|

سلفی شیطون بلای "نرگس محمدی" با دوتا کُپ خودش؛ دندون خرگوشیارووو چه کامپوزیتی زدن!

narges mohammadi shayanews

نرگس محمدی از بازیگران خوش استایل سینماست که پس از ازدواج با علی اوجی حسابی به اوج رسید. او اخیرا پستی جالب با خانوادش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نرگس محمدی از بازیگران محبوب و شیطونِ سینما و تلویزیونه که اولین بار با سریال "ستایش" تونست محبوبیت زیادی بین مردم به دست بیاره و به عنوان یکی از بازیگرایی شناخته میشه که یه شبه موفق شد ره صد ساله رو طی کنه. نرگس خانوم متولد متولد تهرانه و تو رشته پرستاری تحصیل کرده و بخاطر علاقه بسیارش به بازیگری از همون زمان که درسش رو تموم کرد، فورا وارد کلاسای گوناگون شد.

نرگس محمدی خیلی به خونوادش وابسته است و به گفته خودش تنها رفیق واقعی و همیشگی تو زندگی، مادرشه. خانوم بازیگر اخیرا با انتشار پستی عشق و علاقه به مادر و خواهرش رو بیان کرد. البته این عکس یه نکته عجیبی داره و اونم نحوه حجاب داشتنِ خانومای تو عکسه که خواهر و مادر نرگس خانوم با یه شال سر و ته این قضیه رو هم آوردن.

این عکس طوریه که انگار هیچ روسری دیگه ای تو خونه پیدا نمیشه که اینطوری عکس گرفتن! علاوه بر این شباهت بسیار زیاد خواهرا به مادرشون به چشم خیلی از کاربران فضای مجازی جالب اومد و حتی میکاپ نصفه نیمه و مشابهشون هم از سِت زدنای بامزه این عکس به شمار میاد.

هدف نرگس خانوم از چهره زار و بی رَمق!

نرگس محمدی برخلاف فیلم و سریال هاش که همیشه انگار تازه از آرایشگاه اومده، اما تو فضای مجازی عکساش اغلب با یه میکاپ خیلی ملایمه که به مذاق خیلی از طرفداراش خوش نمیاد و بعضی جاها هم اصلا با یه چهره بی رمق از خودش عکس میذاره.

البته این موضوع نشون از تفاوت خانوم بازیگر با هم صنفیای دیگشونه و با این وجود که برخی بازیگرای سن دار که هر روز با یه قلم آرایش پست و استوری میذارن، نرگس محمدی عاشق ساده به نظر رسیدنه و همیشه رژ قرمزش پایه ثابتِ عکساشه؛ حتی اگه هیچ میکاپی هم انجام نده.

Capture025

2145845

ازدواج درست و حسابی به این میگن!

نرگس خانوم سالهاست که با علی اوجی یکی از همه کاره های سینما ازدواج کرد و از دید خیلیا حسابی از شوهر شانس آورد که کسی مثل آقای اوجی به تورش خورد. چون از زمانی که این ازدواج شکل گرفته، روابط بی پایانی بین بازیگران و نرگس محمدی پدید اومد.

این ارتباطات که با عکساشون خیلی اوقات و به مناسبت های مختلف اینستا رو میترکونه، نرگس رو از انزوا و محبوبیت به سمت شهرت هل داد و بی تردید واسطه تمام اونا آقای اوجی بوده. بازیگرایی مثل اندیشه فولادوند، فریبا نادری و همچنین خواننده هایی مثل احسان خواجه امیری و رضا یزدانی از رفقای گرمابه و گلستان علی اوجی و نرگس محمدی هستن.

279340868_386458313205478_3933829775208172291_n

249256636_846432825975752_5795183701439311308_n

پارتیت خفن باشه، اینطوری میشه!

نرگس محمدی این روزا بیشتر درگیر تئاتراییه که اغلب با تهیه کنندگی همسر گرامیش برگزار میشه و انصافا هم پول زیادی واسه هر کدوم از این نمایش ها خرج میشه. ولی هیچ چیزی حریف مایه دار بودن علی خان نمیشه و اخیرا هم نرگس خانوم با تئاتر جنجالی پروین روی صحنه تئاتر قرار گرفته.

اما نکته جالب درباره این تئاتر تبلیغات راه و بیراه بازیگرای مختلف برای طرفداری از این تئاتره که نشون میده پارتیِ خانوم حسابی پیش بازیگرا کلفته و برخلاف خیلی از بازیگرا که نمیتونن شاهد موفقیت همدیگه باشن، ولی همه رفیق رفقای نرگس خانوم به شدت پیگیرِ جمع کردن مردم واسه این تئاتر هستن.

خانوم بعد ازدواج یه پا مارکوپولو شده!

ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی خیلی برای این خانوم بازیگر نفع داشت، از شهرت فوق العاده و رفقای سلبریتی گرفته تا سفرای فوق لاکچریِ خانوم. نرگس خانوم تو این چند سال اخیر اینقدر گشت و گذار و سفر به جاهای مختلف داشته که تصور نمیره پیش از اون نصف این مقدار هم مسافرت رفته باشه.

از دید کاربرای فضای مجازی عکسای جورواجور نرگس و علی تو کشورای مختلف نشون از زندگی لوکس و بی غم اونا داره که تو هر شرایطی هیچ وقت از سفراشون نمیزنن.

nargesmohammadi_narges_1631376584

nargesmohammadi_narges_1650047562

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها