|

اِفاده های "زنِ سپهر حیدری" موقع قدم زدن لب آب؛ پسره یک سالش پا به توپ شده خفففن!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که به تازگی بلاگری خفن تو اینستا شده ویدیویی از خود منتشر کرد که از کمالاتش همه شاخ در اوردن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سپهر خان حیدری بازیکن سابق پرسپولیس می باشد که همسر و فرزندانی جذاب دارد! این خانواده خوش فِیس شرایط زندگی مرررفه و لوکسی دارن و در حال حاضر نیز امارات و دبی زندگ می کنند. سپهر حیدری هم در ایران و هم در دبی آکادمی و مدرسه فوتبال برای سن ها مختلف چه دختر و چه پسر دارد.

آرام خانوم جوینده هم که در ایران آرایشگاهی خفن داشتن حالا اونور آب مدتی میشه که آنلاین شاپ به راه انداخته و محصولات زیادی رو میفروشن که البته تو این یه ماه اخیر فعالیتشون خیلی خیلی زیاد شده اما معلوم نیست چرا! همسر شاخ سپهر حیدری در اینستاگرام فیلم و عکس های بسیاری از خود منتشر میکنه که خوراااکه حاشیه و جذب فالووره و الحق که تاثیر زیادی هم داشته و هم پیج خودش و هم آقاشون رو حسابی بالا کشید!

به تازگی آرام خانوم جوینده ویدویی از خود با استایلی لاکچری و برند منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت. افاده و با ناز قدم زدن وی سوژه ای هم برای افکار مریض برخی از کاربرانِ کم شعور شد!

پسر یک ساله سپهر پا به توپ شد!

سپهر حیدری و آرام جوینده چند سالی میشه که ازدواج کردن و دو پسر گوگولی به اسم های آروکو و دیاکو دارن که هر دوشون هم پیج هایی اینستاگرامی براشون باز کردن و هرکدوم شاید باورتون نشه ولی چندین k فالوور دارن و کاربران زیادی هستن که دنبال کننده این دو وروجک هستن.

اما به تازگی آرام خانوم جوینده ویدویی از آروکو گذاشت که فقط یک سالشه اما برای اولین بار که بهش توپ دادن دنبال توپ میکنه و ذوق زده شده. از طرفی مامان رامش هم خوشحاله که آروکوی یک ساله از الان به باباش رفته و پا به توپ شدنش انقدر خوبه!

Untitled

آرام جوینده همسر زیبای سپهر که البته کولاکی از عمل جراحیه و دیگه چیزی باقی نزاشته، چرا که همه کاری تو صورتش کرده! البته شاید بگین صورت خودشه و ازین حرفا ولی آخه هر چیزی حتی بهترین موضوع هم که باشه اگه از حد و حدودش بگذره ممکنه دیگه جالب نباشه، به خصوص کارای خوشگلاسیون که چهره رو غیر طبیعی میکنه.

کولاک زن سپهر تو اینستا

اما در این چند وقتی که آنلاین شاپ به راه انداخته و سعی در معرفی محصولاتش داره ویدیوهایی انتشار میده که حسابی مورد توجه قرار گرفتن به خصوص خلاقیتی که در یکی از پستاش به خرج داد و قبل و بعدی از میکاپش گذاشت!! در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

علاقه وحشتناک سپهر به زن و بچش!

سپهر حیدری اونقدر زیااااد زن و بچش رو دوست داره که مدام از اونها میگه و در خیلی از گشت و گذار هاشونم به صورت خانوادگی هستن. جدا از اینها امکان نداری پستی از دیاکو و آروکو و آرام منتشر بشه و سپهر خان تو کامنتاش کلی ابراز علاقه بهشون نکنه.

Untitled

ازدواج سپهر با زنِ رویاهاش...

سپهر حیدری در فروردین ماه 1393 با همسرش، آرام جوینده، آشنا شد و پس از مدت کوتاهی با او ازدواج کرد. آرام جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی آرام جوینده در منطقه‌ی الهیه‌، تهران بوده است. این زوج در 6 بهمن 1396 صاحب یک فرزند پسر به نام دیاکو شدند. همسر  سپهر حیدری  تکواندوکار است.

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

aram.jouyandeh_1632225074

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها