|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که تو شغل دومشون دارن پول پارو میکنن؛ خانوما چه بمبی شدن!

خیلی از بازیگران در جهان هستند که شغل دوم و پردرامدی دارند اما در ایران نیز خانومای بازیگری هستند که ترکوندن و در راه هایی عجیب پا گذاشتن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بازیگران و افراد مشهور در هر کجای دنیا که باشن قطعااا بی شک شغل دومی هم دارند چرا که تکیه کردن تنها به بازیگری چندان عقلانی نیست که هیچ بلکه بازیگران حالا به جز هنری که در بازیگری دارند علاقه دارن تا در شغلی دیگر که پرستیژ کاری و البته درآمد بالایی دارد نیز فعالیت کنند. البته که این موضوع رابطه مستقیمی هم با علایق این سلبریتی ها داره که خب یکی دوست داره شغل دومش پر سر و صدا باشه و یکی میخواد کتاب بنویسه اون هم بی سر و صدا!!

اما در این میان موضوع دیگری هم هست! «آنها آدم مشهور هستند، پس وضع مالی شان توپ است»، این جمله ای هستش که خیلی از ما وقتی درباره یک هنرمند و با یک ورزشکار حرفی میاد وسط میگیم! اما جالبه بدونید خیلی از بازیگران و ورزشکاران نیز به خاطر مشکلات اقتصادی که در حال حاضر کمر خیلی ها رو خم کرده، برای اینکه بتونند گلیم خود را از آب بیرون بکشند، یا بازیگری را به عنوان شغل دوم پذیرفته اند و یا شغل دومی برای خود دست و پا کرده اند.

در مجموع این قضیه رو از هر دو جانب نگاه کردیم تا بگیم اینجوری نیست که همممه مایه دار هستن و یا همه از رو بدبختی رفتن یه سمت دیگه اما این وسط برخی از هنرمندان هستند که درآمد خوبی از شغل دومشون دارند و در این مطلب میخوایم به چند نمونه از خانومای بازیگر نگاهی بی اندازیم و البته شغل خفنشون!

2582846

نیکی خانوم کریمی

نیکی کریمی از هنرمندان فعال و جذاب سینما هستش که با وجود اینکه سن و سال کمی هم نداره اما هنوز ازدواج نکرده به چهره خوشگل سینما هم معروفه که پیر بشو نیست! اما نیکی خانوم به ام‌المشاغل سینما هم معروفه چرا که هم کتاب ترجمه میکنه، هم فیلم میسازه، هم گالری برگزار میکنه و...! اما در همه مشاغلی که او در آن فعالیت دارد، مدیریت یک انستیتو زیبایی تنها شغلی است که با توجه به ظاهر این بازیگر، تخصصی‌تر از سایر مشاغل اوست و کریمی جان مثل سایرین برای ژست بیشتر، کتاب ترجمه می‌کند، اما مترجم خوبی نیست.
 
نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.
 
Untitled

فریبا خانوم نادری 

فریبا نادری که این روزها حسابی مشغوله و سرش گرمه قطعا شغل و فعالیت دیگری هم جز بازیگری داره چرا که از اون دسته بازیگرایی نیست که خیییلی پرکار باشه و بگیم اینهمه رفت و آمد برای پروژه های فیلم و سریال سازیه! فریبا نادری که تا به حال دو بار ازدواج کرده و همسر دومش بسیار مایه دار است با او به صورت شریکی رستورانی شیک به نام دلیجان نیز دارند. علاوه بر اون فریبا نادری به تازگی پا به مدلینگی هم گذاشته و حالا او را در این عرصه هم می بینیم که حسابی هم اطفار داره تو این زمینه!

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که در 20 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا از دو ازدواج خود 1 فرزند دارد و می گوید ترجیح می دهد در بازیگری کم کار باشد.

Untitled (4)

نفیسه خانوم روشن

نفیسه روشن رو تا همین چند وقت پیش تنها به نام بازیگر می شناختیم اما مدتی میشه که خانوم خانوما پست مدیریتی گرفتن و حسابی رفتن تو قیافه!! نفیسه روشن خیلی وقته که تو تلویزیون و سینما دیده نمیشه اما در عوض اینستاگرام حسابی ترکونده و هر روز سوژه ای برای حاشیه و جنجال داره. وی چند ماهیه که برای بار دوم ازدواج کرده که البته هنوز چهره آقای داماد رو نشون نداده و ادعا داره از مقام داران هستن ولی ما که هنوز از ایشون و همسرشون عقد و یا سند درستی برای ازدواج ندیدم و تنها دست تو دست هاشونو به اشتراک گذاشته ! نفیسه روشن مدتی میشه که به لطف شوهر دوم مدیر و صاحب کلینیک زیبایی در بابل شده است!

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌ اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

Untitled (5)

بهاره خانوم رهنما

بهاره رهنما رو که دیگه قطعا میدونید این روزا مشغول چه کاراییه و خانوم رو دیگه نباید بازیگر صدا کنیم بلکه تبدیل به یک مارکوپلوی همه فن حریف شده که دست بلاگرارو از پشت بسته و به سالن هایی شیک و درجه یک برای معرفی دعوت میشه! حالا اینها به کنار، کاش بهار رهنما تنها در یک یا چند حوزه دخالت داشت اما این چهره پر حاشیه در چندییین حوزه فعالیت داره و ادعا میکنه علمش رو هم داره در صورتی که نداره! به تلازگی هم که با خانوم بازیگر به گونه ای رفتار میشه انگاری ملکه زن ایرانی هستن و خبر نداشتیم!

بهاره رهنما (متولد ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر ایرانی و دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی است. او برای بار اول با پیمان قاسم خانی ازدواج کرد و دارای یک فرزند بنام پریا است و برای بار دوم با امیرخسرو عباسی مزدوج شد اما باز هم طلاق گرفت!!!

Untitled (6)

نیوشا خانوم ضیغمی

نیوشا ضیغمی به زن زیبای سینما از طریق عمل های جراحی معروفه و خب به لطف همین عمل ها و تیغ جراحی بودی که به چنین چهره ای رسیده. البته که ناگفته نماند خیلی از مخاطبین هنوز هم عقیده ارند نیوشا خانوم چهره زیبایی نداره اما خب بعد از دو سه بار فقط عمل بینی پیش بهترین دکتر های ایران بایدم به چهره ای این چنینی برسند، دیگه بقیه اعضای چهرشون رو نمیگیم!! اما نیوشا ضیغمی در همین راستا که مشخصه علاقه زیادی هم داشته و داره خود نیز وارد این راه شده و خیلی وقته که کلینیک زیبایی در بالا شهر تهران داره و به همین دلیل با خیلی از پزشکان خفن در ارتباطه و به راحت اگه بازم بخواد عمل میکنه!

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است.

unnamed+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی