|

تقلای دیده شدن "مهشید جوادی" با چیپ بازی تو فضای عمومی؛ خانوم افتاد تو خطِ سارا نیکا

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس ظاهرا در راه جنجال سازی افتاده و عکس و فیلم هایی نه چندان جالب از خود منشتر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهشید جوادی بازیگر خوش چهره و خوش نقش ایرانی می باشد که با بازی در سریال "بچه مهندس" حسابی اوجش رو گرفت و محبوب و البته تو مشهووور شد! وی در این سریال محجبه و چادری بود و زیبایی خاصی هم داشت اما در واقعیت کمی تا قسمتی جلف طور تیپ میزنه!

البته که استایل و شخصیت هر کسی به خودش مربوطه اما برخی از هنرمندان خانوم و حتی آقارو وقتی مخاطب در سریال میبینه ذهنیتش بر اون مبنا ساخته میشه اما وقتی عکس های واقعی و اینستایی شخص رو دنبال میکنه میفهمه زمین تا آسمون فرق داره و مهشید جوادی از اون دسته خانوماست. حالا ممکنه بگین بازیگرای مرد که دیگه ازین چیزا ندارن و ظاهرشون تو فیلم و بیرون تقریبا یکیه اما مثلا بازیگر نقش رضا تو سریال از سرنوشت هم زمین تا آسمون با اینستاش فرق داره جوری که یکی از کاربران ابتدا از اقای بازیگر تو سریال خوشش میومده و بعد با دیدن عکسای اینستا نظرش تغییر کرده!

حالا از این ها که بگذریم مهشید جوادی علاقه بسیار زیادی به عکس گرفتن از خودش داره و خب از اونجایی هم که چهره زیبا و دلنشینی داره این کار رو زیاد انجام میده. اما خب همیشه هم که نمیشه فالوورا برای عکسا قربون صدقه برن و برای ژست خانوم بازیگر در کتابخانه کامنت هایی منفی دادند و حرکتش رو چیپ بازی دیدند.

Untitled

استوری جنجالی مهشید جوادی؛ در یک قدمی سارا و نیکا شدن؟!

اما همانطور که گفتیم مهشید خانوم جوادی تصاویر بسیار زیادی از خود منتشر می کند به خصوص بعد از بچه مهندس که جذب فالوور بالایی نیز داشت. اما به تازگی مهشید جوادی از خود ویدیویی منتشر کرد که تو ماشینه و داره یه استوریه ریز از خودش میگیره اما حرکات خانوم بازیگر باعث شد تا شایعاتی براش ساخته بشه و با حرکات سارا و نیکا فرقانی مقایسش کنن که داره راه اونارو میره و ممکنه چندان به جای خاصی نرسه!

علاقه مهشید جوادی به ژستای ماشینی!

اوایل بچه مهندس مردم دوست داشتند تا مهشید جوادی رو همینطور که میبینند، ببینند ولی خب الان با دیدن عکس های مهشید خانوم با موهای چتری و استایل های به روزش عادت کردند.

البته مهشید جوادی از زمانی که به محبوبیت رسید، عکس های مختلفش با ماشین و ژست های عجیب و غریبش در حالت های مختلف حسابی اینستا رو پر کرده و این مدل عکس ژست اومدنا یکم دور از ذهن بود که از بس این مدل عکسا رو گذاشت، در نهایت چشم کاربرا هم عادت کرد.

Untitled

بیوگرافی جالب مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی هستش و عرصه بازیگری رو از تئاتر شروع کرد.وی اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعالیت دارد.

خانوم خانوما عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

Untitled

مهشید خانوم از دیوار راست بالا میرفته!

کلا بچه خیلی شیطونی نبودم ولی یه وقت هایی سوتی هایی می دادم که بچه های شیطون هم شاید انجام نمی دادند. به کرات گم شدم ، یعنی وقتی قرار بود با خانواده جایی برویم خیلی گم می شدم.

تا مدت ها هم بابام رو به اسم خودش «حسن» صدا می کردم ، یه زره که بزرگ شدم عمم گفت بنظرم باید بگی بابا (باخنده) ولی بابام خودش دوست داشت.

Untitled

تینیجری خبرنگار بوده بزرگ شده بازیگر شده!

در 14 سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی را گذراند تا اینکه مدتی بعد به تئاتر پیوست و در سال 94 وقتی 20 ساله بود با سریال «حورمت» وارد شبکه استانی شد. سال 95 هم سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام «دریا» از وی در شبکه شما پخش شد که از آن سال به بعد به شهر تهران مهاجرت کرد.

افشار ستاره شانسش بود

به دنبال فراخوان بازیگری سریال جدید جواد افشار تست داد و قبول شد به این ترتیب او در سال 1396 با سریال «آنام» در نقش جوانی مارال جلوی دوربین رفت. یکی از خوش شانسی های زندگی ام بازی در سریال جواد افشار بود ایشان خیلی صبور است و به هیچ عنوان بازیگر را تحقیر نمی کند حتی اگر اولین بازی اش باشد.

از ایشان خیلی آموختم به همین خاطر از همکاری با این کارگردان لذت بردم.

Untitled

و اما سکانس به یاد موندنی و دوست داشتنی جواد از مرضیه تو بچه مهندس...!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها