|

مانتو شلوار گشاد یه تِرند جذاب و نو واسه تویی که راحت پوشی؛ کفشِ جورشم گفتیما

تو این مطلب بایدها و نباید های ست مانتو با شلوار گشاد را توضیح میدیم و از استایل‌ های مختلفی میگیم که می‌ توانید با شلوار گشاد بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
4

به فصل زیبا و دوست‌داشتنی تابستون نزدیک می‌شویم و با آغاز این روزهای دوست‌داشتنی اما گرم، باید آیتم‌های تابستانه‌تان را انتخاب و ست‌های جذاب خنک و تابستانه را برای خودتان محیا کنید. در این بین خانم‌ها به دلیل پوشش خاص و متفاوتشان نیاز دارند تا ترفندهایی را برای رهایی از گرمای نیمۀ اول سال به کار ببندند.

به گزارش «شایانیوز» استفاده از شلوارهای گشاد در فصول بهار و تابستان رایج است اما نکتۀ بسیار مهمی که باید بدانید این که زمان استفاده از شلوارهای گشاد باید از چه مانتویی استفاده کنید. این موضوع از آن جهت اهمیت زیادی دارد که می‌تواند استایل شیک تابستانی شما را به کلی خراب کند! ما در این مقاله چند پیشنهاد جذاب برای شما داریم که به کمک آن ها می تونید با مانتو مناسب و شلوار گشاد یه تیپ شیک و خوب بزنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

jump-suits (1)

- ست مانتو با شلوار بالا گشاد

یکی از ترکیب‌های جالب توجه امسال، ست مانتو با شلوار از بالا گشاد است که هم حس تابستانه را کاملا در شما زنده می‌کند و هم خنک و راحت است. زیبایی این نوع دامن شلواری به‌خصوص برای استایل بیرون از خانه یا مهمانی‌های نیمه‌رسمی و رسمی مناسب است. ست مانتو با شلوار از بالا گشاد می‌تواند یکی از گزینه‌های ثابت میان لباس‌های مخصوص مهمانی‌ شما باشد که نه‌تنها زیباست که بسیار راحت و خنک هم هست.

loose-pants-casual

- دامن شلواری جین با مانتو یک انخاب ناب برای اسپرت پوشان!

اساس پارچۀ جین، غیر رسمی و اسپرت است؛ به همین دلیل هم انواع مانتو و اکسسوری که با آن استفاده می‌کنید باید از همین قاعده پیروی کنند. مانتوهای نخی روشن یا ترکیب رنگ آبی می‌تواند مناسب‌ترین ست مانتو با دامن شلواری جین باشد. پارچه‌های جین برای تابستان گرم هستند اما شلوار دامنی جین گشاد بخصوص برای فصل تابستان یک انتخاب مناسب و ایده‌آل به‌حساب می‌آید. علاوه بر این که دست شما برای انتخاب کفش مناسب این استایل باز است و می‌توانید برای این ترکیب کفش ورزشی یا صندل راحتی بپوشید.

jean-loose-pants

البته شما می تونید برای مجالس مهمونی ها هم از ست دامن شلواری با مانتو استفاده کنید. برای سِت تون می تونید مانتویی کوتاه یا بلند را برای دامن شلواری مجلسی خود انتخاب کنید و هر دو هم برای این ست مناسب باشند. آنچه در ست کردن مانتو با دامن شلواری مجلسی اهمیت دارد، این است که به رنگ‌بندی‌ها و برش‌ها توجه داشته باشید. در موارد زیادی هم ست آماده مانتو با دامن شلواری مجلسی بهترین گزینه است، چراکه طراحی مانتو کاملا از نظر رنگ، برش و دوخت با شلوار گشاد مطابقت دارد.

loose-pants-formal

- ست مانتو با شلوار سنبادی مناسب کژوال پوش ها

شلوارهای سندبادی یکی از المان‌های جالب و سنتی هستند که استایل اورسایز امروزی را تکمیل می‌کنند. شاید هم به همین دلیل باشد که پوشیدن مانتوی اورسایز ست مناسبی برای دامن شلواری سندبادی به‌حساب می‌آید. این نوع شلوارهای بسیار گشاد، نه‌تنها سبک و خنک است که با شکل بامزه‌ای که دارد، ظاهر اسپرت جالبی را به وجود می‌آورد. کفش‌های تخت پارچه‌ای برای این استایل یک گزینۀ عالی به‌حساب می‌آیند.

1562149142_U9zA7

شلوار سنبادی برای افرادی که به دنبال استایل های کژوال هستند بسیار مناسب است. پس اگر می‌خواهید استایل کژوال‌تری با شلوار سندبادی داشته باشید می‌توانید از آیتم‌های ساده‌تری استفاده کنید. به عنوان مثال پارچه‌های جین سبک و نازک برای دوخت شلوار سندبادی کژوال عالی‌اند و یا می‌توانید یک شلوار سندبادی ساده نخی را با یک شومیز یا مانتوی جلو بسته نخی ست کنید و استایل جذابی داشته باشید.

- ست کردن مانتو با شلوار بگی

شلوارهای بگی که از بالا تا پایین به‌صورت راسته گشاد دوخته می‌شوند و بهتر است آن‌ها را با مانتوهای کوتاه ست کنید اما این به این معنا نیست که نباید شلوار بگی رو با مانتوهای بلند بپوشید. اگر شما قد بلندی دارید اتفاقا ترکیب این نوع از شلوار با انواع مانتوهای بلند، به ویژه جلو باز یه گزینه فوق العاده خواهد بود. اما برای خانم هایی که بلند قامت نیستند بهتره که مانتو کوتاه رو با شلوار بگی بپوشند و اگر می خواهند مانتو بلند بپوشند این ست رو با یه کفش پاشنه بلند ترکیب کنند.

شلوار+بگی+با+مانتو+بلند

شلوار گشاد را با چه کفشی بپوشیم؟

پاسخ این سوال کاملا بستگی به استایل مورد نظر شما دارد. به این معنا که اگر به دنبال یک ترکیب رسمی هستید، بدون شک کفش پاشنه‌دار بهترین انتخاب به‌حساب می‌آید؛ در مقابل اگر می‌خواهید در ست مانتو با شلوار گشادتان کاملا احساس آزادی داشته باشید، کفش‌های اسپرت بهترین گزینه خواهد بود؛ بنابراین، شلوارهای گشاد را می‌توانید با کفش‌های مختلف بپوشید اما طبعا باید به استایل خود هم توجه داشته باشید.

heram-pants-for-parties

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها