|

خوشگذرونی اونور آبیِ "ساره بیات" تو کلبه وحشت؛ گوشی چند ده میلیونیشو کرد تو چشم همه!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر مایه دار ایرانی می باشد که ظاهرا همراه با همسرش به سفری جذاب رفته اند و تصاویری هم از خود و جای لوکسی که هستند منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساره بیات بازیگر جذاب و کاربلد ایرانی می باشد که به تازگی هم در فیلم "عنکبوت" ایفای نقش داشت و به تازگی رو بورس بوده چرا که وقتی هنرمندی فیلم یا سریالی رو بازی میکنه تا یه مدت همه نگاه ها و توجهات به سمت اون شخص میره! خب ساره خانومم در این مدت چنین بودند به طوری که در اکران مردمی خیلی از هواداران دختر اومده بودن و براش گریه میکردند!!

بله! شاید باورتون نشه ولی ساره بیات به همین میزان محبوبه و طرفدار و فن داره! حالا از اینها که بگذریم ساره بیات از هنرمندان پولدار و مرفهی می باشد که خانوادتن به این شکل هستند. خواهر او سروین بیات است که همسر رضا قوچان نژاد نیز می باشد و در هلند سکونت دارند.

ساره بیات خودش هم که مدتی میشه ازدواج کرده به جرگه متاهلین پیوسته همراه با همسرش سفرهای خارجی و داخلی بسیاری میروند. وی به تازگی دو تصویر منتشر کرد که به نظر میرسه ایران نباشه، البته که عکسی که ساره بیات از خودش نشون داد مثل همیشه تو آینه ماشین بود با یه باندانا به سر! ناگفته نمونه خونه ای که در ادامه مشاهه می کنید از نظر کاربران همانند خونه هایی است که تو فیلمای ترسناک خارجی توش بازی میکنن!

Untitled

ساره بیات در کپشن این پست نوشت:

اندر دل من،درون و بیرون،همه اوست.

شبتون آرام و به خیر

Untitled

گفتیم ساره بیات لاکچریه! اینم سند...

ساره خانوم گویا زندگی بسیار سطح بالا و لاکچری دارند. خانوم بیات چندی پیش استوری هایی از ماشین و خونه زندگی اش منتشر کرد که کاملاً لاکچری هستند. البته که همینطور است اما خب راه به راه انتشار چنین مواردی فخرفروشی هم به حساب میاد و از ساره بیات که بازیگر کم حاشیه ای این فخر فروشی ها کمی بعید بود.

Untitled

ساره بیات همانطور که در ادامه مشاهده می کنید چندان در قید و بند عکس های خیلی اتوکشیده و صاف و صوف نیست و در هر کجا که باشد و بخواهد با همان شکل و شمایل هپلی حتی، و یا ژست هایی نه چندان جالب و البته نصفه و نیمه عکس خود و همسرش را منتشر می کند که این موضوع بیشتر خودزنی به حساب میاد چرا که ساره بیات فقط دوست اره عکسای خودش اینجوری باشه!!

sarehbayat__2736543001747047168_442765423

ابراز احساس خالصانه ساره بیات به شوهرش!

ساره بیات از دسته خانومایی بود و همچنانم کمی هست، که خودشیقفتگی زیای داشت به طوری که انگاری از غرور زیاد لطافت زنانه اش را از دست داده بود و همیشه او را با چهره و حرکاتی خشک و به دور از نرمی میدیدیم! 

اما خیلی وقته که خانوم بازیگر تغییراتی کرده و درست بعد از ازدواجش به مرور نرم تر از پیش شد و حالا کاملا واضح میشه عشق و خاکی بودن رو کمی درونش دید. وی تصاویر بسیاری همراه با همسرش منتشر می مکند. اما اینبار عکسی بلور شده و هنری از آقای شوهر رونمایی کرد که همراه با یک دسته گل بود و چنین احساس خود را بیان کرد.

Untitled

رابطه بیات و گلزار در چه حاله؟!

ساره بیات و محمدرضا گلزار روج هنری هستند که تاکنون در چندین پروژه باهم همکاری داشتند و حتی قبل از اینکه ساره بیات با علیرضا افکاری ازدواج کند شایعاتی در خصوص ازدواج گلزار و بیات هم شنیده می شد. ابتدا خیلی این صحبت ها جدی گرفته نشد اما بعد از اینکه برخی رسانه همچنین به این شایعه دامن می زدند ساره بیات با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به شایعه پراکنان نوشت: انسان های قوی, در مسیر تعالی و پویایی, رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی دقت به نظرات پوچ دیگران ادامه میدهند.

در مسیر زندگی شان حظ می کنند و لذت میبرند. آن ها به پرت و پلا انسانهای بد طینت تبسم میزنند و همواره کار خودشان را میکنند. بدانیم نظر دادن آدم های کوچک و مریض, در روند زندگی بزرگان هیچ تاثیری ندارد. پس سرتون تو زندگی خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بیهوده هست.

ما زندگی خودمونو می‌کنیم و شما فقط وقت تلف می کنین. احتمالا وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم و گرچه که حتماً رویِ صحبتم با شمار معدودی بیکار. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم.

1140470878-parsnaz-com

ساره بیات هم تزریقی شد؟!

از مواردی که این روز ها خیلی زیاد بین خانم ها دیده میشه حالا چه معمولی و چه سلبریتی، رفتن به زیر تیغ های جراحی و یا پروتز و فیلر و این موارد است. اما خب هنرمندانی هم هستند مثل ساره بیات که نه آرایش های اَجق وجق رو می پسندند و نه جراحی های زیباییرو. البته که ساره بیات خود نیز با چهره نچرالش زیبایی خاص خودش را دارد اما خب از اونجایی که ذات زن یعنی علاقه به هر چه زیبا تر دیده شدن، گاها هنرمندانی مثل ساره خانم هم شیطونی هایی دارند!

حالا چجوری هم عمل نکنیم و هم پروتزی بشیم؟ با فیلتر های پلنگ طور اینستاگرام که مثل بنز ازشون استفاده میشه و شما به هر شکلی که بخواین میشیشن!

در ادامه نمونه ای از این فیلتر ها را ساره بیات هم مشاهده می کنید که ظاهرا خانم خانما هم از تزریق ژل لب بدشم نمیاد!

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها