|

تیپ و استایل خفن "دنیا مدنی" واسه خودنمایی؛ ماااایه داریِ خانوم داره ازش شُره میکنه!

donia madani shayanews

دنیا مدنی از بازیگران کم کار سینماست که به تازگی قراره در فیلمی جذاب نقش آفرینی کند. او اخیرا پستی با استایل متفاوت و چشم گیر منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیا مدنی از بازیگران کم کار و خوش استایل سینما و تلویزیونه که در مدت اخیر بیشتر نام او شنیده میشه و به واسطه اینکه دختر رویا تیموریانه، گویا قراره راه هموارتری در ورود به حیطه بازیگری داشته باشد. دنیا خانوم نزدیک به 800 هزار فالوور در فضای مجازی داره و میشه گفت فعالیتش تو اینستا و توییتر از میزان کارهایی که تاکنون در اونا بازی کرده، به مراتب بیشتره.

دنیا مدنی به تازگی پستی با استایل جدید و خیلی خفن از خودش منتشر کرد که باز هم سوژه فضای مجازی شد. او در این پست باز هم تصمیم گرفت ژست های مخصوص به خودش رو با میکاپی ملیح برای طرفدارانش بذاره و البته موهایی که معلومه میخواد خیلی خوشگل تر از قبل نشونشون بده و یه جورایی بگه منم میتونم خوشگل باشم و البته ساده!

دنیا خانوم با انتشار این عکس دوگانگی بین فالوورهاش به وجود آورد که به گفته اونا، دنیا خانوم داره حسابی تپل مپل میشه و اگه قرار باشه با این سر و شکل مدام از خودش عکس بذاره، به دسته بازیگرانی همچون بهاره رهنما میپیونده!

doniamadaniii_1654849209

خانوم یه پا فرنگی شده ما نمیدونستیم!

دنیا مدنی از بازیگرانی است که علاقه بسیاری به کارگردانی داره و کمتر در حوزه بازیگری دیده شده، اما دلیل این اتفاق چیست؟ از دید خیلی از کاربران این عدم دیده شدن خانوم مدنی به خاطر کارهای خلاف اصولشه که از میون اونا به تتو کردنش اشاره میکنیم.

از اونجایی که بازیگرای ایرانی خیلی باید آهسته و پیوسته قدم بردارن تا براشون حاشیه درست نشه، اما دنیا خانوم اینقدر با فراغ بال از خودش عکس منتشر میکنه که گویا پشتش به یه منبع خیلی خفن گرمه. حالا این تکیه گاه خانوم مادرشون هست یا پدرشون نمیدونیم، ولی حسابی عکسای خارجکی و چشم گیر تو فضای مجازی میذاره و گویا از قصد میخواد برای خودش حاشیه سازی کنه!

doniamadaniii_1651834561_1

doniamadaniii_1654246242

گنجینه تموم نشدنی دنیا خانوم!

دنیا مدنی تو فضای واقعی سینما بسیار کم کاره و اخیرا تنها به خاطر کارگردانی یکی از فیلماش به اسم نقره وارد فضای بین المللی و حرفه ای سینما شده، ولی گویا او با کار بسیار اندکش در حرفه بازیگری، به گنجینه بی کرانی وصله که مدام در حال گشت و گذار و تفریحه.

دنیا خانوم گاها با انتشار عکسای مختلفش کنار دریا و با سفرهای خارجه اش میخواد از آزادی بی حد و حصرش سخن بگه که البته از دید خیلی از کاربران مادر و پدر مایه دار، دختر باید هم اینقد بگرده و خودنمایی کنه!

doniamadaniii_1649404013

doniamadaniii_1647946073

بازیگری در مقابل دوربین حرفه ای!

به گزارش شایانیوز: دنیا مدنی بالاخره پس از سالیان سال با فیلمی که در ادامه "دموکراسی در روز روشن" ساخته شد، که اکنون نام "سلفی با دموکراسی" دارد قراره در مقابل میلیون ها مخاطب دوباره دیده شود و براساس آنچه گفته شد این فیلم با بازخوردهای خوبی مواجه می شود. البته بازیگران بی نظیری نیز در این فیلم بازی می کنند که از میان آن ها به پژمان بازغی، پولاد کیمیایی و آتیلا پسیانی اشاره می کنیم.

دنیا مدنی تو هر هنری دستی بر آتش داره!

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. دنیـا مدنی در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

doniamadaniii_1641237105

doniamadaniii_1642158209

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها