|

سلفی "پسرِ امین حیایی" پشت صحنه با گریمورای خنده رو؛ تیپش به مامیش رفته چه یونیکه!

dara hayaee shayanews

دارا حیایی که در از سرنوشت بازی داشت حالا از هنرمندان سرشناس و پررر طرفداری می باشد که به تازگی تصویری از او همراه با دختران منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- دارا حیایی بازیگر جذاااب و با استعداد ایرانی می باشد که با بازی در سریال "از سرنوشت" دیده و البته حسابی معروف شد. در ابتدای این سریال و با دیدن این هنرمند و لحن صدا و نوع بازی اش خیلی از مخاطبین فکر میکردند این بازیگر تازه وارد قصد دارد تا اَدای امین حیایی را در بیاورد و خود را مشهور کند اما بعد مشخص شد او پسه باحال امین حیایی هستش که کُپ خودشه!

دارا حیایی از اون دسته بازیگرایی هستش که به لطف پدر وارد این عرصه شد اما با استعداد بود و صرفا برای پسر حیایی بودن دیده نشد! دارا خان حالا هواداران بسیاری در اینستاگرام دارد و با وجود اینکه سالها همراه با مادرش خارج از ایران بزرگ شده اما همانند پدرش دوست داشتنی می باشد. وی تصاویر زیادی از خود و مادرش منتشر می کند که در ادامه متن به اونهم میرسیم اما به تازگی عکسی از پشت صحنه و اتاق گریم از سرنوشت منتشر شده که همراه با بازیگر نقش سهراب و آرام و دو دختر دیگه هستند. 

دارا

 دارا حیایی پسر امین حیایی هنرمند خفن و و معروف کشورمون هستش که البته مادری معروف هم دارد. امین حیایی تا به حال دو بار ازدواج کرده که همسر اولش خانوم مونا بانکی پور بود و حاصل این ازدواج دارا می باشد.

اما مامان خانوم یعنی مونا بانکی پور همیشه باعث تعجب کاربران شده. البته که ظاهر مردونه و باحال وی اوایل بیشتر برای مخاطب تعجب داشت اما به مرور عادی تر شد و حالا خیلی ها دارا و مادرش رو دوست دارند و دنبال کننده آن ها در صفحه های اینستاگرام هستند.

دارا

مونا بانکی پور چرا این مدلیه؟ چشمای دارا به کی رفته که رنگیه؟

اما مونا بانکی پور حالا به هر دلیل که خودش میداند و دوست دارد، ظاهری متفاوت از دیگر خانوم ها دارد. به طوری که خیلی ها می گویند دارا چهره ای ملیح تر از مادرش دارد و گاهی این موضوع را سوژه قرار میدهند! و حتی برخی هم شایعاتی درباره تغییر جنسیت وی داده بودند!

اگه دقت کرده باشید دارا حیایی چشمانی رنگی دارد اما مادر و پدرش هیچکدوم چنین نیستند. به همین جهت مونا بانکی پور می گوید چشمان دارا شبیه به پدر بزرگش می باشد به همین دلیل رنگی شده!!

Untitled

monabankipour_1591531083_1

وقتی دارا خان شیطونیش میگیره!

امین حیایی رو چقدر می شناسین؟ دارا شخصیتی همانند پدر جذابش داره و به همون میزان که ابهت داره باحالم هست و شوخ طبعه! دارا حیایی به تازگی ویدیویی بانمک پست کرد که میکروفون دستشه و مثلا داره میخونه و کاملا هم رفته تو حس، اما یهو نشون میده که صدا صدای کیسان دیباج هستش این بازیگر خوش چهره داره هم میزنه و هم میخونه و دارا خان هم فقط داره لبخونی میکنه! 

بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی در 11 شهریورماه سال 1376 متولد شد. وی راه پدرش را در دنیای هنر ادامه داد و بازیگری را در موسسه بازیگری پدرش آموخت و به صورت جدی وارد دنیای هنر شد.

این هنرمند جوان سالها به همراه مادرش در خارج از کشور زندگی کرده و چند سالی است که به ایران آمده و به صورت جدی مشغول بازیگری است.

بازیگری اونم از بچگی!

دارا حیایی در دوران کودکی و زمانی که حدودا 6 یا 7 سال داشت در سریال مسافر پردردسر و و بعد از آن در سریال امین و مینا ایفای نقش کرد اما تجربه های جدی بازیگری او با فیلم شعله ور اتفاق افتاد. اما در اصل با بازی در سریال «از سرنوشت» بسیار دیده و شناخته شد.

Untitled

83018257_323115288613970_6225508521282755249_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها