|

استفاده ابزاری "زنِ سپهر حیدری" از بچش برای دیده شدن؛ واسه قرارش چه آرا ویرایی کرده!

aram jouyandeh shayanews

همسر سپهر حیدری که جدیدا تو اینستاگرام فعالیت بیشتری داره اینبار استوری های از پسرای بانمکش گذاشت که خیلی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- آرام جوینده که دیگه تو کارش حرفه ای شده روزانه استوری های جذاب تری منتشر میکنه تا جذب فالوور بیشتری داشته باشه اینبار با ویدیوهایی از دو پسر قند عسلش شروع کرد و یهو رفت تو پای خودش! شمایی که این مطلب رو باز کردید احتمال میدونید که سپهر حیدری کیه و سابقا هم بازیکن تیپ قرمز پوش یعنی پرسپولیس بود و حالا همراه با همسرش آرام جوینده در دبی زندگی میکنن. البته زندگی ای لاکچری!

اما دلیل اینکار آرام خانوم چیه؟ وی به تازگی آنلاین شاپ به راه انداخته و چندین محصول رو ارائه میده و میفروشه و خب قطعا نیاز به جلب اعتماد و جذب فالوور داره. وی به تازگی ابتدا ویدیویی از دیاکو و آروکو دو پسرش منتشر کرد که بانمک و قشنگ بودن اما یهو رفت پا کفش پاشنه بلند خودش و خلاصه برند بودن استایلش رو به رُخ کشید و بعد هم عاشقانه ای با آقای شوهر. 

شغل سپهر چیه؟ از کجا پول رو پول میزارن؟!

سپهر در دبی مدرسه فوتبال باز کرده و هم به فرزندان ایرانیان ساکن دبی و هم اعراب شیخ نشین مهارت های فوتبال را آموزش می دهد. البته مدرسه سپهر خان در تهرانهم یک شعبه دارد که توسط دوستان سپهر اداراه می شود و هر وقت سپهر به ایران می آید چند روزی هم به مدرسه فوتبالش و استعدادهایی که اینجا آموزش می بینند سرکشی می کند.

63dc0605165c571c0c9385c9a2e3a17e

این از سپهر اما آرام خانوم هم تو دبی حسابی سرش شلوغه و پول روی پول می گذارد آرام باتوجه به اینکه دبی زندگی می کند و دسترسی راحتی به برند ها و لوازم آرایش دارد و خودش هم در این زمینه به نوعی اهل فن است و تخصص دارد یک آنلاین شاپ در اینستاگرام به راه انداخته که محصولات آرایشی و ظروف و لباس بچه و عطر رو در فضای مجازی می فروشد و از طریق پست به مشتریانش در ایران تحویل می دهد.

خلاقیت خانوم طوفان بپا کرد

اما در این چند وقتی که آنلاین شاپ به راه انداخته و سعی در معرفی محصولاتش داره ویدیوهایی انتشار میده که حسابی مورد توجه قرار گرفتن به خصوص خلاقیتی که در آخرین پستش به خرج داد و قبل و بعدی از میکاپش گذاشت!! در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

Untitled

زیبایی ارثی آرام جوینده و نحوه آشنایی

در اینکه آرام زن زیبایی شکی نیست و به نظر می رسد این جذاب بودن در در خانواده جوینده موروثی باشد. تصاویری که چندی پیش سپهر حیدری از خواهر زن های خود منتشر کرد گواه این ادعاست. اصلا همین جذابیت آرام در باعث شد که سپهر خان حیدری در نگاه اول عاشق او شود. سپهر درباره آشنایی اول با همسرش گفته بود: در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

Untitled

اصلا آرام جوینده کیست؟

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ است که البته سال تولد خود را در صفحه اجتماعی اش قید نکرده است. این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است.

راه اندازی اینستاگرام پسرش دیاکو که فالورهای قابل توجهی دارد نشان میدهد که خانواده حیدری قصد دارند تا حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشند. آرام جوینده در حال حاضر 231 k  فالوور دارد.

ورزش ، حضور در فضای مجازی و تفریحات خانوادگی از علایق آرام جوینده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • تیم های آماتور تهران ارسالی در

    هرجا میزنی این دو تا هم می‌آیند بالا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها