|

"نیوشا ضیغمی" و دخترش یه پا سفید برفی شدن؛ خانوم بازیگر مرزای عمل زیبایی رو ترکوند!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی از بازیگران پرحاشیه سینماست که اخیرا ادا اصولاش تو اینستا باعث شهرت بیشتر شده. او به تازگی عکسی جالب با دخترش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگران محبوب و پرحاشیه سینما و تلویزیون که مدتیه تو فضای مجازی فعالیت زیادی داره، تا به امروز تونسته نزدیک به 4 میلیون فالوور واسه خودش دست و پا کنه. خانوم بازیگر اولین بار در فیلم "اخراجی ها 1" دیده شد و بازی حرفه ای او به چشم خیلی از اهالی سینما خوش اومد. این فیلم مقدمه ای برای درخشش های بعدی خانوم ضیغمی در فیلم ها و سریال های دیگه شد.

نیوشا ضیغمی دختری به نام لِنا داره که حاصل ازدواج او با همسر مایه دار و خیلی باکلاسش، آرش پولاد خانه. نیوش خانوم اخیرا استوری همراه با دختر کوچولوش منتشر کرد و اولین چیزی که تو این عکس چشم کاربرا رو گرفت، شباهت بی اندازه مادر و دختر بود.

البته این خانوم سلبریتی از بس به خودش رسیده و عمل های جورواجور انجام داده، دیگه اونقدر شبیه خودِ قبلیش نیست؛ ولی منظور کاربران از شباهت نیوشا ضیغمی و دخترش براساس چهره اولیه ایشون بود که الان هیچی ازش باقی نمونده. نکته جالب درباره استوری خانوم بازیگر اینه که حتی وقتی عکس با دخترش هم میذاره، باز هم از تبلیغ کردن واسه کلینیک زیباییش نمیگذره و هر جور شده میخواد تو اینستا یه شاخ چشم گیر باشه با تعداد فالوورایی که اینستا تابحال به خودش ندیده و نخواهد دید!

معصومیت از دست رفته نیوشا ضیغمی!

نیوشا ضیغمی این روزا مثل خیلیای دیگه به جمع فعالان در فضای مجازی پیوسته و کارای کمی در سینما و تلویزیون ازش میبینیم. در واقع این خانوم بازیگر از بس تو اینستا تبلیغات و خودنمایی های متنوع میکنه، کاربران تصور میکنن او بازیگری رو به همین خاطر انتخاب کرد تا مشهور بشه و بتونه از این شهرت در راه های دیگه برای بیان خودشیفتگی بی حد  و حصرش استفاده کنه که البته تا حدود زیادی هم موفق بوده!

newshazeighami_1602517094

newshazeighami_1632861448_2

اما سوژه اخیر خانوم ضیغمی چی بوده؟ او به تازگی با یه عمل جدید از چهره اش رونمایی کرد و مثل اینکه سالهاست قصد داره کاشت ابرو انجام بده و بالاخره بعد از تحقیقای بسیار، حالا یه جای خوب و معتبر پیدا کرده و بالاخره تونست به مراد دلش برسه. اما این ظاهر جدید نیوشا خانوم گویا به دل خیلی از طرفداراش ننشسته و از دید اونا همون اندک معصومیت صورتش رو هم با این عمل از بین برد.

Untitled

جیب عالی، پز خالی!

نیوشا ضیغمی یه شوهر خیلی پولدار داره که از وقتی با اون ازدواج کرد حسابی خودنمایی های راه و بیراهش شروع شد و به قول کاربرای اینستا با پز دادنای توخالی میخواد نشون بده از همون اولش تو پول غلط میخورده و کلاس گذاشتناش و استایلای فوق لاکچریش بخاطر شوهر مایه دارش نیست.

نیوشا خانوم قبل از ازدواجش تنها تونست بینیش رو بعد از سالها بازیگری عمل کنه که اونم پیش همسر شیلا خداداد با عیب و نقص هایی همراه بود که پس از تاهل مجبور شد اصلاحش کنه. این بدین معناست که نیوشا خانوم داره با جیب خالی و وابسته به شوهرش یه کسب و کار درست حسابی مثل کلینیک زیباییش و تبلیغات محتلف واسه میکاپ هاش دست و پا میکنه که از شوهرش پولاد خان هم جلو زده!

Exis-عکس های نیوشا ضیغمی-40795023

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی