|

حرکت جالب "نگار جواهریان" برای زیباتر شدن؛ ازدواج فوقِ لاکچری خانوم به اینجا رسوندش!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان از بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیونه که از زمان ازدواج با رامبد جوان حاشیه های بسیاری رقم زد. او اخیرا عکسی متفاوت منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نگار جواهریان از بازیگران حرفه ای و نام آشنای سینما و تلویزیونه که تو فضای مجازی هم تقریبا فعالیت زیادی داره و در طی این سالها تونسته نزدیک به 1.5 میلیون فالوور واسه خودش دست و پا کنه. نگار خانوم همیشه در قاب تلویزیون و سینما حضور داشته و دوره خاصی برای کم کاری یا پرکاری او وجود نداره. البته این خانوم بازیگر اولین بار با بازی در فیلم "من ترانه 15 سال دارم" تونست نظر اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه.

نگار جواهریان اخیرا عکسی با ژست و استایل متفاوت و جذاب منتشر کرد که همراه با میکاپ تونسته یکم  به صورتش رنگ و لعاب بده. این بازیگر در بیشتر عکس هاش هیچ میکاپی انجام نمیده و این سبک تیپ زدن سفید طوسی حسابی بهش اومده و یه شال پلنگی هم زد تنگشو و با این استایل شیک و پیکش سوژه کاربران فضای مجازی شد. نگار خانوم با انتشار این عکس نشون داد که اگه بخواد میتونه حسابی خوش پوش باشه و واسه مدلینگ شدن چیزی کم نداره.

campec.ir_2858510184604203584_1315567878

وقتی خاتون میزنه رو دست شهرزاد!

نگار جواهریان از بچگی علاقه بسیاری به بازیگری و اجرا داشت، اما تنها استعداد بی نظیر او به سینما و تلویزیون محدود نمیشه و در تئاتر هم بازیگر بسیار فوق العاده ایه. نگار خانوم جوایز بسیاری برای بازیگری کسب کرد و اخیرا هم با بازی در نقش خاتون، حرفه ای بودنش رو به رخ کشید و تونست از نگاه مخاطبان بهترین بازیگر زن مجموعه های نمایشی بشه و از دید خیلی از کاربران این سریال در مقایسه با شهرزاد بسیار موضوع بهتری داشت.

خانوم بازیگر علاوه بر بازیگری کار دوبله و نویسندگی هم انجام میده و خلاصه که یه هنرمند خاص و همه فن حریفه و هیچ چیزی، حتی وظیفه سنگین مادر بودنش از هنرهای بی همتای او ذره ای کم نکرد.

نگار+جواهریان

خانوم از یه گوش میشنوه از یه گوش در میکنه!

اولین موضوعی که درباره بازیگران و سلبریتی ها زده میشه اینه که باید یاد بگیرن نسبت به حواشی و حرف هایی که پشت سرشون زده میشه بی تفاوت باشن و تنها تمرکز اونها رو کارهای حرفه ایشون باشه. میشه گفت نگار جواهریان به خوبی این موضوع رو در طی این سالها آموخته و با حواشی ای که دو ساله پیش درباره زایمانش در کانادا داشت، هیچ اظهارنظری در این باره انجام نداد و البته یکم بی خیالی این خانوم در این باره غیر قابل باوره.

حتی با وجود اینکه این روزا هشتگ پرتکرار فضای مجازی این شده که "گرین کارتت رو زمین بذار" و البته یک سر صحبت با نگار جواهریان و همسرش رامبد جوانه، ولی در این باره هم این بازیگر هیچ چیزی نگفته و فقط به گذاشتن پستی کوتاه و بی ربط بسنده کرده که با سیل عظیمی از همین هشتگ در کامنت های مردم روبه رو شد.

ازدواج فوق لاکچری نگار خانوم!

نگار جواهریان و رامبد جوان هر دو دی ماهی هستند و اولین بار تو فیلم جعبه موسیقی با هم همبازی بودن و بعد از هشت سال دست تقدیر اون ها رو به هم رسوند. فاصله سنی بین رامبد و نگار 11 ساله و این سلبریتی های خیلی محبوب جشن عروسیشون رو در یونان برگزار کردن که البته با حواشی هم روبه رو شد.

نکته حالب توجه اینه که این دو بازیگر خیلی علنی تمام کاراشون از عروسی تا خوش گذرونی و به دنیا آوردن بچه رو تو کشورهای خارجی انجام دادن و انگار که پشتشون به منبع خیلی خفنی گرمه که بعد از این همه اتفاق هنوز اون ها رو در صدر برنامه های تلویزیونی و سینمایی میبینیم.

rambod-negar

نگار-جواهریانbanbak-3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها