|

تتلو بعد سحر پولاش زیادی کرده واسه هر خوشگذرونیش یه ماشین گرفت؛ عشقای گرووون!

amir tataloo shayanews

تتلو از خواننده های پرحاشیه پاپ ایرانه که به تازگی دستش لای منگنه مونده و داره کم کم از توقعات آنچنانیش از ویلا گرفته تا ماشین کم میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- تتلو از خواننده های پرحاشیه ایرانیه که همیشه با کارها یا روابطش، سوژه جنجالی واسه کاربرای فضای مجازی میسازه. این خواننده برخلاف طرفدارای زیادی که سراسر دنیا داره، دشمنای عجیب غریب و با نفوذی هم داره که خیلی اوقات مانع انتشار کارای موسیقیایی یا رسیدن به کنسرت های پول جمع کنِ اونور آبیش شدن.

امیر تتلو به تازگی یه ماشین جمع و جور fiat 500 واسه خودش خرید و بعد از اون حسابی ماشین باز شده، به طوری که کل یوتیوبش رو عکس ماشینای مختلف پر کرده! تتلوی پرحاشیه با انتشار عکس از ماشین های جورواجور خوراکش برای مسافرت و دورهمی با دوستاش رو داره تست میکنه و گویا در جستجوی یه خودنماییِ دیگه اس.

kafgeawyfg

fwsrfwre

بعد کنسرت، دست تتلو موند تو حنا!

امیر تتلو این روزا حسابی داره تو یوتیوب و فضای مجازی جنجال به پا میکنه و بعد اینکه حاج خانوم رو با خاک یکسان کرد و هیچ آبرویی براش نذاشت، فعلا مشغول کارای دیگه مثل خرید ویلا و ماشینه که از دید خیلیا انگاری داره واسه خودش یه زندگی جدید دست و پا میکنه.

آقای تتلو اخیرا از طریق پول کنسرت استانبول، وعده خرید یه ماشین پورشه خیلی خفن رو به طرفداراش داد و در حالی که اونا منتظر ماشین دار شدن این خواننده پرحاشیه بود، یهو آقا گفت که پول کنسرت منو طبق معمول ندادن و دوباره دستشو گذاشتن تو حنا! که گویا پولِ آقا رو دوباره خوردن و چیز زیادی دستش رو نگرفت؛ اما با این وجود به جای خونه نقلیش، حالا یه ویلای درندشت خریده و حسابی راه برای پز دادنای جورواجور داره!

amirtataloohashrima_286405830_2307983592676757_5099542180308357472_n

تتلو دیگه اون خودِ سابقش نمیشه!

تتلو از زمانی که رابطه اش با سحر خانوم جدی شده، واکنش های بی شماری رو در طی همین مدت کوتاه تحمل کرد که نشون از عدم رضایت هواداراش بخاطر وجود این دو سلبریتی با هم بود. تتلو هم به محض اینکه سحر رو آچمز کرد، فورا یه متنی تو یوتیوبش منتشر کرد و گویا خیلی نسبت به قبل دچار تغییرات درونی و بیرونی شده و دیگه اون خودِ سابقش نمیشه!

tataloo;jfjfvs

تتلو در یوتیوبش نوشت:

از امروز پست ها و کلماتم را به زبان انگلیسی می گذارم و دوست دارم از این به بعد در بازار جهانی فعالیت کنم زیرا احساس می کنم مردم و دولت ایران واقعا لیاقت امیر تتلو را ندارند و این حق مردم است. مردم، آمریکایی ها و کشورهای دیگر، آنهایی که شخصیت و شعور بیشتری دارند که واقعا لیاقت امیر تتلو را دارند!

Untitled+(3)

مقصد نامعلوم سحر خانوم بعد تتلو!

امیر تتلو اخیرا با  سحر قریشی به مشکل جدی برخوردن و بعد از بگو مگوهایی که داشتن، گویا دیگه با هم رابطه ای ندارن و حسابی به تیپ و تاپ هم زدن. گرچه چند روز پیش سحر خانوم عکسی از ویوی ویلای جدید تتلو منتشر کرد و طرفداراشون تصور کردن رابطه بین اونا دوباره خوب شده، ولی سحر خانوم دور روزه که جناب تتلو رو از اینستاشون خط زدن و دیگه واقعا همه چی تموم شد.

ولی اینکه سحر الان کجا دوباره چادر زده و میخواد اطراق کنه، هنوز معلوم نیست و از دید خیلی از کاربران باید الان به پیسی خورده باشه؛ چون از زمانی که با تتلو ریختن رو هم، خانوم هیچ منبع درآمدی واسه خودش نداشته و کلا دل بسته بود به جیب تتلو و بعد از این اتفاقای اخیر چندان خبری از خودش به کاربرا نمیده!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها