|

خودشیفتگیِ "مریم معصومی" به حد جنون رسید؛ خانوم اینقد خَفنه که کسی به گرد پاش نمیرسه!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی از بازیگران کم کار سینماست که تو اینستا فعالیت بسیاری داره. او اخیرا استوری با فیلتر و کلی میکاپ تو پیجش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگران کم کار سینما و تلویزیونه که اولین بار با سریال "سه دونگ سه دونگ" معروف شد و پس از اون تنها اهالی تلویزیون سریال "همه چیز آنجاست" رو از او به یاد دارند. مریم خانوم این روزا تنها تو اینستا با به اشتراک گذاشتن عکسای رنگارنگ از گشت و گذارا و دورهمی هاش تونسته نزدیک به 1.2 میلیون کاربر داشته باشه و به عنوان یک سلبریتی شهرت پیدا کنه.

مریم معصومی اخیرا استوری جالب دیگه ای منتشر کرد که تو اون با استفاده از فیلتر اینستا و البته میکاپی که هیچ فیلتری قادر به پنهون کردنش نیس، حس خوبی که داره رو به طرفداراش منتقل کرد و ست آبیِ شیک و پیکش چشم خیلی از کاربرای فضای مجازی رو گرفت. او معمولا تو استوریاش از عروسک کوکیش "سیمبا معصومی" هم عکس و فیلم میذاره که اینجا هم هیچ استثنایی قائل نشد و گویا از اذیت هاش حسابی کلافه شده و میگه نمیذاره یه عکس از خودش بگیره.

تو اینستا کسی به گردِ پاش نمیرسه!

مریم معصومی ظاهر خیلی خوبی داره، ولی به این ظاهر قانع نیست و با میکاپای جنجالی و عجیب غریب سعی داره بیشتر خودش رو به رخ بکشه. البته این روزا خیلی از بازیگرای دیگه هستن که با استایلای ضد و نقیضشون میخوان یه سری تو سرا دربیارن؛ ولی به گفته کاربران، مریم خانوم سابقه طولانی در زمینه خودنمایی تو اینستا داره و هیچ کی به گرد پای ایشون نمیرسه و امثال آنجلینا جولی باید بیان پیشش درس بگیرن!

maryammasoumi__1651150570_1

maryammasoumi__1647279861_1

maryammasoumi__1647199606_1

مریم خانوم از بازیگری به بلاگری روی آورد!

مریم معصومی از بازیگران کم کار ولی پرحاشیه سینماست که همچون بازیگران نوپای امروزی تا یه ذره مشهور شد، فورا بازیگری رو کنار گذاشت و کار خودش رو به عنوان یک سلبریتی تو اینستا شروع کرد و الان طوری شده که خیلی از کاربران فضای مجازی او رو بیشتر یک بلاگر میدونن تا بازیگر سینما!

مریم خانوم هم از این فضا اصلا بدش نمیاد و دوست داره به هر طریقی شدعه تو چجشم باشه تا کسی نتونه ازش جلو بزنه. این خانوم بازیگر بخاطر تیپ زدنای راه و بی راهش به وفور سوژه اینستا بازا شده و اخیرا نه تنها از خودش و سیمبا، که از چیدمان و خرید وسایل خونه اش هم استوری میذاره!

maryammasoumi__1653562048_1

خانوم خانوما عجیب عشق خوش گذرونیه!

مریم معصومی از سلبریتیای عشق تفریح و دور دوره و به بهونه های مختلف از خونه میزنه بیرون و فورا هم دوربین دستش میگیره و از تک تک لحظه هاش استوری میذاره. مریم خانوم با وجود گرونی ها و کم کاریش تو حوزه سینما و تلویزیون، ولی همیشه سفرای لاکچریش رو داره که به احتمال زیاد این هزینه ها همه از گنجینه های پنهانی میاد که این روزا زندگیِ اغلب بازیگرا رو داره میچرخونه!

maryammasoumi__1649171642

maryammasoumi__1646813133_1

احساسِ عجیب مریم معصومی نسبت به خودش!

مریم معصومی عشقِ ژست اومدن و به خودش رسیدنه و دوست داره همه اون رو با تیپای مختلف ببینن و اصلا حس کسالت رو به طرفداراش منتقل نمیکنه. او اینقدر حس خفن بودن نسبت به خودش داره که به گفته کاربرا اگه اینطوری پیش بره، مریم خانوم دیگه به جنون میرسه؛ بس که با کوچکترین چیز میخواد خودش رو دم چشم بیاره و بگه منم هستم، فراموشم نکنید!

maryammasoumi__1639833555_1

maryammasoumi__1647955113

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها