبا نادری کلا خیلی زیاد اهل فضای مجازیه و فیلم و عکس های زیادی از خودش منتشر میکنه و جالب اینجاست خانوم بازیگر هیچ توجهی به جا و مکان و لباس و ارایش و ... نداره و همانند خیلی از همکاراش نیست که حتمااا فلان شکل باشه تا عکس بگیره و خب از طرفیم عکساش خیلی شبیه به هم شدن و همگی تو یه سمت و سو هستند! 

فربیا نادری حالا بیش از 2 میلیون دنبال کننده داره با کلی طرفدار و فن پیج که دوست دار وی هستند. خانوم بازیگر به تازگی و پشت سرهم دو عکس به اشتراک گذاشت که یکی اخم داشت و خشم اژدها، دیگری لبخند و عروسکی طور!

Untitled

تصویر بالا چند عکس آخریه که فریبا نادری پست گذاشته و خب حرفی که بالتر زده بودیم کاملا عیان است! 

فریبا نادری مثلا مدلینگه و عکساش اینه...

فریبا نادری آخرین سریالی که بازی کرد "از سرنوشت" بود و آخرین فیلمی هم که ایفای نقش کرده "خائن کشی" هستش که البته هنوز به مرحله اکران مردمی و پرده سینما نرسیده. در این فیلم بیشتر از خانوم های بازیگری استفاده شده که بیشتر تو تلویزیون بازی کرده اند و کمتر در سینما دیده میشوند مثل خانم نرگس محمدی و یا الهام حمیدی و فریبا نادری و...

اما از فیلم و سریال که بگذریم فریبا خانوم نادری از فعالین اینستاگرام و قرتی بازیای تبلیغی و مدلینگ و اینجور موارد می باشد. البته که تو این شرایط اقتصادی هر کسی ممکنه از هر طریقی بخواد درآمد داشته باشه و فردی که معروفه هم از این آپشن استفاده کرده و پول در میاره.

این روزا خیلی از خانومای بازیگر هستن که برای مزون و یا سالن های آرایشی لوکس مدل میشن و یا عکاسی می کنن و... در ادامه هم ویدیویی کوتاه از فریبا نادری مشاهده می کنید.

اما فریبا خانوم نادری اصلا دست کم نگیرید چرا که اگه تنها یه سرچ ریز تو اینستاگرام داتشه باشید متوجه تعداد زیاد فن پیج های ایشون میشید و جدا از این هم به تازگی فریبا نادری یه استوری گذاشت که ویدیوی ساخته شده به دست هواداراش بود و در نوع خودش جالب بود!
 

جذب فالوور خانم بازیگر با لبای غنچه!

مورد دیگه ای که خیلی تو عکسای فریبا نادری هست لبای غنچه و چشمای خمار خانم بازیگر است که ظاهرا از قصد لباشو غنچه میکنه! کاربران همیشه در صحنه هم که چیزی از زیر دستشون در نمیره گفته بودن که فریبا نادری برای جذب فالوور این حرکات رو میکنه که تو کارش موفق هم بوده!

faribanaderi_art_1638549509

اما خصوصیات اخلاقی جالب فریبا نادری

فریبا نادری به گفته خودش انسانی زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برایش اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. 

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

در ادامه یه عکس جالب هم از قبل و بعد عمل بینی و کارهای زیبایی فریبا نادری مشاهده م کنید و تغییر را احساس کنید!

فریبا+نادری

شغل خوشمزه خانم نادری که صداشو درنمیاره

خانم نادری در خرداد سال 96 به همراه همسرش یک رستوران بنام دلیجان تاسیس کردند. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

1647764348_349_جذابیت-چندگانه-فریبا-نادری-با-استایل-تمام-پوشیده-در-رستوران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها