|

اصول شیک پوشی

مانتو تابستونی مناسب خانومایی که قد کوتاااهی دارن؛ اینارو بپوشی عاشق خودت میشی

اگه قدت کوتاه ولی دوست داری تا بلند تر و البته رعنااا دیده بشی پس بهتره که این مطلب رو حتما بخونید تا به خواسته جذابتون کمک بشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مانتو رو شاید بشه گفت مهمترین آیتم در استایل یک خانوم هستش که تاثیر بسیار زیادی تو خوشگلیش و یا بد شکل شدنش داره. حالا برای خرید یک مانتو که بتونه نیاز و خواسته شمارو برطرف کنه باید به چه مواردی دقت کنید؟ خب قطعا که سلیقه و اینکه چی دوست داشته باشید خیلی مهمه اما موارد دیگه ای مثل رنگ پوست، قد و قامت، چاقی و لاغری و فرم اندام اهمیت زیادی داره تا یه لباس به خصوص مانتو به تنتون بشینه و جذاب باشه.

اما بین همه اینهایی که گفتیم خب اندام بیشتر تاثیر داره تا رنگ پوست و باز بین گزینه های اندان قد و قامت سخت تره تا چاقی لاغری چرا که افزایش یا کاهش وزن از طریق رژیم و ورزش امکان پذیره اما اگه شما زیاد کوتاه و یا بلند باشید قابل تغییر نیست مگه اینکه ترفند بزنید تو لباس پوشیدنتون!! درسته؟

حالا ما در این مطلب میخوای در رابطه با خانومای کوتاه قد بگیم که چه کنید و چه نکنید که بلند تر به نظر برسید! 

Untitled

نه تنگ بپوش، نه گشاد

شمایی که یه ریزه میزه جذاب هستید تو اولین قدم سعی داشته باشید تا مانتو سایزتون انتخاب کنید جوری که نه تنگ باشه و نه گشاد! چرا که هر یک از این موارد باعث بیشتر شدن اون موضوعی میشه که روش حساس هستید، یعنی کوتاهی قد.

Untitled

کمربند مانتو رو جای درست ببند

اگر که مانتوی شما کمربند داره و یا خودتون علاقه زیادی به این مورد دارید خب نگران نباشید میتونید استفاده کنید اما باید دقت داشته باشید که کمربند مانتو رو بالاتر از خط کمر ببندینش تا خطای دید درستی ایجاد کنه و نه تنها باعث کوتاه نشون دادن شما نشه بلکه کمکی هم به بلند تر شدن قامت داشته باشه. چرا که کمربند باعث میشه تا ظاهر شما به دو قسمت تبدیل بشه و اگه بالاتر از خط کمر باشه پایین تنه رو بلند تر میکنه و شمارو به خواستتون میرسونه.

Untitled

کفش و شلوارتو سِت کن

شمایی که دوست داری تا قد و قامتت رعنا باشه پس کمی دقت در آیتم های استایلت داشته باش تا به راحتی بهش برسی. مثلاااا رنگ کفش و شلوارتو یکی انتخاب کن تا ناخودآگاه ذهن و چشم قامت شمارو بلند تر ببینه و از هم جداشون نکنه.

Untitled

خطوط عمودی و یقه های کشیده

شاید یه خانومی دوست داشته باشه تا مانتوی طرح دار بپوشه که خب در این شرایط مانتو راه راه میتونه گزینه خوبی باشه امااا به شرطی که خطوط عمودی و یقه ها کشیده باشن اونوقت در این حالت شما قدتون هم کشیده دیده خواهد شد.

Untitled

رنگ مانتو و شلوارتو سِت کن

همونطور که گفتیم کفش و شلوار یه رنگ باشن بهتره به همون منظور هم رنگ مانتو و شلوار تو یه طیف رنگی باشن عالی میشه. البته که این به این منظور نیست هم اون رعایت بشه و هم این، بلکه هر کدوم رو که بیشتر دوست دارید همون کار رو انجام بدید چرا که هر دو راه پیشنهاد میشه.

Untitled

شلوار فاق بلند، تیشرتو بفرست تو شلوار

شلوار های فاق بلند مثل مام استایل یا مام فیت گزینه خوبی برای این پیشنهاد میتونن باشن و بری هانومای قد کوتاه حسابی مناسبن. از طرفی هم میتونین اگه فاق بلند دوست ندارید تیشرت رو داخل شلوار ببرید تا پایین تنه شما بلندتر دیده بشه و در نهایت قدتون هم بلندتر!

Untitled

مانتو کوتاه تِست کن

مانتو ها در قد های مختلف کوتاه و بلند هستند که مانتوهای بلند به خیلی از خانوما میاد و زیبا میشه و اتفاقا خیلی هم ترنده اما برخی از خانوما که قدشونم کوتاه میتونن از مانتو کوتاه تر استفاده کنن چرا که باعث میشه پاهارو کشیده تر نشون بده و در نتیجه قامت رو بلندتر نشون بده.

Untitled

کیف های کوچیک بنداز

بهتره که کیف های کوچیک انتخاب کنید چرا که کیف های بزرگ باعث میشه تا شما کوچولو تر از چیزی که هستید دیده بشید.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها