|

استایل تیکه تیکه "لیندا کیانی" تو کنسرت فرزاد خان؛ خانوم بالاخره رفیقِ شفیق شو دید!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی از بازیگران خوش استایل و محبوب سینماست که از زمان بازگشت از کن خیلی ساده و شیک شده. او اخیرا در کنسرت فرزاد فرزین شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی از بازیگران دهه شصتی سینما و تلویزیونه که علاوه بر بازیگری تو حرفه های دیگه هم مشغول فعالیته. لیندا خانوم برای اولین بار تو سریال رستگاران دیده شد و اهالی سینما با دیدن بازی حرفه ایِ او حسابی واسه کارکردن باهاش سر و دست میشکوندن. اما خانوم بازیگر اخیرا جزو سلبریتیای خیلی پرسروصدا تو فضای مجازی شده و گهگداری سوژه رسانه ها هم میشه.

لیندا کیانی به تازگی پستی منتشر کرد که او رو در کنسرت خواننده پرحاشیه فرزاد فرزین به عنوان مهمان افتخاری نشون میداد. فرزاد خان تقریبا یک سالی میشه که بخاطر خواندن آهنگش تیتراژ پایانی سریال "میدان سرخ" ممنوع الکار شده و لیندا خانوم هم که گویا بعد از سریال "مانکن" با او خیلی ندار شده حالا بعد از طی این مدت به کنسرت آقای فرزین اومده. 

لیندا کیانی توی عکس با یه استایل عجیب غریب ظاهر شد و با یه کت چند تیکه و شلوار سفید تیپی متفاوت زد که واسه خیلی از طرفداران عجیب بود. لیندا خانوم بعد از ژست اومدنای جورواجور تو جشنواره کن، حالا به گفته کاربران سعی داره خیلی ساده و کم حاشیه به نظر بیاد.

lindakiani4_1655236612_1

lindakiani4_1655236612_4

لیندا کیانی، یه مدل آرتیست تمام عیار!

از زمانی که تبلیغات تو اینستا خیلی پرجنب و جوش شده و بازیگرای زیادی در کنار حرفه اصلیشون شروع به خودنمایی از این طریق تو فضای مجازی میکنن، این کار تبدیل به یک شغل و البته ابزاری برای دیده شدن تبدیل شد و لیندا کیانی هم از این قاعده مستثنی نیست و از دید طرفدارانش هر از چند گاهی با تبلیغات میکاپ چشم گیر و پرطرفدار سعی داره زیباییش رو به رخ همکاران دیگه اش بکشه.

lindakiani4_1654812669

lindakiani4_1631627227

ادا اصولای لیندا خانوم تو جشنواره خارجی!

به گزارش شایانیوز: لیندا کیانی هم مثل بازیگرای دیگه این روزا درگیر جشنواره کن است و البته نه به عنوان یک مهمان افتخاری؛ بلکه فقط برای مسافرت. بعضی اوقات هم برای اینکه بگه من هم یه نقشی در این جشنواره داشتم به بعضی مراسم ها و کنفرانس ها خودش رو دعوت میکنه که بازتاب خاصی هم در فضای مجازی نداشته است.

اما نکته جالب درباره این سفر لیندا خانوم ژست ها و استایل های جورواجورشه که بعضی کاربران با دیدن این عکسا میگن خداروشکر که لیندا کیانی به کن دعوت نشد، وگرنه کی میتونست جلوی افاده های این خانوم رو بگیره.

lindakiani4_1653166494_1

lindakiani4_1652901072

بازیگری زیبا و دوست داشتنی!

لیندا کیانی از بازیگران بسیار محبوب در حوزه تصویر به شمار میاد و زیبایی او از همان روزهای اول به چشم خیلی از مردم اومد و همین موضوع باعث شد تا مدت ها لیندا خانوم فقط نقش های مثبت رو بازی کنه.

اما اخیرا ایشون حسابی شیطون شده و به بهونه های مختلف دوست داره حاشیه سازی کنه و همواره در تلاشه یکم متفاوت تر از قدیمش دیده شه. مثلا در نقشی که تو سریال مانکن داشت خیلی ها رو با نقش قلدرش شوکه کرد؛ ولی پس از گذشت مدتی با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شد و نشون داد مخاطبان سینما او رو در هر نقشی دوست دارن.

lindakiani4_1630227078_2

lindakiani4_1652344184

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها