|

بیماری های باورنکردنی جاستین بیبر و همسرش؛ "رمزی هانت" ستاره مشهور پاپ رو فلج میکنه؟

جاستین بیبر از خوانندگان آمریکایی مشهوره که اخیرا با خبر بیماری خود خیلی از طرفدارانش رو شوکه کرد. او در ویدیوی کوتاهی احوالش رو توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جاستین بیبر از خوانندگان مشهور آمریکاییه که از دوران کودکی این حرفه رو شروع کرد و به دلیل استعداد بی نظیرش خیلی زود در سراسر جهان شناخته شد. جاستین جزو سلبریتی های پرحاشیه به شمار میاد و اخیرا به گفته خودش با بیماری حادی مواجه شده که اعلام این موضوع باعث شد طرفدارانش حسابی شوکه بشن.

جاستین بیبر روز جمعه ویدیویی در حساب اینستاگرامش منتشر کرد و در اون از ابتلا به بیماری که سبب فلج شدن نصف عضلات صورتش شده صحبت کرد. این خواننده 28 ساله پس از اطلاع از بیماریش و عدم توانایی در اجرای برنامه، تمام کنسرت هاش رو لغو کرد و باعث شد فضای موسیقیایی آمریکا در غم باورنکردنی فرو بره.

جاستین بیبر در ویدیوی انتشار یافته از وخامت اوضاعش گفت و اذعان کرد که به بیماری "سندروم رمزی هانت" مبتلا شده و از طرفدارانش خواست تا برای او دعا کنند. او با حرکت دادن اعضای صورتش  وخامت بیماریش رو برای طرفدارانش توصیف کرد و نشون داد که عضلات سمت راست صورتش مثل پلک و گوش حرکت نمیکنه و مثلا تو بخشی از این ویدیو میگه: «ببینید الان من لبخند میزنم ولی در سمت راست صورتم چیزی دیده نمیشه.»

بیماری سندروم رمزی هانت "Ramsay Hunt syndrome"

این بیماری یک اختلال عصبی نادره که نشونه اون فلج در بخش هایی از صورت بیان شده و اغلب هم این فلج شدن در گوش و دهان شخص بیمار اتفاق میفته. به گفته سازمان ملی اختلالات نادر آمریکا، این بیماری در بین هر 100000 نفر، 5 نفر رو درگیر می کند.

این بیماری ناشی از عفونت یک ویروس به نام واریسلا زوستره که براساس گفته پزشکان این ویروس با ویروس آبله مرغان و زونا مشابهه و هر کس به یکی از این بیماری ها مبتلا شده باشه امکان بروز نشانه های سندروم رمزی هانت هم در او وجود خواهد داشت.

1239474_556

رهایی جاستین از این بیماری ممکنه؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که طرفداران جاستین بیبر مدام میپرسند، اینه که آیا امکان داره این خواننده جوان دوباره بتونه به حالت اول برگرده یا خیر. طبق نظرات متخصصان، این بیماری به دلیل ضعف عضلانی بوده و شاید از طریق فیزیوتراپی و ورزش های صورت بشه این وضعیت رو بهبود بخشید، اما تاکنون کسی درباره سرعت بهبودی جاستین بیبر چیزی نگفته.

justin_bieber_2015_photo_courtesy_dfree_shutterstock_348418241_croppedjpg

justin-bieber-performs-at-los-angeles-elementary-school-charity-event

بیماری های عجیب تو خانواده جاستین!

اخیرا جاستین بیبر با یکی از مدل های آمریکایی به نام "هیلی بالدوین" ازدواج کرد که پس از مدت کوتاهی راهی بیمارستان شد. تشخیصی که در ابتدا درباره خانوم بالدوین داده شد، لخته خونی بود که تو مغرش تشکیل شد و طبق مصاحبه ای که با شخص هیلی انجام دادند، او حالت هایی شبیه به سکته مغزی رو در خودش احساس کرده بود.

اما بعدها دکتر شخصیش بیان کرد که سوراخی فلپ مانند درون قلبش پدید اومده و باید تحت جراحی قرار بگیره که با رضایت همسر جاستین این بیماری رو به بهبود رفت.

hailey-bieber-971x1200

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها