|

چهره پُررر پروتز "سولماز آقمقانی" واسه تولدش با یه کیک خشن؛ کمتر ژل بزن همیشه بزن!

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی بازیگر سه در چهار می باشد که در آستانه چهل سالگی است و به تازگی تولد خود را با کیکی جالب جشن گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سولماز آقمقانی بازیگر خوش چهره اما بسیااار کم کار و کمرنگ ایرانی می باشد که اگه تو کارش ادامه میداد قطعا الان یکی از هنرمندان پر طرفداری بود که پیجش از فالوور میترکید! حالا چرا؟ چون خانوم خانوما چهره ای پروتزی دارن و زیبا و البته چشم رنگییی که خب بیشتر مخاطبین هم دنبال کننده این چنین چهره ها شدن!

سولماز قمقانی رو اگه بخواهیم به یاد بیاریم باید به سریال "سه در چهار" اشاره کنیم که فکر کنم یه پونصد باری از شبکه آی فیلم پخش شده و هنوز هم طرفداران خودش رو داره چرا که جزو محبوب ترین سریال بوده و هست. سولماز خانوم که دهه شصتی هستن اون تایم حدودا 24 سال سن داشتن اما حالا شاید باورتون نشه اما به تازگی جشن تولد 38 سالگیش رو جشن گرفت. سولماز آقمقانی از اون خانومایی هستش که روحیه دخترونش هنوز وجود داره و دوست داره تا جینگول طور عکس بگیره و کیک داشته باشه!

در ادامه تولد این خرداد ماهی رو مشاهده می کنید.

Untitled

چشم رنگی ها سلطان سینما؟!

جمله کلیشه ای "چشم رنگی ها ستاره می شوند" همچنان تو سینمای ایران پرطرفدار است و وجود دارد و هنوز کلاس های بازیگری پر هستند از جوان هایی که صرفا به خاطر چشمان رنگی شان سودای ستاره شدن را در سر دارند.

این موضوع زن و مرد هم نمی شناسند و خیلی از هنرپیشگان آقا هم هستند که صرفا به دلیل چشم رنگی که دارند سوای از بقیه دیده می شوند و حسی خاص روی آن ها می گذارد. اما قطعا این خانوم ها هستند که در سینمای ما به دلیل چهره شان بیشتر جولان میدهند حتی اگر استعداد آنچنانی هم نداشته باشند. داشتن چشمانی رنگی ملاکی برای زیباتر دیده شدن هنرمندان است حال چه خوب بازی کنند و چه بد!

Untitled

البته که این موارد برای این نبود که سولماز آقمقانی رو تخریب کنیم اما شاید نصف جذب این بازیگر برای چشمانی باشد که خدادادی دارد و واقعا زیباست. خیلی از کاربران همیشه در صحنه به ژل لب خانوم بازیگر اشاره کردن که خب در تصویری که مشاهده کردید انگاری نقطه قوت عکس هم بود و نظر رو به خودش جلب میکرد!

Untitled

خودشیفتس یا اعتماد به نفسش زیاده؟

سولماز آقمقانی همانند بسیاری از همکارانش و خانوم ها علاقه زیادی به عکس انداختن از خودش داره اما خب خوبیش به اینه که خانوم بازیگر درگیر فیلتر های اینستایی نیست و یا تصاویر رو حتمااا با لباس خاص و حرفه ای نمیگیره و پیجش دقیقا مثل کاربران معمولی میره جلو و علاقه ای به دیده شدن از طریق حاشیه سازی نداره!

در ادامه چند عکس از سولماز خانوم مشاهده می کنید که فیگور هایی جالب و عجیب دارن و مشخصه خیلی هم علاقمند به لای درخت و برگ بودن داره و خانوما هم در نظرات دلشون برای پوست خانوم بازیگر قنج رفت!

Untitled

بیوگرافی باحال سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد.

ازم خواستن مجانی کار کنم!

سولماز آقمقانی گفت این روزها کسانی که از من درخواست بازی در فیلم هایشان را می کنند؛ تقاضای آوردن سرمایه گذار به کارشان را دارند و اکثرا می گویند که کمبود بودجه دارند و می خواهند به صورت مجانی برایشان بازی نماییم.

و همچنین گفت :

اکثر بازیگران جوانی که این روزها در سینما و تلویزیون هستند، سرمایه به کار تزریق می کنند و در واقع پولی دریافت نمی کنند. سرمایه آنها هم باز نمی گردد؛ اما بعد از مدتی که در کارهای سینمایی و تلویزیونی جا افتادند، دستمزدی را دریافت می کنند که این دستمزد هم زیاد نخواهد بود.

Untitled

ازدواج غیر رسمی خانوم بازیگر

سولماز آقمقانی با علی خیامی از بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون ازدواج کرده و در محافل گوناگون با هم هستند، این خبر بطور رسمی تایید نشده است.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها